Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Zöldegeres

2008.10.20. 08:01 | piroskaesfarkas | 17 komment

A lábacskabeakadásgátlójába, azaz az ágyrácsvédőjébe lettem először szerelmes, amelyen a malackát kivéve -mert bár imádjuk őket, nem hiszem, hogy valaha is rohangászni fog egy kurtafarkú a kertünkben-, megtaláltuk magunkat: ott van a mézeskalácsházikó, Piroska meg a Farkas, a kerti tóban aranyhal úszkál, süt a nap, az égen barátságos bárányfelhők kúsznak:-)

Most aztán törhetem a fejem, melyiket is válasszam, a múltkor bemutatott kislánynakvalós romantikus lilásat, amely kevésbé mintás, és jól passzolnának hozzá a kiskockás, csíkos, pöttyös bútorszövetek, vagy ezt a mindenkinekvalós mókásat, amely élénkebb és sokszínűbb, ennél fogva harsányabb is, és inkább egyszínű köntös kívánkozik a kanapéra, a falra pedig vagy narancssárgát, vagy az egér színével megegyező kellemes zöldet tudnám elképzelni.

Persze ehhez is lehet kapni kislámpát, játszószőnyeget, rágótehenet, különféle plüssfigurákat, köntöst, hálózsákokat, pelenkázóra betétet, és sok-sok egyéb bájos kiegészítőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr83723188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.10.20. 16:39:18

Jaj, hol lehet ilyeneket kapni?????????

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.20. 16:54:18

Itt van a bolt, a földszinten: www.mompark.hu/
Egy baja van, hogy rettenetesen drága.......:-(

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.10.20. 17:02:35

tapasztalatom szerint - de ez csak a saját gyerekeimre korlátozódik - nem igazán érdekli őket a gyerekágy tartalma. Az egész pici csak aludni jár oda, a nagyobbacska pedig ahogy felébred már jönne is ki. Nálunk a lányokat is és Miksit is a nagyobb méretű absztrakt minták kötötték le amíg kicsik voltak, az olyanok, amiknek a mintája és a színei nagyon kontrasztosak. Erre a célra mi néhány kendőt zereztünk be a nagymamától, mert mindegyik csak rövid ideig volt érdekes, hamar megunták hogy nézegessék. Az apró mintákat elég sokáig nem igazán értékelik, hiszen teljesen semmitmondó számukra. Ezeknek szerintem az a nagy előnyük, hogy anyukát jó hangulatra derítik :) Nekem a kedvenceim az egeres szőnyeg és a színes csíkos takaró, igaz ez elég messze van a romantikus habos-babos babaszobától. De mivel én elég gyakorlatias voltam ebben a kérdésben, azt mondom, hogy ne is nagyon hallgass rám, csináld úgy, ahogy neked a legjobban tetszik :)

Katónéni 2008.10.20. 17:34:05

PIROSKÁM!
TÉNYLEG SZÉPEK!

Kryszti 2008.10.20. 18:01:17

A babák különösen az első három hónapban tényleg nem érzékelik a pasztell színeket, de később fokozatosan már látják azokat.
Igaz, hogy a harsányabb színeket kedvelem, mégis olyan jó gyönyörködni ezekben a finom árnyalatokban. Egy kislánynak valószínűleg a lilásat vagy a mézeskalácsosat választanám. :)
U.i. A kismalacok láttán én is elérzékenyültem volna. :)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.10.20. 18:24:36

Mercinek igaza van, és én elvből nem veszek méregdrága dolgokat a gyereknek. Viszont esküszöm nekiállok és bütykölök valami ilyesmit. Országomat egy kerekes, pasztelzöld, piros orrú egérért!

Pöttye (törölt) 2008.10.20. 20:02:27

Ha lehet szavazni.... gyönyörű az a pasztell ila kompozívió...de ez..... keresem rá a szavakat... Én a jelenlegi mellett dönték..És költséget spórolva biztos keresnék egy jó varrónőt aki segít ezeket megvalósítani...
Bájosan tündéreian aranyosan huncut!

Bóbita 2008.10.20. 22:45:19

Nálam ez a színes vezet!

18 hét, nahát, megint hogy elszaladtak a hetek. Lassan már érezni fogod a mozgolódását, ugye? Vagy már érzed is?

Ingrid és Helénája · http://www.simoningrid.com 2008.10.20. 23:10:31

Egyértelműen a lila :)
Még mindig... :)

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.10.21. 09:16:18

Én ezt választanám. Szeretem a fehéret színekkel feldobva, mert érzem, hogy tiszta. Mondjuk ez felveti, a mosás esetén, hogyan kezelhető ez az élénk színekkel díszített anyag (nincs jó tapasztalatom a fehérre varrt piros és sötétkék mintákkal). Emellett érv az is, hogy később jó egy kislegénynek is... De a lila meg annyira bájos... Mérlegelném a mosás kérdést is döntés előtt azt hiszem.

Niki- picurAnyu 2008.10.21. 11:51:59

Gyönyörű. :)
De amúgy csatlakozom Mercihez, szerintem ezek a "díszítések" magunk miatt vannak, mert a kicsit lekötni nagyon úgy sem fogja. Csak nekünk olyan jó tervezgetni, álmodozni, szépítgetni a babaszobát. :)

Piroska 2008.10.21. 12:38:13

Igen, Mercinek tényleg igaza van, leginkább is a magunk örömére tervezgetek:-) Ahogy a csillogó babaszoba nélkül, ugyanúgy jólérezné magát a gyerek, ha 1-1 egyszerűbb ruhája lenne, nem pedig a mamakedvére kisvirágos, meg aprómintás, meg körbehorgolt rengetegsok:-)

Most a színes felé hajlok, már csak azért is, mert jó lesz majd kisfiúnak is, ha érkezne:-) De közben meg a liláért is odavagyok..... (hamarosan kérek árajánlatot, aztán a végén egyik sem lesz)

Pöttye 2008.10.21. 13:47:01

Ügyesen meg fogod te oldani :) Mind a kettő meseszép... és bármelyik felé is hajlasz, gyönyörű kis szoba lesz Füleskének... :)

Kryszti 2008.10.21. 16:44:06

Lily jogosan felvetette a színesebb darabok mosásával kapcsolatos aggodalmakat. Nekem nagyon jók a tapasztalataim ezen a téren. Ágyneműk, ágyrácsvédők, takarók, törölközők citromsárgában, napsárgában, narancssárgában is pompáznak nálunk. Együtt tudom mosni a fehérekkel, nem színeznek.

Pankababa 2008.10.21. 22:28:28

Én nagyon félek az egerektől:-(
De azért a tehénkéért élek-halok!!:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.10.22. 09:37:08

Azt a boltot én is imádom..Volt nekik egy zsiráfos sorozatuk is, az jó volt :) De én már két éve is majdnem bevásároltam náluk...magamnak :)

Piroska 2008.10.22. 17:12:27

Mimke! Nem láttam a zsiráfost, pedig én is figyelemmel kísérem a bolt kínálatát:-)
Ma bekértem az árakat. Rémes. De azért Meskével betérünk felmérni a terepet, meg bőgni az édes kis darabokon:-)
süti beállítások módosítása