Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Piros térdekalácsa

2008.09.01. 08:00 | piroskaesfarkas | 12 komment

Fáradt vagyok és lomha. Meg kismama. Így tegnap közel sem teljesítettem azt a gazolási normát, amit magamtól megszoktam, s míg az elején hajolgatós módszerrel kapirgáltam a tyúkhúrokat, meg a túlburjánzó lóhereféléket a bokrok tövéből, később már csak a fűben ülve, vagy a térdemen kúszva araszoltam előre.

Anyika bezzeg tiszta Mazsimama, aki szintén olyan iramot diktált hetvenvalahány évesen is, hogy míg Neki a nap végére még mindig annyi ereje maradt, hogy jóízűen dalolásszon a pohár bor mellett, addig mi, kukoricapelyhen meg biosalátán felnövő puccnemzedék jeles képviselői félidőben jajgatva dőltünk ki a fűre. Ezt a képességet örökölte Tőle anyukám, aki átjött, hogy segítsen megszabadítani minket a két hónapja cseperedő gazoktól.

Rengeteg szürke műanyag zsákot töltöttünk meg a nemodaillős zöldekkel, bokorfolytós futógyomokkal, eszetlenül megmetszettem a rózsabokrokat, berzenkedtünk az eltévedt fűszálakon, melyek bőségesen nőnek a nemes nővények között, ahol nem kéne nekik, bezzeg a gyepünkön meg foltokban kihal (nyilván ezek a szálak vándorolnak át az ágyásba), Farkas pedig egésznapos fűnyírást rendezett. Estefelé elültettük a névnapomra kapott kókadozó nyári orgonabokrokat, egy lilát és két fehéret, meg egy csomó borostyánt és vadszőlőt, amit Anyika hajtatott nekem, szomszédeltakaró célzattal.

Ilyenkor többnyire csak az esti zuhanyzásnál jutok oda, hogy szemügyrevegyem a harci sérüléseimet, kiműtsem a tüskét a kezemből, így tegnap is csak fürdés közben vettem észre, hogy a térdem vörös és felhorzsolódott, mint aki elcsúszott az aszfalton. Nem mintha sokat rontana ám az összképemen, a lenőtt hajam és a hámló, pirosfoltos fejem mellett.......

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr9436134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamaka · http://pponthu.freeblog.hu 2008.09.01. 15:06:43

Nem baj, ha rút vagy kicsit kívül, lényeg, hogy örülsz belül!!! Gratulálok, és zökkenőmentes, feszkómentes kismamaságot kívánok.

Meske 2008.09.01. 15:46:14

Jajj Kispofám, maradj máááár! Istenien nézel ki!!!! Ezt most komolyan mondom, és már múlt héten is komolyan mondtam! Puszillak Kismama, és ahogy mamaka is írta, feszkómentességet kívánok, élvezd ki minden pillanatát várandósságodnak!

Vicus56 2008.09.01. 16:27:12

Köszönm a "belépőjegyet" Piros:)))
A LY-s muszáj-ért meg lyalynekem:)!!
Megyek "filmezni"!

Piroska 2008.09.01. 16:51:18

Mamamka! Remélem azért leginkább is nekem tragikus!:-)

Meske Kispofám! Te nemérsz, mer' elfogult vagy velem!:-) Amúgy meg imádlak, és pusszantalak, és remélem, már fel vagy dobódva!!!!!!:-)

Vicus! Ugyanmár!:-) Az alkotás heve!!!!!

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.09.01. 19:54:32

Hmm, a nyuszim szívesen befalta volna azt a tyúkhúrt ha bio volt. :) Csak az a gond vele, hogy nem hajlandó célirányosan legelni a szentem, csak ami neki tetszik, így nem tudom kölcsön adni gazolni. :D
Az tuti hogy szép vagy és csinos, minden kismama az! Érdemes kis gondot fordítani arra, hogy te is így érezd, majd vedd meg az "ódejólenne" blúzt és a "váómicsodanadigrág" nacit is!

Katónéni 2008.09.01. 20:03:48

A rímek jóbarátaim.
Bár soraim olvasni kín.
Ezt mondatja a tapasztalat...
Igérem,nem fárasztalak.

zsuzska · http://triticumaestivum.freeblog.hu 2008.09.01. 21:39:37

Kecske. Az a megoldas. Vagy birka. Kis fekete pottyoket hagy, de nem kell gazolni, fuvet nyirni. Sot, a kutyaknak is lenne szorakozasuk.

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.09.02. 08:07:10

Isten éltessen Piroska :-)!

Kryszti 2008.09.02. 08:23:56

Drága Piros! Egy hét múlva belépsz a második trimeszterbe!!!!
Szívből kívánom, hogy "rosszullét és piros foltmentes" időszak következzen. :)
Boldog névnapot! Szorítok a 12. heti vizsgálattal kapcsolatban, és kíváncsian várom Kisnudliról készült ultrahangos fotókat. :)

Piroska 2008.09.02. 10:01:50

Lily, Zsuzska! Jöhet kecske is, bárány is, meg nyuszi is! Legszívesebben úgyis egy nagy farmon élnék, mindenféle állatkával!!!:-)


Katóka! Ó, dehogy fárasztÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

Bogaram, Kryszti! Köszönöm a névnapi ölelgetést, de már régebben volt, csak azóta nem sikerült elültetni az orgonákat......
Remélem, hamarjában lesz új képünk Nudliról, mert már nagyon nagy szükségem van rá! Tegnap is elkapott a komisz, jégakun jajgatva vészeltem át az éjszakát....Úgyhogy most jöhet valami jó!:-)

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2008.09.02. 11:04:00

Nem próbálsz esetleg hennával hajat festeni?
Én amúgy is puccnemzedék vagyok, nem akarok kertet..elegek a cserepes növények a boldogságomhoz ;) De hozzád jó a kertbe járni ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.09.02. 11:34:09

Mimke! Réges-régen festettem a hajamat hennával, de később, mikor elegem lett a macerás használatából, alig találtam olyan fodrászt, aki hozzá mert volna nyúlni más hajfestékkel, mivel állítólag henna után a műfestékek tönkreteszik a hajat, s rémtörténetekkel riogattak. Úgyhogy felhagytam vele, s maradtam az én drága Ritufodrászomnál, akihez hosszú évek óta hű vagyok, viszont Ő 3 hónapig nem akar látni, majd csak a 2. trimeszterben:-)

Szívesen látunk a kertben! Most végre a füvet is lenyírtuk, levesebb lett a gaz is, jöhetsz bátran!:-)

süti beállítások módosítása