Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dr Pontjó?

2008.09.05. 06:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

A kórház ellen voltak/vannak kifogásaim, mert két intézményt jelöltem ki, s ott kerestem volna szimpatikus orvost, ez pedig egy harmadik, amivel eddig nem is számoltam. A múltkor kellemetlen élmény követően, miután Dr Nemszemüvegest végérvényesen kihúztam a listáról, Joepapa kézbevette a nőgyógyászkérdést, és sorban felhívta a barátait, akiknek lányai szültek már, vagy más okból kifolyólag hiteles forrásnak tarja őket.

Első helyen szerepelt az a kedves, ölelgetnivaló orvosházaspár, akik családunk régi szeretett és tisztelt barátai, s bár a szülők tartják a kapcsolatot, én már vagy tizenöt éve nem is láttam őket, csak a híreket hallom róluk családi ebédek alkalmával. Most is tündériek voltak, mint mindig, és azonnal ajánlottak egy nőgyógyászt, akihez a család hölgy tagjai járnak hosszú évek óta, s mielőtt felkerestem volna, Ők hívták, s beharangoztak nála, így nem kellett csakúgy odapottyannom, ami megnyugtató volt számomra.

Figyelmeztettek, hogy ne vegyem zokon, ha néha morgós, és hangulatváltós, meg nem is egy vállonveregetős, vidámkodó fajta, de vaj szíve van, kedves, szimpatikus, és orvosi szemmel is kifogástalan és megbízható, komoly szakmai tapasztalattal.

Kedden hívtam, s már másnap fogadott is a kórházban, az egészen kicsi de jólfelszerelt rendelőjében. Nem is állt fel a székéről, csak kurtán köszönt, és hellyel kínált. Határozott kérdéseket intézett hozzám, s mindent gondosan felírt egy vastag, meggyötört naptárba, ami láthatóan az élete fontos részét képzi, tele beledugdosott cetlikkel, feljegyzésekkel.

Magas, őszhajú, szemüveges (!), megnyerő és szimpatikus, s egészen olyan, mint ahogy a barátaink leírták nekem. Nem heherészik, nagyon ritkán mosolyog, nem szaval el hosszú, megszokott monológokat, rövideket kérdez, s érezhetően célratörő válaszokat is vár, s az általam feltett kérdésekre is rámszabott, tömör válaszokat kapok, melyeket egyből el is hiszek neki. Elegáns, kellemes, finom úr benyomását kelti, komoly szakmai háttérrel, s az ilyen kijelentéseiből, hogy "nézzük meg, mikor szülünk", meg a képeket átadva "rakja el a fotókat a gyerekünkről" érezhető, hogy fontosak neki a kismamái, vagy ahogy Ő fejezte ki magát "én három hetente szeretem látni a terheseimet". Remélem, később sem fogok csalódni, de itt egyből megvolt a bizalom, amit az előző Nemszemüvegesnél sehogysem találtam. Megnyugtató jelenség.

Felsegített az ágyra, majd kezét nyújtja, hogy ne kelljen egyedül lekászálódni, s igyekezett a zavaromat oldani, mikor a UH után, a tárogatószékbe felkúszva levertem két alkatrészt is a fészkelődésben.....

Amennyire meg tudom ítélni, igen komoly babanéző felszereléssel rendelkezik (túúúúdom, a másik dokinál a magánrendelőjében voltam, s neki is tuti jó készüléke van a kórházban, de akkor mondta volna azt, hogy "Piroskám, ezzel a szerkezettel sajnos nem tudom megmérni sem a gyereket, mert a képernyőjén még én sem látok semmit, fáradjon be a kórházba egy ultrahangra, hogy megnézzük, minden rendben van -e a kicsivel!". De ezzel nem törődött, s nem is izgatta, hogy semmit sem láttunk a gyerekből), melynek Ő a monitorjára szegezte a tekintetét, én pedig figyelhettem a falra szerelt képernyőn minden apró részletet, amit a jó húsz perces nézelődés alatt megmutatott nekem: kezeit, lábait, a már elmített lenyűgöző fülecskéket, gerincét, "az a fonottkalács pedig a köldökzsinór", amin végigmentünk, hogy hol csatlakozik hozzá és hozzám, majd megtekintettük a szikhólyagot, ami lassan majd felszívódik, de milyen jó, hogy még ott van (már elfelejtettem, hogy miértis...)

