Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nagyszekrény kisruhákkal

2008.10.27. 08:00 | piroskaesfarkas | 20 komment

Nyolcvanhárom alulgombolóst számoltunk össze Anyikával, akivel kimostuk a felújított, öreg fehérszekrényt (még idejében elkaptam, ahogy a kosznak vélt antikolós festést igyekezett eltávolítani), majd megszárítgattuk, végül behajtogattuk az ágyon sorakozó rengeteg apró ruhácskát, pirinyó pólókat, tenyérnyi sapkákat, falatka nadrágokat.

  

Megnyugtató, hogy lesz mit feladnom rá, nem lesz pucér a Migyerekünk, s legalább így kiderült, hogy mely ruhadarabok azok, amelyekre még feltétlenül szükségem szüksége van.

Kell még jónéhány aligzokni, pár miniharisnya, amit a ruhácskákhoz adok rá, egy szépséges hófehér szerelés, amiben kihozzuk a kórházból, és 4-5 db atlétatrikó szerű, vékonyka, ujjatlan alulgombolós, pólók és ingek alá való.

Ezennek megtiltom magamnak, hogy tovább száguldozzon velem az a bizonyos elszaladt ló, és a fenti ténylegszükséges tételeken túl csakis kivételes esetben vehetek ruhákat Füleskének, ha valami nagyon különleges és otthagyhatatlan szerelést találok neki, amihez pedig tényleg szilárd lábakon álló magyarázatot is fel tudok vonultatni (pl. az odaragadt a kezemhez egyáltalán nem ér).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr33734120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.10.27. 12:31:07

:)))))))))))))))))))
Jól van, mostmár én sem aggódok, hogy meztelen lesz KisPiroska! Tudoooood, ez az állandó parám! :)
83 db! :)))))) a hátamon pörögve nevetek! :)))))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.27. 12:35:16

Na jó, de úgy 83, hogy ebből 3-4-féle méret, és van rövid- meg hosszúujjú változat is, így csoportosítottam! És ebből ugye mi következik? Hogy ha lányod lesz, Ő sem lesz meztelen!!!:-D
Kivéve a lába, mert zoknikat még nem eszereztem be ugye......

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.10.27. 13:00:19

azért szólok, hogy zokniügyben legyél mértéktartó, mert 1. mindenképp egy csomót fog kapni ajándékba 2. sok gyerek szívből utálja a zoknit, mert lecsúszik és elforog és állandóan igazgatni kell és 3. nyáron minek a zokni?
viszont talán szeretnél majd neki egy ilyet:
www.liliputi.hu/index.php?m=product&a=productInfo&i=106&size=XS&catId=2
Miksinek van egy barna, autós :)
szép lett a szekrény! a kis kanapéágy szintén a babaszobában van?

Kryszti · http://ikertestverek.blog.hu 2008.10.27. 13:05:59

Nem tudok betelni Füleske szépséges fehér szekrényével, és ez a sok édes lányka ruha... Ugye milyen jó nézegetni, válogatni, rendezgetni őket. :)
Tudod, hogy imádom az élénk színeket. De ahhoz én is ragaszkodtam, hogy amint világra jönnek a fiúk, fehérbe öltöztessék őket. Norman és Márk két kis hógolyó volt.

kerekszilva 2008.10.27. 13:20:54

Nekem is nagyon tetszik ez a szekrény! Arra viszont készülj fel, hogy a csodálatos falat ruhákat nagyon-nagyon hamar kinövik de majd Füleske húgánál elő lehet venni újra az addigra már élménnyel feltöltött apró darabokat. :-)

Niki- picurAnyu 2008.10.27. 14:27:21

:))) Látom belehúztál a vásárlásba. :))) Meztelen tuti nem lesz Füleske. ;)

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.10.27. 14:35:30

Ez olyan jó, ez a boldog várakozás! Ha kell még a lelkednek egy-két "tényleg szükséges" ruhadarab, akkor ne állj ellen :-)

