Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vasárnap délután

2008.11.24. 14:25 | piroskaesfarkas | 14 komment

Az üvegfalon át gyönyörködünk az égből leszálló puha, fehér gömböcök táncában, melyet csak a hirtelen meg-megerősödő szél szakít néha félbe, öszekuszálva a szabályos, gyerekrajzokon látható koreográfiájukat.

Pompás színű és ízű sütőtök illata terjeng az egész házban, ahol Anyika a spenótomat készíti (természetesen só nélkül), Joepapa a szokásos pókerjátszmán berzenkedik, s magyarázza előző kipotyogásának okát Farkasnak, én pedig nagykabátban, fülessapkában állok a kert közepén, lábnyomokat hagyok a friss, bokáig érő hótakarón, s hagyom, hogy az arcomba csapódjanak az apró, hideg hópihék................

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr62785908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csenga 2008.11.24. 14:30:28


Nagyon idilli ez a vasárnap délután és gyönyörűen írtad le :) A pici lányod hogyan reagált a hópelyhekre?

Üdvözöllek: Gabi

Sziltó 2008.11.24. 15:52:21

Azért mennyivel klasszabb lesz jövőre.. :)
Kispirost húzhatod megállás nélkül szánkóján, miközben Ő sikongat.. Szép kép! :)

Remélem jól vagytok!

ßóbita 2008.11.24. 16:18:51

Ahogy te leírod, el is felejtem, hogy nekem a kirándulásom szakította félbe a nem várt hófúvás.

Csenga, mit reagálhat egy magzat a hóra? :)

Pöttye 2008.11.24. 17:15:20

:))))) Szerintem Füleske érezte Anyukája meghitt, boldog perceit... :) És ő is pár lábnyomot hagyni...Piroska pocójának belső oldalán :)

Pöttye 2008.11.24. 17:15:51

a próbált szó kimaradt... szóval ő is próbált... :)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.11.24. 18:28:40

Kedves kollegina, hóesés remek stop. Sütőtöknek rohadt magas a cukortartalma stop. Vigyázz magadra stop. csetten stopp.

Katónéni 2008.11.24. 19:27:44

Piroskám!
Egészséged őreként, Csettennel egyetértésben kérdezem: Ki ette meg ezt a sok tököt??????????

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.11.24. 20:01:26

Piroska, annyira jókat írsz! :)

Piroska · http://piroskaesfarkas.blog.hu 2008.11.24. 20:04:32

Hát, lehet, hogy a frontokat érzi...:-) De szólni nem szólt:-)

Már tököt sem ehetek?????????????????? Az ebédem ugye sótlan, lisztelen spenót volt egy árva tojással, este meg leküldtem 3 gerezd tököt. Ezen kívül volt még egy külön tálca tök, akár ki is állhattam volna a sarokra árulni:-)
Majd holnap jól beolvas a dianéni nekem, mert megyek konzultációra, hogy mit nem ehetek.....

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.11.24. 21:08:14

Mi is imádjuk a sütőtököt... és az illata... mesés :)
Remélem jobban vagy és a dianéni segít!

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.11.24. 22:28:53

Nem én vagyok a terrorista, de ha a terheléses vércukrod rossz lesz megint, kérj egy listát, hogy mit lehet enni és mit nem. Mi cukrosok tudjuk: sütőtök, gesztenye, szőlő, füge pl. tiltólistás sajnos. Viszont lehet enni almát!

Niki- picurAnyu 2008.11.25. 10:28:22

Rendesen beleborsództam, mert láttam magam előtt, amit írtál. :) ... Tegnap este én is csak néztem- néztem a hulló pelyheket, olyan szép volt bentről a meleg lakásból. :) Kintről viszont már nem olyan szép, olyankor nem szeretem a havat. :S

Pankababa 2008.11.25. 12:26:53

Szeretem ezt a hangulatot....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.11.25. 18:27:13

Csetten Drága! Látom, most kaptam egy táblázatot, és hát sütőtököt sem lehet enni csakúgy. Ki kell mérnem......
Mindig szívesen veszem a tanácsaidat, és köszönöm is!

Picuranyu! Kintről is pompás tud lenni, ha jól felöltözöl! Imádok a hóban sétálni, főleg, mikor kergetőznek, és nincs az a nagy szél! Itt most hatalmas a hó, minden csupa fehér. Farkas éppen havast lapátol a teraszról.
süti beállítások módosítása