Tüzetesen megfigyeltük a szívét, majd kihangosította (ekkor kipottyant egy addig erőszakkal visszatartott könnycsepp), s lélegzetvisszafolytva hallgattam az ütemes dobolását, s néztem a szabályos sormintát a monitoron. Ekkor furcsa hangra lettem figyelmes, amitől összerándult a gyomrom: mintha babaoázás, nyöszörgés lett volna, s fennakadt a szemem, s hirtelen buggyantlibaként pár másodpercig olyan volt, mintha a kihangosított szívkalapálással együtt szűrődne ki onnan bentről, s döbbenten meredtem a dokira.....Rögtön levette, mire gondolhatok "A telefoncsörgésem, mintha kismacskanyávogás lenne, ugye?" - mondta mosolyogva. Hát még jó, hogy az, persze, tudtam én!

Elküldött kombinált tesztre (amit egy épülettel odébb csinálnak meg, térítésmentesen, de mivel két-három hét múlva lesz csak kész, mégis elmegyünk az Istenhegyire is a jövő héten, ahol már bő egy hónapja megkaptuk ezt az időpontot, s ott másfél óra alatt kiadják az eredményt), s megnyugtatott, hogy az ultrahang- és a tárogatószékben történt vizsgálat alapján mindent rendben talált odabent.

Lemondom a holnapi másikdokis időpontomat, és azt hiszem, nem kersek tovább, mert remélem, Ő lesz nekem Dr Pontjó. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr73647830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöttye 2008.09.05. 11:19:23

Fúúú, de jó hogy RÁTALÁLTÁL!!!!
ÉLmény volt olvasni a bizalmat és nyugalmat árasztó dokiról.
Csak így tovább Piroskám!!! Minden rendben lesz!!!!

kerekszilva 2008.09.05. 11:24:00

Kedves Piroska!
Már régóta olvasom a blogodat, nagyon tetszik, olyan szívmelengető. :-) Drukkolok, hogy Ő legyen az igazi. Boldog pocaknövesztést!

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.09.05. 11:39:57

Na ez már jobban hangzik! Lehet, hogy mélben elkérem majd a dokid nevét, nekem közel lenne az a kórház és igen bizalomgerjesztőnek tűnik : )

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.09.05. 13:42:22

Örülök hogy megvan az orvos akiben bizalmad van.

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.09.05. 14:07:55

Csatlakozni tudok csak Fruzsihoz:) Nekem is szimpatikusnak tűnt, amit írtál Dr. Pontjóról:) Jah és nekem is a szomszédban van a MKH:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.09.05. 14:23:03

Lányok! Még intenzív tesztidőszak van, még csak egyszer voltam. Igaz, Dr Nemszemüvegesből annyi is elég volt, hogy ne ajánljam tovább, de nem szeretném elkiabálni.
Persze remélme, Ő tényleg Dr Pontjó.
Megnézem még három hét múlva is, és ha továbbra is "tetszik", leadom a drótot Nektek, jó?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.09.05. 14:24:59

Kerekszilva! Úgy látszik, kellett ez a gyerek a pocakomba, hogy előbújjatok:-) Örülök, hogy látlak! És köszönöm a szép szavakat, jókívánságokat!!!!!!

Pöttye, Lily, köszönöm!!!:-)

judit 2008.09.11. 18:04:41

Jó olvasni a bizalmat a soraidban. Orvosválasztásnál alapvető a bizalom a szakmai tudás mellett. Remélem tényleg ő lesz Dr. Pontjó. További jó babavárást!

Piroska 2008.09.12. 08:54:59

Judit! Azóta még több bíztatót hallottam róla, így méginklbb megnyugtató! De azért megnézem még legközelbb is,úgy két hét múlva:-)
Köszönöm!!!
süti beállítások módosítása