Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nagybors

2008.07.23. 08:00 | piroskaesfarkas | 17 komment

Azt sem bánta, hogy jóval éjfél után, a huszadik helyről (a százötvenből) esett ki a pókerasztal mellől egy rossz blöff után, pedig máskor ilyen esetben hosszasan bosszankodik, de tegnap alig várta, hogy kipróbálja az új autókánkat sötétben, kihalt éjjeli utakon suhanva jöhessen hazafelé.

Megint magasra nyújtózkodtunk, ismét egy újabb hitelt vettünk a nyakunkba, de abban az autóban gurulunk, amelyikre mindketten vágytunk, s nem kötöttünk kompromisszumot, nem elégedtünk meg azokkal a típusokkal, amelyeket minimális banki kölcsönből elértünk volna, de mégsem lett volna szerelemvásárlás.

Hétfő óta nem tudunk betelni a finom kis gombocskákkal, az elegáns belső kialakítással, a furmányos kis kényelmi megoldásokkal -s bár a kolléganőm rosszindulatúan kinevetett, hogy az még a húsz évvel ezelőtti kocsijában is volt-, nekünk igenis újdonságnak számít az esőcseppérzékelős ablaktörlő is, és minden újabb felfedezés örömet okoz:-)

 

Szerettük a nagyhondát is, aki három éven keresztül furikázott minket, de egyrészt nem mertem vezetni a böszmesége miatt, márpedig ideje lenne végre megfognom a kormányt, másrészt pedig annyit hajtottuk, hogy most még kevesebb fájdalommal lehetett kiszállni belőle. Ami még lényeges különbség, hogy az három ajtós volt csupán, míg az újkocsi kettővel több.

A nagybors kényelmes, biztonságos, szép és elegáns, elférnek benne leghátul a kutyák, hátsó ülésen az egyszerlesz gyerekek, s ráadásul beépített hazataláló programja is van, így talán nem veszek majd el a szövevényes utakon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr65581296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kryszti 2008.07.23. 12:52:05

Gratulálok "nagyborshoz"! Választásotok most is kifinomult ízlésre vall. Úgy gondolom én is, hogy az álmokat meg kell valósítani, még ha nagyobb áldozatot is igényelnek. :)

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.07.23. 13:07:36

Nagyon szép! Nekem a nagy autók a mániáim. Renault Megane Grand Tour, vagy Laguna kombi...vagy esetleg egy Volvo S80... Na, ehhez nekünk is elég nagy hitel kellene :-)
De azért mindig kacsingatunk..

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.07.23. 13:28:59

Csudaszép autótok lett Piroskám:) Nekem maradnak a kis autók, kis zsebhez az "illik":) Egyébként félnék nagy autót vezetni (lehet, hogy azért, mert eddig csak kicsit vezettem)

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.07.23. 13:29:30

jah egyébként egyszer szívesen kipróbálnék egy nagy autót is:)

Piroska 2008.07.23. 13:49:36

Köszönjük!:-)
Egyébként ez kiskategóriás autó, közvetlenül a kisbors (smart) után jön, de mégis egész tágas (a képeken meg persze nem Ő van, s ha én fotóznám le a belsejét, közel sem lenne ám ilyen szép...csalóka felvételek!)

ßóbita 2008.07.23. 14:52:08

Jó látni, hogy minden álmod valóra válik.
jó munka-szerető férj - tágas kertes ház - gyönyörű kutyák - és most már csinos autó is, és hamarosan talán... :)
Azt hiszem, ennél többről álmodni sem kell.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.07.23. 14:54:23

Bóbita Drága, köszönöm!
Bár felhívom a figyelmedet egy fontos tényre, én még csak lány vagyok!:-)

lius 2008.07.23. 15:02:47

Pirosom, remélem most már tényleg Te leszel az országutak királynője! :)

Piroska 2008.07.23. 15:09:39

Liusom! Drága vagy, dehát Te ismersz!!!! Hahó, én vagyok az!!!!!??? Aki még elindulni is olyan körülményesen tud, és a lejtőn meg azt hiszi, visszagurul és mint a rajzfilmekben, maga mögött összetömöríti a törött kocsikat!!!!!
Szóval röhejes leszek, nem királynő!
:-)

ßóbita 2008.07.23. 21:30:24

Oh, jaj, ne haragudj.
Az előzményekkel sokszor nem vagyok tisztában, iwiwen meg nem tudok leskelődni, mert tulajdonképpen semmit sem tudok rólad, de rajta leszek :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.23. 21:37:58

Drága Piroskám!
Gratulálok az új szépséges családtaghoz!
Igenis nagy dolog az esőérzékelő, főleg, ha egy hölgy is vezeti néha az autót ;) Én ma is áldottam a technikát és a tudomány ezirányú fejldődését :)

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.07.24. 16:08:05

Na most kell hamut szórjak a fejemre. Mert én annyira vágyom egy régi régi bogárhátura, vagy egy kacsára (citroen 2CV a piros elso auto itt hu.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn), semmi elvarasom sincs, csak hogy pofogjon. De a párom nem engedi, szerinte csak a helyet foglalná, mindig baj lenne vele, és nem áll szándékában folyton bütykölni. Pedig én annyira el tudnék matatni a kis kütyükkel, és élvezném ahogy 2O km-es sebességgel száguldanánk iskibe vele, pl. a kacsa tükreibe egyenesen szerelmes vagyok, az én autós igényeimet tök kielégítené. az egyetlen dolog, ami hiányozna az a fűtés télen, na de hát valamit valamiért. mondjátok hogy aranyos egy ilyen kis járgány na!!
(és teljesen megfelel a személyiségemnek)

Piroska 2008.07.24. 16:18:54

Köszönöm Ingridem!:-)

Jaj Csetten!!! Tudod, hogy ilyenre is vágyakoztam, fekete-fehérben, cabriósban!!!??? Csak pasi is azt mondja, hogy csak baj lenne vele, kényelmetlen, nem biztonságos, és akkor érdemes venni, ha pl. 3 autónak veszed, hobbymasinaként, és lehetőleg valamelyik családtagod legyen autószerelő.....
:-(

csetten · http://ebattak.blog.hu/ 2008.07.24. 18:48:09

Az én pasim is hasonló érveket hozott fel. Ilyen szövegkörnyezetben szokta mondani, hogy Bandi elkényeztetett és hull a szőre, hogy túl sokat ajnározom a teknősbékát, és hogy ideje volna egyszer végre kiejteni a kispasik előtt azt a csúnya, erőszakos szót, hogy nem.
Nem is értem, miért ilyen nyűgösek ezek a pasik.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.25. 08:03:06

Piroskám, Csetten! Bogyóapu is hasonló megfontoltságú és gondolkodású autók terén. Nem tartja biztonságosnak az öreg autókat, de ha már valami old-feelinget szeretnék, csakis sokadiknak képzelné el, hogy ha bedöglik az úton, legyen mivel menteni :))))
De úgy gondolom (egy totalcar után), igazuk van. Fő a legmodernebb biztonsági felszerelések oltalmában utazni.
Ezért szeretem, mert mindig kiderül, hogy igaza van :)

Piroska 2008.07.25. 14:24:57

Nem hiába, hasonlítanak ezek:-)
De nálunk azért a végén legtöbbször nekem van igazam:-)
süti beállítások módosítása