Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tagsági

2008.10.14. 12:00 | piroskaesfarkas | 23 komment

Nagy és félreérthetetlenül gömbölyű pocakommal előzetes feliratkozás, vagy meghívó nélkül is tagja lettem a babátvárók, vagy márkisbabások be nem jegyzett klubjának, de ide kell sorolni az unokáikkal eldicsekedős nagymamákat, valamint a kedves és érdeklődős idősnéniket is, akik lépten nyomon megállítanak a közértben, a zöldségesnél, a vérvétel előtt, vagy bárhol, ahol az ember lelassítja a lépteit, s könnyen utolérhető.

 

"Most már mindig így lesz, hogy mindenkivel leragadunk a pocakodról beszélgetni?" - kérdezte mosolyogva Farkas, aki fültanuja volt a benzinkút kisboltjában zajlott beszélgetésnek, melynek során az eladó hölgy összecsapva tenyerét felkiáltott "Ó, de gyönyörű!", s mikor kérdőn ránéztem, jöttem rá, hogy az elismerés a Füleske által megteremtett domborulatomnak szól. Az óköszönöm után már záporoztak is a barátságos kérdések, majd hirtelen elszaladt a pult mögé, előkapta a telefonját, s büszkén mutatta a képernyőn vigyorgó, tündéri egyéves unokáját.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr30713578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2008.10.14. 16:08:48

Nagyon szép kerek a pocakod. :)
És most már így lesz. :) Meg mindenki mosolygni fog rád, olyan fura arckifejezéssel, minek hatására te büszkén kihúzod magad, kezed a pocakodra vándorol, és szinte pirossal el kezd villogni a homlokodon: "Igen kismama vagyok, nézzetek csak!" :)))

Meske 2008.10.14. 16:31:27

Kisfiam sok olvasóddal együtt már nagyon vártam ezeket a képeket, ha már csak így tudom nézni gömbölyűdet! De remélem hamarosan élőben is össze tudom tapicskolni! ;)

Katónéni 2008.10.14. 16:33:04

Sok pocaksimit küldök Füleskének!

hildy 2008.10.14. 18:20:55

Jo nagy a hasad. Nekem is nagy volt mar az elejen. a vegen meg mar alig birtam jarni.
Fura. Nem tudom, mi hozza ki az emberekbol pl. a pocaksimogatast. Emlekszem, h olyanok simogattak meg a hasamat, akikkel addig keveset vagy egyaltalan nem beszeltem. Ja, es mindenki nagyon kedvesen viselkedik egy kismamaval.
Errol a keprol az jutott eszembe, h vajon mi lesz akkor, ha megszuletik a kislany? Majd rola is csak olyan kepeket teszel fel, ahol csak egy bizonyos porcikaja latszik? Vagy a blog nem lesz publikus?

Lily · http://ficsergo.blogspot.com/ 2008.10.14. 19:46:10

Csinos, formás poackú kismama vagy. Füleskének jó helye van, szép fészket készítettetek kettecskén. :) Szerintem ez jó téma, majd Farkas is megszokja ;o)

Bóbita 2008.10.14. 20:32:11

Ez tényleg az ódegyönyörű kategória.
Hildy, ezen én is gondolkoztam. :)

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.10.14. 21:17:56

Simogatni-való pocak. Szerintem önkéntelenül mindenki és nagy-nagy szeretetből megsimogatná.
Reménykedem, hogy a blog mindig nyitva marad! De ha máshogy döntesz talán számíthatok egy meghívóra :-)

Napocskaeszter · http://musszancska.freeblog.hu/ 2008.10.14. 21:53:29

"Ó, de gyönyörű!" :-)))

Pöttye 2008.10.14. 22:52:00

óóóóóó, pocakfotó :D:D:D:D jaj de gyönyörűségesen gömbölyű... :) Te Piros! legyél ám nekem erre de olyan csoda büszke, hogy csak na.... :) GYÖNYÖRŰ!!!

kerekszilva 2008.10.15. 09:19:09

Szééép! Tessék minden percét kiélvezni a középidőnek!!!! :-)

Kryszti 2008.10.15. 10:21:49

Szépséges lakosztálya van Füleskének, és ahogy az előző beszámolódban írtad, jókat tud benne bukfencezni. :) Sok-sok kedvességet fogtok kapni, élvezd nagyon! :)

Tike 2008.10.15. 11:05:21

Csodaszép pocak, légy rá nagyon büszke :)

Babi · http://diababi.freeblog.hu 2008.10.15. 13:57:36

Nagyon szép pocak :)))))

