Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Boldogságkiteregetés

2008.08.17. 18:41 | piroskaesfarkas | 38 komment

Elnézem, ahogy délután elbóbiskol, végignyúlik az ágyon, szépségkirálynőket is megszégyenítő, tekergőző hosszú lábaival, melyeket kénytelen kanyarban elrendezni, lábszárait lelógatni a számára rövidke pamlagról, ahol pedig én még kényelmesen végigérek. Olyan mint egy nagy gyerek.

Egyik kezével a feje alatt gyűrődő, puha díszpárnát öleli, másik karja a szorosan melléfészkelődő kutya hátát fonja át. A délelőtti kertészkedésben homlokát megsütötte a nap, a szemöldökéig vörösesbarna. Szeretem ezt a rövidgatyót, amelynek már régen a szemétdombon lenne a helye, de évek óta ragszkodik hozzá, s ez az elsőszámú itthoni játszósruhája, s hiába kértem, nem hajlandó lecserélni a szekrényben sorakozó hasonló újabbakra. Még a mókás kislábujjkörméért is odavagyok, ami nem felfelé, hanem merőlegesen kifelé nő, össze-vissza hullámozva, kanyarogva, s ennek következtében képtelen rendesen levágni, én szoktam géppel megreszelni, s minden alkalommal nevetek rajta, miként képes ilyenre növeszteni.

Ismerem az összes anyajegyét, az orra vonalát, az irigylésre méltó hosszú szempilláit, az erős szemöldökcsontjának tapintását, az elegáns formájú hatalmas kezét.....Imádom a két felső foga közötti kis rést, amikor mosolyog, azt a gyerekkori bárányhimlőből megmaradt apró kis mélyedést a fején,  a szeme alatti pirinyó, alig látható anyajegypöttyöt, ami megismerkedésünk után nekem is pont ott jelent meg az arcomon.

A másik kanapén pihenek, onnan figyelem. Esteledik. Fel kéne keltenem, mert ha hagyom aludni, megint álmatlanul kószál majd a házban éjszaka. Nem teszem, inkább tovább nézem, úgyis előbb vagy utóbb felzavarják majd az ebek.

Az ölemből egy kicsit félreteszem a gépet, megsimogatom a hasam, elérzékenyülök. Hogyan is mondhatnám el a legszebben, a legjobban, miként fejezhetném ki amit érzünk, amit hetek óra titkolunk, s amit csupán egy hete osztottunk meg a szűk családddal is?

Eszembejut, a múltpénteki családi buli. Vacsorára harangoztam. Már mindenki az asztal körül ült, előtte a forrón gőzölgő, sajttal megszórt mexikói leves, s Farkas felállt, kezében egy pohár borral, s bár a hatalmas levegővételből arra lehetett következtetni, hogy egy hosszú körmondatos, cifra beszéd következik, egyszerűen csak ennyit mondott "Mielőtt megkezdjük a vacsorát, szeretnék egy kis köszöntőt mondani, s bejelenteni valamit: GYEREKÜNK LESZ!"

Igen. Gyeeeeeeeereeeeekünk leeeeeeeeeeeeeeeeesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr12620118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ßóbita · http://www.bobitacska.blogspot.com 2008.08.18. 10:52:12

TISZTA SZÍVBŐL GRATULÁLOK!!!

Épp mopst kezdtem el olvasni a titkosaktákat, és meg akartam írni, hogy ma sem sütök süteményt, mert megint a monitor elé tapasztottál, amikor megpillantottam ezt a bejegyzést, sejtettem, hogy ez lesz a vége!!! Jajj de boldog lettem!!!
(((ÖLEL)))

ßóbita · http://www.bobitacska.blogspot.com 2008.08.18. 11:37:50

Na, végigolvastam, azt hiszem a vigyor most már letörölhetetlen lesz ma az arcomról :):):) úgy tudok örülni az ilyen híreknek :)
Különben tegnap már sejtettem a Szeretnénk posztod után, hogy ez a rosszullevőshányós állapot, nem véletlen, de nem akartam bunkó lenni és rákérdezni....
És, Te is hódolsz az oly népszerű szokásnak, és indítasz külön babablogot, vagy itt izgulhatjuk át veled a babavárás izgalmas élménypillanatait?

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.08.18. 12:03:58

Tiszta szívemből ... hiszen tudod...
Sok sok ölelgetés Neked- Nektek!

