Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

STOP

2008.10.08. 15:42 | piroskaesfarkas | 14 komment

Három napja kínoz a migrén. STOP. A rohadt komisz. STOP. Tegnap nem is dolgoztam. STOP. Anyikáéknál lábadoztam. STOP. Bevettem két panadolt. STOP. Hiába. STOP. Aggódom, hogy árt a gyereknek. STOP. A 12. hét óta ez a tizedik tabletta. STOP. Dr Pontjó szerint szedhetem. STOP. De ha nem veszem be, én ártok magamnak. STOP. Képes lennék kiugrani az erkélyről fájdalmamban. STOP. Ma dolgozom. STOP. Ugyanúgy fáj. STOP. A nyelvem alatt egy homeobogyót olvaszgatok. STOP. Állítólag majd ez jó lesz. STOP. Fejjfájás STOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr98703513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2008.10.08. 16:14:41

STOOOOOOOP!!!!!!! Hogy is mondta Csillus a pici fiának? Azt a tulipános mindenit!!! :) Fejfájás EL!!!!

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.10.08. 16:22:33

Nem tudsz ártani a babádnak, sem ezzel sem mással, a tested tudja mit csinál. Lehet, hogy csak azt akarja, pihenj, velem törődj!
Gondoltál már rá, hogy mégis inkább otthon maradj? Van egy csomó fizetett szabadságod, a szülés évére járó összes napodat kiveheted előre, ha jól tudom, plusz betegállományba is mehetsz, a kínzó fejfájás szörnyű :)

Meske 2008.10.08. 17:21:15

:((((((((((((( jajj drága Pirosom, az egész Komiszt átvállalnám tőled, ha lehente! Gyere hozzám Komisz, hagyd bkén végre Piroskát!!! Ne üldözd, ne üllj a vállára, ne üllj az agyára!!!! :(((
Ölellek nagyon!

Niki- picurAnyu 2008.10.08. 17:52:48

:( Sajnálom. És még tanácsot sem tudok adni, mert szerencsére engem eddig elkerült a komisz. :(

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.10.08. 19:08:13

Talán kicsit furcsán hangzik, de én hiszek ebben és sok dologra "használtam", főleg régen a kövek energiáját. Azt gondolom semmiképpen nem árthat neked, sem a babának, de talán segíthet is egy jáde nyakék, vagy kő a zsebedben, amit olykor kézbefogsz. Ha veled érintkezve melegszik, akkor a kő jó, tud neked segíteni - azt vedd meg, amit jó érzés megérinteni. A jáde szerintem a migrénes fejfájásra az egyik legjobb választás a kövek közül. Esetleg próbáld ki. Azonnal természetesen nem hat, de remélem napok elteltével már igen...

Pankababa 2008.10.08. 22:09:59

ááá, azt a migrénes mindenit. Ne félj a Pnadoltól, nem lesz gond, csak sajnos nem sokat ér.....küldök egy kis energyt......

Ilona · http://ilonana.freeblog.hu 2008.10.08. 22:32:00

hűűű :-( Jobbulást és eljön az is! Én is így szenvedtem és az utolsó 4-5 hónapban egyszer sem jött elő. Kitartás!
Pár hete az egyik kereskedelmi csatornán :-) Czeizel Endre nyilatkozott. Pont a terhesség és gyógyszer szedés volt a téma. És képzeld! Azok a nők akik nem vettek be fájdalomcsillapítót ilyenkor, azoknál 30 százalékkal több szájhasadékos (azt hiszem így kell mondani) gyerek született! Ne kérdezd az összefüggést mert nem telefonáltam be...de egy a lényeg! hogy nyugodtan lehet csíllapítani a fájdalmat mert az embrió is érez ilyenkor!!!

Piroska 2008.10.09. 09:25:17

Pöttye! Köszi a ráolvasást!:-)

Merci! Sajnos nem tudok otthonmaradni, bár igazán jó lenne.....Ráadásul csak jönnek, jönnek a pályázatok, amelyekre készülnöm kell, és még a prezentációk alól sem mentesítettek, hiába kértem......

Meske! Dehogy vállalod!!!!!!!!! Inkább pocakenergiát küldök Neked, minthogy komiszt!!!!! Túúúúúúdod!!!!! Pusszantalak!

Lily! Na majd ezt is kipróbálom, köszönöm az öltetet. Végre ma reggel fejfájás nélkül ébredtem, annyira jó!!

Pankáék! Átjött:-)

Ilona! Na, ezt én sem értem, hogy mégis mi lehet az összefüggés, hiszen mégiscsak gyógyszerek ezek...Bár igaz, a migrén lehet, felszabadít olyan anyagokat, amelyek szintén nem tesznek jót......
De jó lenne, ha nálam is elvágnák a komiszokat innentől!!!!!

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.10.09. 11:53:45

Jaaajjjjjjjjj de sajnálom! Ilyet is szokott csinálni a dög, hogy több napig nem hagyja abba?

Cserke · http://eteto.blog.hu 2008.10.09. 12:47:37

Szegény Piros:(((
Esteleg próbálj inhalálni kamillával, anyukámnak az szokta elmulasztani az ilyen makacs fájást, hátha használ Neked is.
puszik

Katónéni 2008.10.09. 23:05:21

Drága Piros!
Örülük, hogy komisz azóta elhagyott!
Ölel:Kató

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.10. 12:09:05

Bogaram! Háromnapos maratoni komisz még sosem volt......

Cserkókám! Köszönöm a tippet! Puszik oda is:-)

Katónéni! Vissza se nézzen a gaz!:-) Ölellek, én

Picuranyu! Elhúzott a komisz. STOP:-)
süti beállítások módosítása