Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fügereggeli

2008.07.08. 09:15 | piroskaesfarkas | 9 komment

Mintha csak a kedvemet keresné, vagy tán megbecsülésre vágyik, s hogy kellőképpen értékeljük a termését, de minden évben ugyanezt a forgatókönyvet tartja. Először csak egyet ad. Hetek óta körbejárom, szemügyreveszem a zöld gömböket, melyek közül a legtöbb már hatalmas lufivá puffadt, de csak nem akar belilulni egy sem.

Tegnap este, a viharfelhőket kémlelve megpillantottam a legelsőt, az egyetlent ami megérett, sietve beharangoztam a szezon kezdetét pasinak, de a gyümölcsöt meghagytam másnapra, hogy hagyományörzősen, hálóingben, borzas fejjel tépjem le a fáról, s élvezettel egyem meg reggelire. Finom volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr19558607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.07.08. 16:39:12

Hú, de imádom a friss fügét..A pároméknál is van:)

Kryszti 2008.07.08. 17:14:22

Mézédes fügével indult a reggeled, de jó! Gyönyörűek a fügefa levelei is, ahogy áttűnnek napfényben, a kék ég háttérrel. :)

ßóbita 2008.07.08. 19:53:10

Hogy nekünk mért nincs fügefánk, nem is értem...
ÉN IS KÉREK!!!

Panther · http://pinkpancser.blogspot.com 2008.07.08. 20:12:54

Otthon szülőknél is van, de mind zöld, nem akarnak ezek megérni, pedig éccsapám is minden este körbejárja, mint vmi érlelő rítus részeként a fát, h van-e már ehető füge :D

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.07.08. 22:31:57

Már mi is szüretelhetünk :) Imádom! Tavaly is roskadt a fa...
Tényleg szépek a fotók.

Piroska 2008.07.09. 09:23:54

Olyan mint a cápás film zenéje...Tudjtátok, az a félelemkeltős! Először csak egy döcc, aztán kettő, majd beindul a zene durván...
Na így érik a füge nálunk. Először csak egy, este megint volt kettő, és hamarosan hirtelen az egész fa leszakad a lila gömböcöktől, s nem győzzük majd átcipelni Anyinak, narancsosfügelekvárhoz, befőzésre:-)

Kryszti 2008.07.09. 11:17:25

Narancsosfügelekvár? Nem is hallottam még ilyenről. Juj, ez valami nagyon ínycsiklandozó finomság lehet!!! :)

Kryszti 2008.07.09. 16:52:14

Köszönöm Piros. :)
süti beállítások módosítása