Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szeretnénk

2008.07.13. 20:36 | piroskaesfarkas | 20 komment

Egyes fák akár már az ültetést követő évben gyümölcsöt hoznak, míg más fajtáknak jóval több időre van szükségük ehhez. Az első időszakban a gyökerüket növesztgetik, szokják a környezetüket, majd szép lombkoronát bontanak, gondtalanul kiélvezik a napsütést, a könnyú nyári záporokat, később virágokkal bódítják a méheket, míg végre kiteljesednek, s készen állnak arra, amire mindig is vágytak s tudták, hogy eljön majd az ő idejük is, hogy gyümölcsöket érleljenek.  

Gyereket szeretnénk. Ő és én. Csodás kimondani.....Megértünk rá mindketten, s már tulajdonképpen évek óta készülünk arra, hogy megfogalmazzuk, kimondjuk, s minden mást háttérbeszorítson a vágy, hogy szülők lehessünk. Az idei tavasz hozta meg ezt a tiszta, puha, jóleső érzést, ami beköltözött a lelkünkbe.

Emlékeztem rá, s most megkerestem a legelső bejegyzésemet itt a blogban, amit még 2006 év végén vetettem papirra monitorra, ahol már foglalkoztatott a babavárás, s talán akkor kezdtük megfogalmazni, hogy lassan készen állunk a feladatra. Ő előbb lett felnőtt, s érzett magában vágyat az apaságra, míg én tele voltam félelmekkel, aggódással, amelyeket most is érzek, itt vannak, de háttérbe szorultak.

Szeretnénk kisbabát. Nem csak úgy, vagy csak azért, mert ez az élet rendje, vagy csörög a biológiai óránk, vagy szeretném otthagyni a munkahelyemet, vagy mert engedtünk a környezetünk által ránk gyakorolt nyomásnak, hogy mikorleszmárgyereketek, nem is azért, mert meguntuk volna a tizenhatév alatt egymás társaságát, s kéne valami nagy változás, vagy mert egyikünk megfűzte a másikat, hogy mirevárunkmég. Egyik sem. Szerelemből szeretnénk. Mert egyértelmű, hogy most kell jönnie.

Azt hiszem, így kettecskén is boldogan éldegélnénk a mézeskalács házikónkban, még legalább ötven évig, míg meg nem halunk,  s nem lett kisebb a rész a szívemben, amit Ő elfoglal benne, s a szívem sem lett nagyobb, s magam sem értem, de mégis lett egy nagy hely, vagy talán mindig is ott volt, amit elfoglalhat majd a kisbabánk.

Sokat tanultam, szereztem két diplomát, éltem külföldön, dolgoztam, elértem szakmai sikereket, szórakoztam, és kerestem pénzt is rendesen. Az első aprócska, negyvennégyzetméteres lakásunkban lerajzoltuk az álomházunkat egy kockáspapirra, mely akkor távolinak és elérhetetlennek tűnt, egy elrugaszkodott, merész és pimasz álomnak, ahová tüneményes babaszobát terveztünk, s most itt ülünk a házikó kertjében. Összehoztuk. Néha rácsodálkozunk, hogy tényleg megcsináltuk, itt vagyunk? Már csak a babaszoba hiányzik belőle.

A tavaszi széllel szabad utat engedtünk a szerelemnek ( s bár át kellett ugranunk egy magas akadályt, de arról majd később), s cinkos várakozással tekintünk a jövőbe, számolgatjuk a napokat......Édes várakozás...

Erős gyökeret növesztettünk, a lombkoronánk hatalmassá fejődött, s most csalogatjuk a méheket, hiszen készen állunk arra, hogy gyümölcsöket érleljünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr41566502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.13. 21:39:58

Ó, de szépen írsz erről...
csodás érzés ezt kimondani... már megalapoztátok a jövőtöket, kezdődik egy új fejezet. Ennek így kell lennie.
És amikor ezt az ember kimondja, az a nap lesz hátralévő életének első napja... Onnantól minden erről szól majd.
Ölellek sokszor!

ßóbita 2008.07.13. 23:36:32

Ez milyen megható...
Nemrég lapozgattam vissza, akkor olvastam, hogy babát szeretnél, és most "élesben" írsz róla megint...
Drukkolok, hogy hamarosan egy hasonlóan magasröptű cikket olvashassunk az első kétcsíkos tesztről.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.07.14. 11:36:10

Köszönöm szépen Lányocskák, a kedves szavakat, az ölelést, meg a drukkolást!:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.07.14. 11:47:16

Huh, nem is tudom, gyorsan mitismondjak..Szurkolok, és kiváncsi vagyok a szőrgombócaid majd milyen kiváncsisággal fordulnak az új jövevény felé:)

DiaBabi · http://diababi.freeblog.hu 2008.07.14. 12:29:17

Nagyon szépen írtad le .... :)))

Kryszti 2008.07.14. 15:30:57

Piros, gyönyörű érzésekről gyönyörűen írsz. :)
Duplán szorítok, izgulok Értetek, mert tudom a babavárással kapcsolatos titkos vágyatokat. :)
Várom a boldogsággal teli híreket. :)

csetten 2008.07.14. 18:21:49

Piros, bárcsak olyan lenne ez a gyerekdolog, mint a megrajzolt babaszoba. De a gyereket nem mi rajzoljuk, nem akkor, nem oda és nem úgy ahogy szeretnénk. A gyerek az valahonnan jön, és amikor az ember felismeri, hogy milyen felmérhetetlen titkokat hordoz, milyen befoghatatlan történések fonódnak köré, akkor ámul el, telik fel soha nem érzett erőkkel, retten meg, érzi meg saját határait, rendíthetetlen erejét és tehetetlenségét egyszere. Kívánnám, hogy legyen olyan gyereketek, amilyent a babaszobába álmodtatok. De nem kívánhatom, mert a hasonló kívánságok nem állnak hatalmunkban. De kívánom, hogy legyen lehetőségetek átadni magatokat annak a avégtelennek, amely a gyermekben és a gyerek által megmutatkozik.