Babi · http://www.diababi.freeblog.hu 2008.10.27. 15:05:03

:))))))) nem semmi..... 83 db ruhácska.... de még biztos, hogy lesz 1- 2 db otthagyhatatlan ruhácska :)))

Piroska 2008.10.27. 15:12:22

Mercikém! Köszönöm, nagyon helyesek ezek a kiscipők! I!!! Na igen, de azért mégiscsaknehogymár ne legyen zoknija!!?:-)

Nagy ugye, ugye, kell a fehér!!!!! IS:-)

Kerekszilva! Igen, készülök! Van olyan tüneményes kisvirágos ruha, ami annyira apró, hogy lehet, rá sem megy majd......

Picuranyu! Te sem vagy ám piskóta:.-)

Bogaram! Nem fogok:-)

Babi! A 83 csak az alulgombolósokra vonatkozik, azokat számoltam össze:-) A többi ezen felül van:-)))))

Piroska 2008.10.27. 15:58:50

Merci! El is felejtettem válaszolni a kanapéágyra. Szóval a nagyobbik hálószobából lesz a babaszoba, ami eddig vendégszobaként is funkcionált, és főként Anyika álmodott ezen az ágyon, mikor Joepapa elutazott pár napokra.
Pont tegnap költözött ki ez a kovácsoltvasszerű ágy, helyére összeszereltük a babaágyat, és a másik szobába elfoglalta a helyét a kinyitható kanapénak, ami pedig a babaszobába költözött:-) Szóval nagy a sürgés-forgás, de a lényeg, hogy nem maradt ott:-)

Pöttye 2008.10.27. 16:56:03

83 :))) Csak vigyorgok :)

Niki- picurAnyu 2008.10.27. 18:29:32

Én? ;) Ugyan már, meg sem közelítelek, pedig több rucit már nem veszek. :))) Szóval a pálmát te viszed. ;)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.10.27. 21:08:12

Amikor közölted velem, picit túlzásba estél, azt mondtam, áááá... ugyan! Nem lehet túlzásokba esni...
Most márlátom, hogy IGEN :D Valóban túlzásba estél, de ahogy a fotókból kiderül, több méret van itt ám :)
Jól teszed, legalább nem kell pár hónaposan ruhák után mászkálni, pár hónapra előre betároltál.
Jaj, és ehhez a gyönyörű fehér szekrényhez milyen jól mutatna a lila szoba....

Piroska 2008.10.28. 06:52:35

Az igazsághoz az is hozzátartozik ám, hogy egy csomó babaruhát örököltünk barátoktól, szóval nem ám mindet én vettem! Amit meg mégis én, azok legtöbbje használbababoltokból került ide, a fehér szekrénybe.
:-)

Niki- picurAnyu 2008.10.28. 08:42:35

:) Aha, így már teljesen más. ;) ... De nagyon nehéz ám leállni, szóval sok erőt és kitartást! Én a biztonság kedvéért nagy ívben kerülök minden ruhás oldalt és bababoltot. :)))

Piroska 2008.10.28. 13:34:40

Mondom én, teljesen más!:-)

mamaka · http://pponthu.freeblog.hu 2008.10.28. 19:03:21

Micsoda gyönyörű szekrény!!!!!!!!!!Ha nekem ilyenem lehetne...83 body..haha..még ha 3-4 méret is, akkor is jó eséllyel adod rá a néhány kedvencet, és szerintem lesz olyan, amit kinő, mielőtt felvenné. De így van ez jól, inkább legyen több, mint kevés :)

Pankababa 2008.10.28. 22:35:26

Ugyan, szerintem egyáltalán nem estél túlzásba! És olyan szép az a szekrény!!!!! Pontosan mikorra is vagy kiírva??

Piroska 2008.10.29. 10:54:54

Lányok! Ezt már szeretem, hogy szerintetek sem sok:-D
Meg ha sok is, legalább Meske barátnőm (amennyiben kislánya lesz) babája sem lesz pucér:-)

Március 23.-ra vagyok kiírva.
süti beállítások módosítása