Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Macskabaj

2008.06.11. 11:09 | piroskaesfarkas | 5 komment

Megtanultam a ciklusfigyelést, tudom a választ arra, hogy hányadik napnál tartok, s egészen felvilágosultam a nőbelsőben történő folyamatokról is. Még mindig olyan vagyok, mint egy csokibonbon, amit színes celofánpapir borít, s hiába szagolgatjuk, forgatjuk az ujjaink között, csak nem derül ki, hogy mi van benne, míg bele nem harapunk (esetemben le nem pisilem a papirdarabkát).

Amióta behatóbban foglalkoztat a babatéma, lépten-nyomon beleakadok egy villogóslámpás, ijesztgetős (nyilván inkább figyelemfelhívós, de most hajlamos vagyok a túlzásokra) cikkbe, ami arra világít rá, hogy a legjobb lenne a felvarrtorrú májkeldzsekszontól elkérnem a sterilsátorbeszállítójának elérhetőségét, amit felállítok a kertben, s onnan se ki, se be, s egy speciális készülékkel kiszippantják az összes bacit, ill, a szűrő eleve már be sem engedi azokat, hogy véletlenül se kerüljön a szervezetembe semmi aljas láthatatlanság, ami bent hatalmas gubancokat képes előidézni, s ezzel veszélyeztetem a pici fejlődését.

Két hete megcsináltattam a toxoplasma vizsgálatot, aminek ma lett kész az eredménye, s telefonos érdeklődésemre az asszisztens annyit mondott, hogy negatív és rendben van, és még két párbetűs adatot, amit végképp nem értettem, de érezhetően már így is túl sokat raboltam az idejét az elmúlt egy percben, úgyhogy nem kérdeztem vissza. Úgy tudtam, ha valaki előzőleg már átesett a fertőzésen, akkor a szervezet ellenanyagot termel, s ezáltal csekély a valószínűsége, hogy mégegyszer el lehet kapni. A vérből az is megállapítható, hogy kb. mikor tombolt a betolakodó. Ha viszont most negatív, vagyis nincs jelen a belsőmben, azt is jelentheti, hogy sosem volt, és akkor viszont méginkább rágom a körmömet, nehogy éppen most találjon rám.

Leginkább a cicákhoz hordozzák, így én, a kóbórlók célpontja, és Anyika Micijének (aki csakis kint kószál a kertben és a környéken, begyűjtve ezzel akármitis) legfőbb abajgatója igazán veszélyeztetett lehetek.

Aztán ott vannak az ebek, akiket mégsem domesztozhatunk ki naponta, s mászkálnak az utcán, fetrengenek a kerti fűben, ahol szintén számos macsek megfordul (leginkább a tavi aranyhalakra szeretnének vadászni).

Mit aggódom, amikor azt sem tudom, a pocakomba beköltözött -e már valaki? Mert sokkal jobb két hétig mosolyogva azt gondolni, hogy igen, és úgy csinálni, hogy nekem már jogom van a kismamaparázáshoz, minthogy ugyanezen idő alatt azon sopánkodjak, hogy lehet, hogy nem.

Farkassal sokszor beszélünk egy nap, s most sincs ez másként, de tegnap óta minden alkalommal így jelentkezik be:

"Szia Boszikám! Minden rendben? Nem simogattál macskát?"

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3514419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.08.21. 15:36:48

Ó, ez én vagyok a képen a cicáinkkal : ) Hol találtad?

Én is csináltattam toxoplazma vizsgálatot - az a szomorú helyzet, hogy hülyének néztek, magyarázgatnom kellett, hogy miért is szeretném (pedig nekem pláne nagyon indokolt). Aztán azt mondták, hogy jó, leveszik a vért, de nem biztos, hogy a labor megcsinálja (?!). Aztán nagy örömmel közölték velem, hogy negatív (nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán megnézték-e, ugyanis leletet nem kaptam...furcsa). Mivel több éve élek cicákkal, azt hittem, lesz egy pozitív leletem, ami fertőzésen való korábbi átesést és védettséget jelent. Ha valóban negatív lesz (nem nyugszom, amíg nem megyek még egy körre valahol), akkor viszont nekem 2-3 hetente kell majd ellenőriztetni a terhesség alatt. Szívesen megspóroltam volna ezt, annyi minden más miatt is kell majd aggódni...
(alig tudom kirostálni az eddig titkos bejegyzéseket így ömlesztve, de azért elég jól haladok : )))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.08.21. 20:02:44

Fruzsi! Én is azt reméltem, hogy már átdübörgött rajtam a vírus, mert annyi kóbor cicát ölelgettem életemben, dehát mégsem......Jobb lett volna.

Szegény Anyikamicije nem tudja mire vélni, hogy nem szeretgetem, fekszem le hozzá a fűbe, hogy aztán rámásszon a hátamra, s ott dagassza és doromboljon...

javaslom Neked az Istenhegyi Géndiagnosztikát megint, asszem 6 ezer ft a vizsgálat, és a kezedbe is kapod két hét múlva.

Asszem, ha rákattintasz a képre, akkor odavezet a lelőhelyre:-)

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.08.22. 09:18:58

Köszi : ) Hát nekem ugye az a helyzet, hogy a cicák velünk is alszanak...és mivel kicsi a lakás, nem nagyon tudom őket hová tenni (meg szívem sem lenne, hogyan is értenék???). Állítólag nem minden cica hordozó, de ahhoz nekik kell vérvizsgálat, ami egyrészt nem olyan egyszerű, másrészt drága, harmadrészt nagy stressz nekik. Szóval most mindig én almozok és közben nagyokat szippantgatok felette, hátha még idejében elkapom ; ))))

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.08.22. 09:19:45

(és hiába kattintok a képre, nem vezet sehová : (

Piroska 2008.08.25. 10:50:17

Fruzsikám! Megpróbálom Neked megkeresni, és belinkelem, jó? Puszi
süti beállítások módosítása