Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nemhalad

2008.07.11. 16:15 | piroskaesfarkas | 8 komment

A szerkezet kicsit hasonlít a félelmetes szemvizsgálókészülékre, ahol a fejünket rá kell támasztani egy tartókára, csak ez sokkal csinosabb lenne, s csöppet sem félelmetes. Az államat megpihentetem a pihe-puha, kibélelt párnácskán, melyet összecsukható állvány tart olyan magasságban, ahogyan kényelmesen beállítottam. Így nem kell félnem attól, hogy a monitort bámulva egyszer csak leesik a fejem az asztalra, s nyálcsurgatva durmolok, s már csak arra kell koncentrálnom, hogy a szemeimet automatikus értelmesnézésre kapcsoljam. Olyan, mintha órák óta lecövekelt volna a nagymutató negyedötre.....

Egy hete majd' minden délután rámtör a fáradság, ellep az álomkór, de olyan meglepő hirtelenséggel s erővel tolakodik, hogy alig tudok megbírkózni vele. A szemhéjam leesni készül, mint a bedöglött redőny, amit csak partvisnyéllel támasztottak ki, hogy le ne zúduljon napközben, a búrám meg, ha nem vagyok résen, begurul az asztal alá.

Mikor tiszta a terep, levonulok a tárgyalóba, elheverek a kanapén, s megpróbálok tíz percet lazítani. Ám ilyenkor mindig akad valaki, ki aggódva érdeklődik hogylétem felől, mire megnyugtatom, s finoman közlöm, hogy húzzon el pihenés célzattal tartózkodom a szófán. Szerintem nem lehetek túl egyértelmű, mert általában ottragadnak, s kérdés nélkül rámzúdítják a problémáikat, olyan részletekbemenően, hogy négyoldalas cikket írhatnék belőle egy búlvármagazinnak.

De legtöbbször ezt a lehetőséget sem tudom kihasználni, mert még levonják a fizetésemből a lazulgatást, s mint ahogy ma is, összpontosíthatok a forgószékembe ülve, hogy el ne aludjak legott. Az ilyen komoly, kínlódós helyzetben mindig látom magam előtt a megálmodott, furmányos fejtartóállványt, amire úgy vágyom.

Már mennék nőcis csevegésre Encihez, dögönyöznék unokaöcsiket, grilleznék a teraszon, szürcsölném a jeges üdítőt.......

Ránézek az órára. Na neeeeeeeee???? Még mindig negyedöt.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr84563960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Merci! · http://prante.hu/blog/ 2008.07.11. 17:13:58

én akkor szoktam ilyen álomszuszék lenni, amikor várandós vagyok...

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.07.11. 17:32:46

A barátnőm is ilyen volt...Rossz volt nézni, kettőkor majdnem elaludt ebéd közben :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.11. 21:32:14

Én is ilyesfélére gondoltam első körben... :)

buboréka 2008.07.12. 09:39:47

Csatlakozom Merci üzenetéhez!!!! :)

Piroska 2008.07.13. 06:44:25

Lányok! Hajlamosak vagyunk mindig idekanyarodni!:-)
Lehet, csak a vérnyomásom, meg most jött ki, hogy hónapok óta nem iszom a kedvenc tejesKV-mat!
:-)

buboréka 2008.07.13. 09:17:11

Persze persze.......:) :)

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2008.07.13. 15:10:11

Hihi:) Én is álomkóros voltam mind a két srácommal :) De nyilván lehet más oka is...:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.07.14. 11:35:14

Vagy pl. lemeríti az elemeimet a munka, az is lehet, na!
süti beállítások módosítása