Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Üdítősbödön

2008.05.13. 16:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

Több halmazt különböztetek meg a füzetemben, köztük a sokat emlegetett kertijegyzeteket, s külön fejezetet érdemelnek a kellnekemilyen vágyakozós bejegyzéseim is. Persze, a kettőnek van egy erős metszete, az erreanövényrefeltétlenülszükségemvan.

Ha hűsítő kortyolgatnivalóra vágyom, legszívesebben limonádét iszom, megnyomkorászott majd benne úszkáló zöldcitromból, a teraszon ládában terjeszkedő mentával (nem a kertbe ültettem, hanem az aprólevelű bazsalikom mellé, ládába, mivel erőszakosan terjeszkedő típusú, legalábbis nálam, s hamar kiszorítja a körülöttevirágzókat), jégkásával és ásványvízzel összekutyulva.

Literszámra vedeljük, s nincs akkora kancsóm, ami legalább egy időre kielégíti az igényeket, de ha lenne egy ilyenem, vagy inkább három pontilyen, annak bizony hasznát venném!!! Kellnekemilyen üdítősbödön.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr44466499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

merci · http://prante.wordpress.com 2008.05.13. 16:32:32

tényleg csinosak. asszem nekem is kell egy ilyen kategória, akkor majd csereberélhetünk ötleteket :)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.05.13. 16:44:53

Ilyet nekem is!!! Énisakajok!
(Halkan jegyzem meg, mert imádom a mentás jegesteát, hogy túl sok mentát nem jó inni, mert rontja a szemet)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.05.13. 17:10:23

Mimke!!! Mi nem mondol itt nekem???? Rontja a szemet???!!! Teatyaúristen! MIért? Mit csinál vele?
Meg mennyi ugye a sok...:-)

Sajna itthon nem láttam ilyen üdítősbödönt. De ha mégis, úgyis lejelentem, s együttesen csaphatunk le rá Csajok! Nagyker mennyiségre megyünk:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.05.13. 17:21:22

Azt mondta a kertész/természetgyógyász unokatesóm, hogy két hét napi ivászat után kell tartani szünetet (két-három hét)..Szörnyen hangzik.

Edina · http://edinalorincz.com/ 2008.05.13. 19:52:30

Én régebben vagy mentateát, vagy zöld+menta keverekéet ittam, rendszeresen, minden nap, és közben a masinám kukucskálóján keresztül sasoltam a fotókat, és nem vettem észre, h romlott volna a látásom... De majd ezentúl! :)

Piroska 2008.05.13. 20:45:29

Na, ennek utánajárok....Bár csak nyáron szoktam sokat inni belőle, ha jön a jóidő. Összetöröm a leveleket a jéggel meg a zöldcitrommal. Hmmmm, de finom!

Edina! A képeidet nézegetve, tuti, hogy jó a szemed:-)
süti beállítások módosítása