Piroska 2008.08.18. 12:08:46

Bóbita! köszönjük!!!!:-)
Nem, nem lesz külön babásfüzet, ebbe szeretek írogatni.
Indulhat a sütisütés!:-) Puszillak!!!

Ingrid Kedves! Túúúúúdom!:-)

Kryszti 2008.08.18. 12:16:40

Úgy vártam már ezt a boldog hírt!!!! Éreztem!!!
Gratulálok, gratulálok, gratulálok...
Vigyázz nagyon Magatokra! Puszillak sokszor

Meske 2008.08.18. 12:23:42

Kisfiam első percektől kezdve együtt izgultunk és izgulunk, és örülök, hogy részese lehetek várandósságodnak!!! Jajj de vártam már, hogy itt is felreppentsd a fátylat! :))))
Puszi sok-sok, és rettenetesen várom már, hogy KISPIROSKAÉSFARKAST a kezemben tarthassam!!! :)))))
Ja és holnap tali és vöröshajbafúrós ölelés! :)))

buboréka 2008.08.18. 13:44:53

Tudtam, tudtam....
Drága Piroska, szívből gratulálok... már megéreztem egy korábbi bejegyzésedből, ahol arról írtál, hogy mennyire fáradt vagy.....én már 2x voltam "olyan" fáradt.
Mivel rendszeresen kipróbálom a receptjeidet, csak remélni tudom, hogy így babavárósan még többet osztol meg velünk.
Annyira örülök Nektek.....taram taram...széppé tetted a napomat.
Nagyölelés

Varázsmogyoró 2008.08.18. 14:52:22

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz és szívből gratulálok. Lassan egy órája olvasgatom a Titkosaktákat, de néha csak minden másodikmondatot, hogy gyorsabban haladjak a "cél" felé...(majd újraolvasom holnap is alaposabban) Voltak sejtéseim nekem is :-) Legyetek nagyon boldogok,jó egészséget kívánok a várandóssághoz és a többi rád/rátok váró boldog "feladathoz"!!!! Minden apró részlet érdekel, írj nekünk sokat, mostmár szabad a pálya!
Mégegyszer gratula, millió puszi: Vm.

Tike 2008.08.18. 14:59:57

Igeeeeeeeen :)))) Szívből gratulálok és remélem, hogy sok hasonló szép bejegyzést olvashatunk még eme csodás időszakról:)

csiribiri 2008.08.18. 16:34:32

sok-sok meleg ölelést küldök Nektek :-) csudajó!!!

anyámlánya 2008.08.18. 18:00:34

szerintem, már amikor a tervezgetéséről írtál - pár héttel ezelőtt - is tudtad, csak még nem merted.

de most már, hogy biztos, osztottad meg másokkal is.

:-)
együtt jő majd a kikelettel.

Cukiék · http://www.torokpanka.mindenkilapja.hu 2008.08.18. 20:50:53

Éreztem, hogy ma be kell kukkantanom hozzád!!! Gratulálok!!!Olyan jó volt olvasni!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cserke · http://eteto.blog.hu 2008.08.18. 21:22:41

Édes Pirosom, Veletek örülök, ez csodás!!!

Sok szeretettel ölellek és nagyon vigyázz magadra!:)

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.08.19. 07:10:12

Örülök nagyon, hogy sikerült és folytatódik az álom...
Nagyon vigyázz magatokra! Sok puszi!

Piroska 2008.08.19. 08:50:51

Köszönöm szépen Lányok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Öllellek Titeket a sok kedvességért!!!!!:-)

feketesapkás mizo 2008.08.19. 13:35:26

Húúúúúúúúúúúúúú!!! Csak felugrottam, hogy megnézzelek oszt micsoda boldogságos hírbe akadtam!!!! Istenem!!! Minden jót Nektek!!!! Gratulálunk!!!
Szeretettel ölelünk a "gyerekekkel" együtt!!!

