Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tuccilyet

2008.10.07. 08:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

Lehetne az új összegyűjtögetéssorozatom címe "Anyika Te tuccilyet?" is, mert mint egy jólfelkészült, kiemelt nagymamapozícióvárományos, anyukám kitűnően horgol és köt (bár egyiket sem csinálja hosszú évek óta, na de már most készül feleleveníteni fonalcsavargatós tudományát), s szoros barátságot ápol Irénke barátnőjével, kinek kertje egyik szeglete egyetlen ponton-egy vasoszlopnál-szomszédos az övékével, s kivel gyakorta összejárnak a lassan egyéves unokáját együtt dédelgetni, s megígérte Anyikának, hogy megtanítja varrni a gépen, amin még anno én gyártottam a ruhadarabjaimat (és amin a tündérkedős ajándékok készülnének a kezeim által, ha nem döglött volna be hetek óta....).

Szóval, ha találok egy horgolóskkötősmegvarrós babakedvességet, azonmód böködöm a képet, s érdeklőmöm Nála, hogy vajon tud -e majd olyat gyártani nekem/unokájának, s már vágom/nyomtatom is ki, hogy megvitathassák a hogyankellilyet a barátosnőjével a csacsogós szerdájukon. Ezeket a darabokat ollózom össze ezentúl a "tuccilyet" fecni alá, s ha Anyika nem is vállalkozik mindegyikre, talán én, vagy Ti kedvet kaptok az alkotáshoz.

Itt van rögtön ez a megkapól, lógólábú, horgolt tündérkupac, melyek az éjszaka leple alatt kötényükbe gyűjtik a kipotyogott fogacskákat, vagy a felirattól megfosztva ülhetnének láblóbázva ágyfeletti polcról, esetleg lengedezhetnének vékony szálra fellógatva a babaszobában.

Na és ez a féligkötött foltmadár, akit keskeny szalagon, a szekrénykulcs végén ringatózva képzelek el, vagy a maradék apróvirágmintás anyagból varrt huncut egerek?

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr79699460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.10.08. 14:43:11

Reggel óta vártam, hogy gyere :) Éjjel megálmodtam neked egy meglepetést... ha tetszik az ötlet... (kicsit izgulok) szóval mit szólnál, ha készítenék rólad a finisben pár fotót aztán pedig az újszülött bébiről megint néhányat. Ha tetszik az ötlet, mélben pontosítunk, ha nem, tovább agyalok :)

bogaram · http://bogara.freeblog.hu 2008.10.08. 14:46:34

Ilyen egerek jöhetnének a lakásomba :-) De az angyalkákat sem bánnám, igaz fogkiesésre még nem kell Lucánál számítani, de jó előre be lehet biztosítani az ilyen eseményeket.

bogaram · http://bogara.freeblog.hu 2008.10.08. 14:48:05

Ilyen egerek jöhetnének a lakásomba :-)
Igaz, a fogtündérek még várhatnak Luca kipotyogott fogaira, de nem baj ha ők is időben beköltöznek.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.10.08. 14:49:15

Többet nem írok :-(
Hibát jelzett a net, így újra megfogalmaztam. Bocsi a duplázásért!

Pöttye 2008.10.08. 14:53:54

Mind a madráka, mind az egérpáros haláli... :) Sokkal eredetibbek mint a plüss állatkák... :)
Hajrá Piros..merítem majd én is az ötleteket :)

És én is nagyon vártalak már... :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.10.08. 15:50:43

Merci Drága! Milyen egy angyal vagy!!!!!!!!!!! Köszönöm szépen, igazán megtisztelő és nagyon kedves Tőled!!! Írok levelet! puszillak, én

Bogaram! jobb kétszer, mint hogy nemis:-) Nem feltétlenül fogakat szállítanak, ha nincs nevesítve, lóbázhatja a lábát a polcról, vagy sorakozhatnak ágy szélén. Ha meg fogtündér, akkor egyelőre hozhatja a fogkrémet is, szóval be lehet ám fogni!:-)

Pöttye! Olyan jó dolgok vannak, amelyek idekívánkoznak a tuccilyet rovat alá:-) Cupp, Piros

Niki- picurAnyu 2008.10.08. 17:51:41

Mindig úgy meghatódom mikor idejövök hozzád/hozzátok. ... Annyi szeretettel várjátok ezt a kisembert. ;_)

Piroska 2008.10.09. 09:19:39

PicurAnyu! Pont úgy, mint Ti:-)

Niki- picurAnyu 2008.10.10. 10:02:43

(pirul-pirul) Bizony-bizony. ;)
süti beállítások módosítása