Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Csizmagatya bevetésen

2008.08.25. 08:00 | piroskaesfarkas | 18 komment

Kétségkívül rajta sokkal jobban mutat, mint mikor én öltöttem magamra a tóbagázológatyát, s ezért is, no meg azért, mert nálam jóval hosszabb lábon közlekedik, így sokkal jobban kilóg a tóból, ecpec nélkül megszavaztuk, hogy Ő merül alá levagdosni a túlburjánzott növényzetet.

Két éve, mikor a tavat telepítettük, még morgolódtam a sráccal, aki a végleges formára igazította a partot, elrendezte a köveket, és elültette az együtt kiválasztott növényeket, hogy olyan kopasz és mű az egész, s én azt szeretném, ha a sziklákat elborítanák a kúszó növények, a nádas a vízben és a parton is egybeérne, s úgy nézne ki a vízfelület, mintha mindig is része lett volna a tájnak. Ahányszor ellátogattunk egy kertészetbe, mindig rábukkantam egy olyan új vizinövénykére, amelyből nálunk még nem volt, s tüstént tettem ellene, s hazatelepítettem.

A tó szélére ültettem borzas meg vörös füveket, különféle csíkos nádakat, látványosan nyújtózó ecetfát, rengeteg borostyánt és valami kékvirágú futókát, melyek beszaladták a hatlamas kőfelületeket, gömböc bokrokat, kúszó törpemadárbirset, rózsaszín fürtösvirágú keserűfüvet, a kavicsok közé kövirózsaféléket, nefelejcset, s megannyi szépséget, amit megláttam, s elképzeltem, milyen pompásan mutat majd egy-egy még üresen tátongó résben.

Mostanra viszont kezdik kiszorítani egymást, némelyik erőszakosabban törtető fajta eluralkodott szerényebb szomszédján, s elnyomja azt, így időszerűvé vált a nádas ritkítása a tóban és a parton is.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr18626500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.08.25. 11:50:40

Ez az utolsó kép nagyon tetszik! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.08.25. 11:52:24

Művésznő, köszönöm!!!!! Ez nagy leismerés nekem:-)

ßóbita 2008.08.25. 15:43:30

Á, egy Farkashátulról. Egyszer mögöttetek mennék, tuti felismernélek benneteket, előről biztos nem :D Azért kíváncsi lennék az arcodra, kedves Piroska, de gondolom ide nem pakolászol olyan képeket. Iwiwen turkáltam, de nem vagy meg továbbra sem. :(
Az ebek látom szépen kozmetikázva vannak - mondani is akartam, ha egyszer engednéd beteljesülni Füge és Bendő szerelmét, én igényt tartanék majd egy kisebre ;)

Cserke · http://eteto.blog.hu 2008.08.25. 18:49:43

Szegény Farkas!! Hogy bírtad bepasszírozni a fapadló alá???!! :)

Meske 2008.08.25. 21:19:33

CSerke! :)))))))))))))))))))))))))))))))))

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.08.26. 09:02:22

Ez a farkas olyan mint egy westernhős.
aláírás:
farkasfunclub :)

Pirioska 2008.08.26. 09:19:14

Bóita! Hogy Te milyen kiváncsi nőszemély vagy!:-)
Egyszer lehet, hogy lesznek kiskutyák, majd szólok!

Cserke!!!!:-)

Csettenkém! Hogy örülne, ha olvasná!:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.08.26. 14:25:50

Ritkán, s ha igen, akkor sem mondja. De nem merül annyira alá, hogy a megjegyzéseket is átböngéssze!
Úgyhogy megmondom, hogy alakult egy egyszemélyes farkasfanclub:-)

Piroska 2008.08.26. 17:34:14

Ó, hát mekkorára duzzadt már ez a klub:-D

zsuzsó 2008.08.26. 18:03:15

4 zusammen veled. :o)

zsuzsó 2008.08.26. 18:04:15

és a 14.

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.08.26. 20:08:50

De megnézném a párom is egy ilyen gatyóban, hihi.

Pöttye 2008.08.27. 08:12:12

Legyen 5. :)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.08.27. 08:33:24

Valahol mindig éreztem, hogy fontos mozgalmak fognak kötődni a nevemhez (um. csetten) :))).
A múlthéten hazajött a pár egy nagyon csini feszülős kis halálfejes gatyóval. De meg kell mondjam neki, hogy vagy beszerez egy ilyen ultraszexi csizmagatyát, vagy fel is út le is út:)

Piroska 2008.08.28. 11:03:30

Duzzad a létszám!!!!!!!!:-)
Csettenkém! Mindig is nagy dolgokra voltál hivatott!:-)
Honnan jött haza a párod feszülőshalálfejesben????!!!:-)
süti beállítások módosítása