Írom ezt én a szülészeten, két héttel korán érkező kisfiam születése után. (aki egyébként nagy harcok után, végre győztesen, itt szuszog mellettem. Most egy kismalacnak mutatja magát, de én tudom, hogy egy igazi, hatalmas, győzedelmes hős.)

Piroska 2008.07.15. 09:15:02

Lányok! Köszönöm, köszönöm!!!!!!

Kryszti, puszillak!!!:-)

Csettenkém! Innen is ölelgetlek és gratulálok Nektek a kis hősötök megérkezéséhez!!!! Puszillak sokszor, Piros

vorosbegy71 2008.07.15. 12:08:14

hát én ezt most végigbőgtem, de szpen írtad le...remélem rögtön értesülünk itt a napok számlálása után a jó hírről...mert egész biztosan gyümölcsöző lesz ez a kapcsolat :)))
sok puszi nektek!

Fruzsi 2008.07.15. 21:22:13

Ezen én is sírok (megint : ), de nem azért mintha szomorú lennék...hanem ellenkezőleg. Szívből drukkolok nektek, hogy mielőbb kopogtasson a gólya! Puszi!
(lassan tényleg megérkezik hozzád az emailem is....; )

Meske 2008.07.16. 09:11:10

Puszi Pirosom! Szívmelengető volt olvasni soraid!!! :-)) Egy éve még nem gondoltam volna ezt! ;) Mármint hogy egy év múlva ezt fogod írni. Ölellek! :))

Piroska 2008.07.16. 10:40:43

Ne sírjatok Kislányok!!!:-)


Vörösbegy! Úgy legyen, érjenek a gyümölcsök!!!:-)

Fruzsi! Olyan rég "láttalak":-)

Meske Kisfiam! Ó, pedig túúdod, hogy addigra már szép lombkoronát növesztettünk, megerősödtek a gyökerek, csak még egy kicsit élvezni akartuk a napsütést, a finoman szállingózó hópihék táncát, meg a tavaszi szellőt......Most aztán illatos virágokat bontottunk, hogy megfelelő leszállópályát biztosítsunk a méheknek:-)

Piroska 2008.07.16. 10:41:23

Jaaaaaaaaj! 14.
huh..:-)

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.07.16. 16:14:56

Piroska ne idegesíts!:) Mi 14? Nem ér megríkatni a népet és csak annyit írni, hogy 14:))))

lius 2008.07.16. 16:47:09

persze az izgulásból én sem maradhatok ki. várom a hírt, amikor majd csörög a telefonom és csak annyit fogsz mondani hogy "kisbabánk lesz...":)

Piroska 2008.07.16. 17:11:03

Jaj, a 14. annyit jelent, hogy nem bírom, ha 13 komment jelenik meg a blogbejegyzés alatt:-) Ezért gyorsan kell egy 14.!!!! Pl. ezen okból Ingrid is szokott egy 14. odaszúrni:-)


Liuskám! Remélem, majd egyszer személyesen jelenthetem be Neked, hogy ha Nagynéni leszel:-)

Cserke · http://eteto.blog.hu 2008.07.16. 17:21:12

Ez igazán nagyon szép, Pirosom!
Én drukkolok, hogy mihamarabb gyümölcsöződjetek:)!

bogaram · http://bogaram.freeblog.hu 2008.07.16. 21:51:17

Szerintem sokan nem tudatosan, de pont ilyen-olyan okokból vállalnak babát ( amit Te is irtál: kiszállnék a melóból, vagy mert most már illene...). Kevesen merik vállalni, hogy nem, még nem érzem elérkezettnek a pillanatot. De a másik dolog meg az, hogy igazából az ember ( aki azért belegondol és kicsit megretten a nagy felelősségtől, meg attól, hogy csak utólag derül ki, hogy mit csináltál jól, vagy rosszul...de akkor már késő ) sosem érzi tökéletesen felkészültnek magát. De ez jó! Mindig mindenre nem tudhatod előre a választ, azt meg kell élned. Akkor majd jól döntesz ( reménykedsz, hogy igy lesz ). Nálam ez a túl nagy érzékenység volt jelen: féltem a kislányom, mert annyira nyitott, őszinte és kedves, mindenkivel segitőkész, nem harcol, mindent megoszt....és ez a mai világban nem biztos, hogy jó. De akkor sem fogom arra tanitani,hogy rúgjon bele mindenkibe, csak az ő érdekeit nézze...Próbálnám mindentől megóvni, de tudom, hogy azzal sem teszek vele jót! Nagggyon nehéz!
De csodálatos!
Puszi

Piroska 2008.07.17. 17:10:03

Cserkókám, köszönöm!:-)

Bogaram! Igazad van, ideális pillanat nincs, amikor minden pontosan úgy áll, ahogy szeretted volna. De most úgy érzem, hogy kiteljesedtem, mind a munkában, mind a kapcsolatunkban, mind az otthonunkat illetően (mind a méreteimet tekintve:-) S ahogy írtam, valószínűleg Farkas már jóval előbb felnőtt lett, kész volt rá, hogy gyümölcsöket teremjen:-)

A féltés.....Ne is mondd!!!!:-)
süti beállítások módosítása