Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Tóbagázológatya

2008.06.11. 20:18 | piroskaesfarkas | 8 komment

Egyik kezével a bokámba csimpaszkodik, a másikkal a nadrágom derekát szorongatja, miközben fejjel lefelé lógok a tó felett, nyújtózkodom a metszőollóval, s esetlenül próbálkozom eltávolítani az elérhetetlen, elszáradt növénydarabokat. Kihalásztam néhány algagombócot, de a nádak többségét még ilyen speciális formációban sem voltam képes levágni. Ide tóbagázológatya kell.

Joepapa borrbarátja tegnapelőtt meg is lepett minket egy cuki kis darabbal, melybe mindketten beleférünk (na nem együtt, bár egyébként igen tágas), s kedvünkre belemerülhetünk a vízbe anélkül, hogy eláznánk. Azonnal lecsaptam rá, ledobtam a szoknyát és a lenge kiskabátot a földre, hogy felpróbáljam a csizmával összeforrasztott, tégla alakú, vállraakasztós műanyagszerkót, amiben még az én méretes püspökfalatom is eltéved:-) 

Mint Ferdinánd bohóc gyermekkoromból, olyan hatással voltam a többiekre, ahogy esetlenül, kacsamód közlekedtem a trottyos gumicsizmában, gatyába dugott karokkal (s mivel arcátlanságomat továbbra is őrzöm, csupán ezt az egy képet tehetem be, pedig Joepapa készített jópár ennél sokkal röhejesebbet is).

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr14515313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.12. 11:49:17

Még mielőtt közölted volna, hogy külön-külön fértek bele a gatyába, azt jutott eszembe, hogy akkor miért nem ketten vagytok benne a fotón is???? :)
De aztán továbbolvastam....

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog/ 2008.06.12. 12:02:43

Veszélyes ilyesmit munkahelyen olvasni / nézni! :))))))

Meske 2008.06.12. 13:57:39

Nekünk is van ilyenünk! Csak mi horgászatnál használjuk. :)) Csini vagy benne!!!!! :)))))

bolyti · http://abikadi.blogspot.com 2008.06.12. 14:41:35

Egyetértek Edinával! EZt munkahelyen olvasni tényleg veszélyes:) Mondjuk egy kis sírásos röhögés nem fáj az embernek, csak a kollégák néznek rám érdekesen! Sajna a nagy pecás pasinak otthon nincs ilyen gatyója, de tök szívesen kipróbálnám és garádálkodnék benne a vízben:)

Piroska 2008.06.12. 16:32:48

Elnézést a veszélyeztetésért:-) Láttátok volna a táncomat ebben a füliggumicsizmában, eldugott karokkal:-)
Egyébként ha ebben táncikálnék minden nap egy fél órát, tuti nem lenne gondom a súlyommal....csak egy idő után kimoshatatlan gumiszagom lenne.....:-)

Ingrid 2008.06.12. 17:32:41

Ha-ha, videót nem csináltatok? Fel lehetne tölteni a youtube-ra, szigorúan arcátlanul :)

anyámlánya · http://anyamlanya.blog.hu 2008.06.12. 18:47:23

jogvédelmet rá! :-)

tuti überelnéd a fogyipiacot!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.06.13. 11:19:16

A csizmája meg olyan nagy negyvenvalahányas, hogy ha nem vigyázok, felborulok vele:-) Felmértem a terepet, és asszem Farkas fog bemenni vele a tóba....:-)
süti beállítások módosítása