Pankababa 2008.10.15. 21:14:18

Szia Füleskekislány! Jó végre látni /mármint az otthonod/) Nagyon szép a lakhelyed, még egy ideig cseperedj ANYA pocakjában, hogy aztán elfoglalhasd a helyed a szupi szobádban!
Köszönjük Piroska a pocakfotót, nagyon csinos kismama vagy! Nem is értem miért írtad, hogy ilyen meg olyan dundi csaj vagy!!! Tényleg, hízással hogy állsz? Én ekkora már majdnem egy tizessel nyomtam többet....:-(((

Piroska 2008.10.16. 13:58:57

Lányocskák! Köszönjük a pocaksimiket, a kedves szavakat!:-)

Hildy! Nem tudom még, hogy lesz később a fotókkal, ahogy éppen akkor jólesik majd nekem:-) Pont annyit fogok megmutatni:-)

Pankababa! Pedig gombóctündér (=dundi) vagyok ám, nem mondtam valótlant!:-) Sajnos eleve az inszeminációk alatt híztam jó sokat.....A pocakosodás alatt most kb. az 5. kilónál tartok, így a 18. héten.....

hildy 2008.10.16. 15:30:00

Piroska,
Ironiat erzek a hozzam intezett szavaidban, pedig nekem egyaltalan nem volt ilyen szandekom, amikor rakerdeztem, h mi lesz a babas fotokkal.
A pocakfotodat latva elgondolkodtam, h hogyan fogod majd megallni, h a babadat ne mutasd meg olvasoidnak. Es rakerdeztem. Csak ennyi. Semmi hatso szandek.

Piroska 2008.10.16. 16:47:19

Hildy! jaj, dehogyis!!!!:-) Nem volt nálam sem színezék:-) Teljesen érthető a kérdésed, csak azért írtam ily röviden, mert sokszor kérdezik tőlem, hogy miért a fejnélküliség:-)
ez egy elég lélekkiteregetős blog, és egyszerűen nekem így kényelmes, fejetlenül. Szerintem Füleske képek egészalakosak lesznek:-) De ugye sosem tudhatom, hogy akkor majd mit gondolok majd erről.
Az elején pl. teljesen zárva írtam a blogot, aztán egyszer csak megnyitottam.
Becsülöm és tisztelem azokat, akik felvállalva arcukat, estleg teljes nevüket írnak blogot, de pl. páran közülük megosztották velem, hogy mennyivel jobb lenne a lelküknek, ha olyan dolgokat is kiteregethetnének, amelyeket így fejesítve sokkal nehezebb....Van olyan is, aki pont ezért tart két blogot, egy titkolózósat, és egy nyilvánosat.
Szóval, jó kis játék ez ám!:-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.10.20. 23:38:06

Nagyon szép pocak ez és bizonyhogy GYÖNYÖRŰ!
Farkasnak üzenném: igen, ezentúl nagyon sok szó fog esni gyerekekről, gyereknevelésről, pocakról, szülésről, készségfejlesztőről, oviról és hasonló finomságokról. S legfőképpen Ő lesz a profi benne, aki most képtelennek tart egy ilyen társalgást lefolytatni épésszel :)
Tudod, nagyon nagy fordulatot vesz az életetek és ez nem stupid egyáltalán, hiszen minden gondolatod a gyermeked körül forog, legalábbis a nap nagy részében...

Hildy: meg kell védenem Piroskát. Ő sosem venne fel ironikus hangvételt.
A blogvilágban nagyon nehéz megtalálni a megfelelő módját az élménypillanatok megosztásának. Vannak szemérmesebb és kitárulkozóbb emberek, ezt el kell fogadni.

Piroska 2008.10.21. 12:43:11

Ingrid Drága! Köszönöm szépen:-) Farkas egész jól belejött a dolgokba, pl. Ő nézett utána (magától), hogy milyen krémet érdemes használni a pocakomra, és elcsevegett más kismamákkal ezügyben:-)
Persze nem mondom, hogy elégedett vagyok a lelkesedésével, lehetne sokkal több belőle, pont mint a gombócos fagyiból:-D

Remélem Hildy nem haragudott meg, mert igazán nem volt szándékomban tüskésnek lenni!!!!

rkriszta 2008.10.22. 21:16:43

Nagyon büszke lehetsz Piros erre a pocakra, gratulálunk hozzá!!! Ki van odabent??

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.27. 12:35:56

Köszönöm Kriszta!:-)
Hogy érted, hogy ki van odabent?:-)
süti beállítások módosítása