Piroska 2008.08.19. 13:54:38

Mizókám! Köszönjük szépen!!!!:-)
Puszillak a tollas bandával együtt:-)

jou 2008.08.19. 16:14:43

Tiszta szívemből gratulálok Nektek!!! ........... bár már a fás bejegyzésed óta volt valami a levegőben( olyan viharelőttiesen), mintha az írásaid is megváltoztak volna, holmi műzliszeletekről meg postaládákról írtál, érezni lehetett, hogy mindjárt robbantasz valamivel....;)
Az biztos, hogy élmény lesz az írásaiddal végigkövetni ezt a Csodát!
De most akkor tegyelek át a babásblogosokhoz?!? :))))))

Piroska 2008.08.20. 10:17:55

Drága Jou! Köszönöm szépen!:-)
Mivel ez nem egy babablog, hanem az élménypillanat gyűjteményem, amelyben most persze meghatározó részt kap majd a pocakosodás, a várakozás, és nyilván megőrülök és bepörgök a kiegészítőktől, apróságoktól, és mindentől, ami a picivel kapcsolatos, és folyik majd itt mindenhonnan, azt mondanám, hogy megmaradok az eredeti felállásnál. :-)

jou 2008.08.20. 12:42:21

Jaj, Piros! (nem baj, hogy így hívlak?)
Annnnnnnnnnyira irigyellek, és úúúgy örülök nektek, szinte trallalázik a lelkem, pedig tulképpen nem is ismerlek, de akkor is!
Teljesen mindegy miről írsz, már alig várom, hogy olvashassam!

Piroska 2008.08.21. 09:28:34

Jou! Trallalázik a lelked, ez nagyon helyes!!!!:-) Köszönöm szépen, idáig hallom!:-)
A Piroska "ka" nélkül is megfelel nekem:-)
Puszillak!

Lily · http://ficsergo.blogspot.com 2008.08.21. 11:07:43

Ezt nagyon jó volt olvasni, köszönöm. Óvjátok a babátokat és ezt a szép szerelmet! A korai rosszullétekhez kitartást kívánok. Elvileg, amikor a baba megmozdul (14-16. hét körül) már sokkal jobban leszel. Engem is ezzel vígasztaltak anno és tényleg így lett. :)

Fruzsi 2008.08.21. 13:42:19

Piroskám, annyira éreztem, hogy a nagy hallgatás végén ott lesz ez az örömteli bejelentés! Nagyon örülök és gratulálok - látod, végül mégiscsak "megelőztél" ; )))))))))
Sok puszit küldök

zsuzsó 2008.08.21. 18:40:28

Szia Piros!!!!!
Nagyon örülök a hírednek, és osztom Fruzsi véleményét, a titkolózás, és ritkán elküldött bejegyzéseid arra engedtek következtetni, hogy valami, illetve valaki készülődik egy hosszú, de csodálatos útra. :o) Szóval ölelés innen messziről, és egy tökre nem ideillő kérdés.
Tudom, hogy nagy fügerajongó vagy, és idén először rokonságomban is termett füge. Ha kérhetek tőled egy szívességet, az az lenne, hogy milyen sütirecepteket ismersz fügéseket, és egyáltalán hogy kell enni a fügét???? Kicsit olyan, mint a 80-as években először kivit enni.:o)) Szóval hámozzuk, vagy nem?:o) Bocsi, a tájékozatlanságomért. Még egyszer is nagy ölelés, és kétkarlóbálós integetés!!!! Sziaaa!!!!!!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.08.21. 19:56:24

Fruzsikám! Köszönöm Drága! Remélem, hamarosan csatlakozol!:-)

Zsuzsó!!!!!!!!! sziaaaaaaaa! Visszaölelés a kedvességért!:-)
A fügelekvár? Anyikám tett el tavaly is és idén is, valami isteni! Ebből lehet csinálni bármilyen lekváros sütit (narancsos fügedzsem egyébként). Láttad a receptet, amit itt leírtam?
A fügéből még nem sütöttem, de enni esszük:-) Nem kell megpucolni, akkor jó, ha jó érett, és nem csöpög már belőle fehér lé, mert akkor még éretlen. Csakúgy a fáról eszem.
De olyan szép, ha két- vagy négyfelé vágod, úgy tálalod, gyönyörű!!!! Mediterrán konyhában tálalják még sonkával, meg salátába vágva.
:-)

judit 2008.08.22. 00:00:47

Szia Piros!
Régóta olvasom a blogod de még soha nem írtam semmit Neked. De ezt a hírt nem lehet szó nélkül hagyni. Gratulalok a pocakosodásodhoz! Sok sok örömet és egészséget kívánok nektek a következő hónapokra és a későbiekre is. Judit

Piroska 2008.08.22. 09:28:50

Judit Kedves! Örülök, hogy ezzel a hírrel elő tudlak csalogatni Titeket, és integettek egyet nekem:-)
Köszönöm szépen a jókívánságokat, és remélem, időnként bejelentkezel!:-)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.08.23. 06:47:44

Micsoda hírre érkeztem, igaz kissé megkésve, de sejtettem, éreztem :)))))))))))))
szívből gratulálok és ez egy gyönyörű post volt, mint mindig, de valahogy ez még szebb...de jóóóóóóóóóóóóóó :)))))))) legyen gyönyörű kismamiságod!

Pöttye 2008.08.23. 22:35:57

Én is sejtettem...mikor erről írtál... :) Hát nagyon boldogságos időszakot Nektek. :)

zsuzsó 2008.08.24. 16:49:28

Szia Piroska!
Köszi az ajánlást, igen a receptet olvastam anno, most újra meg fogom keresni. Azóta láttam is egy sonkás doboz tetőn gusztin elhelyezve és felvágva.Kedvem lett volna azonnal meg is kóstolni. Szóval nagy köszi!!!!!!!!!!!!!!
Pussz, és integetés.

Piroska 2008.08.25. 10:44:03

Vörösbegy! Nagyon szépen köszönöm!!! Puszillak sokszor, Piroska

Pöttye! Neked is nagyon köszönöm!!!!!:-) Puszisok

Zsuzsó! Hát gyorsan vegyél sonkát, a füge meg adott a fán!:-) (nálunk most tele van pici zöldekkel, kiváncsi vagyok, a második ütem megérik -e?:-)

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2008.08.25. 15:50:47

Egy hétig nem voltam itthon, és belecsöppentem a közepébe. Mondanám, hogy a Te hibád, hogy nem dolgoztam ma nem igazán dolgoztam, de nem fognám Rád..Egyszerűen csak nem tudtam abbahagyni az olvasást :)) GRATULÁLOOOK!!!!

Pirioska 2008.08.26. 09:21:51

Mimke! Köszönöm szépen!!!!!:-) Nehogy a lelkemen száradj aztán, hogy nem húzod a szekeret!:-)

zsuzska · http://triticumaestivum.freeblog.hu 2008.09.01. 09:18:13

Nagyon, NAGYON gratulalok!!!
(Ti vagytok a mesebeli egyszervolt egy par pelda az ismerettsegi koromben. A tokeletesek. A cinikus, megkeseredettek ellen. Es most meg ez is! Fantasztikusan, nagyon-nagyon orulok.)
Vegigolvastam a tikosaktakat, gyakorlatilag a masodiktol konnyes volt a szemem. Csuda egy no vagy te.

Piroska 2008.09.01. 10:32:20

Zsuzska!!!!!! A csudaegynő Te vagy (olvasom ám a füzetedet, hogy hol, meg merre, meg mit!)!!! És mivel így gondolom, teljesen odavagyok a dicséreteidtől!!!!:-)
Nagyon szépen köszönjük a gratulációt és köszönöm, hogy elolvastad az ide vezető titkosakat!:-)

zsuzska · http://triticumaestivum.freeblog.hu 2008.09.01. 21:58:29

Piroska, draga Piroska! My pleasure, ize, tenyleg, ENnekem orom mindig, ha itt jarhatok, olvashatlak, kuncoghatok, es nemegyszer elfutja a szemem a konny, de aztan megint mosolygok, mert neked van ez a tehetseged, amivel tudod, tudsz hatni rank, olvasokra, szoval kicsit elkanaszodtam, mert nem volt idom, es lemaradtam, es mindig csak eppenhoyg sikerult utolerni magam az olvasassal, egesz tavaly, aztan latod, megduhodtem, felmondtam - na jo, nem CSAK emiatt-, es maris behoztam, es erre itt a nagy hir, es mar nem is tudok pontot tenni a mondat vegere, mert es, es, es, mert jo.
Es segitenek, meg fognam a kezed, meg mondanek jo nogyogyaszt, de nem tudok, szoval maradok, olvaslak, es szurkolok a partvonalrol.
Hajra:)

Piroska 2008.09.02. 10:05:47

Zsuzska Édes! Hát pont ezt mondom, hogy van merszed, és álommegvalósítós képességed!!!!!!!!!!!! Persze, hogy nem érsz rá, amikor kinyílt a világ!
De tényleg köszönöm, hogy végigrágtad a titkosakat is, meg a sok pontnélküli kedvességet, meg ha lenne jó nőgyógyászajánlanád, meg a kézszorítást, meg minden egyebet!
Ölelgetlek lapogatósan, Piros
süti beállítások módosítása