Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vándormadarak

2008.04.25. 16:48 | piroskaesfarkas | 11 komment

Elragadja a szenvedély, ha szóbakerül ez a film, mint ahogy ma is, mikor a bekamerázott gólyákról beszélgettünk. Gombócosodó torokkal magyaráz az összetartásról, a küzdelemről, a nagy útról, melyet ezek a madarak bejárnak újra és újra, a körforgásról, s arról, hogy akit ez az alkotás nem érint meg, s csupán egyszerű természetfilmet lát benne, melyben madarak repkednek ide-oda, azzal nem tudna egyhúronpendülni.

Megkapó, lenyűgöző, káprázatos, szívmelengető, könnykicsalogató, megható, tiszteltetébresztős, csodálatos, gyönyörű, hihetetlen, szemodaszögezős, álomszép, látványos........Csupán szegényes szókészletem akadályoz abban, hogy folytassam a sort. A Vándormadarak c. alkotást látni kell, többször is. Néztem és sírtam. Nem azért, mert szomorú, inkább a felfoghatatlan szépségtől, a madarak csodálatos világáról, amelybe bepillanthattam.

Szöveg szinte alig van benne, de a látvány, a képek, a beállítások, a kerek egész, és a különleges hangzású zene!!!!!????? Egyszerűen fantasztikus! Nem bírtam ellenállni, s több részletet is beillesztettem, ízelítőül.

 

Nagy-nagy szeretettel ajánlom mindenkinek, és szeressétek, kényeztessétek a madarakat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr93441919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2008.04.25. 23:16:11

Egyik kedvencem.
A másik az Ashes and Snow.
Mindkettő bevisz abba a vágyott, belső csendbe... És sokáig nem rángat ki belőle semmi sem...

Ingrid 2008.04.26. 07:01:30

Már nagyon rég meg szeretném nézni. Sokszor szó volt róla, egy barátom ígérte, aztán valahogy elmaradt... De most biztosan megszerzem, köszönöm az ízelítőket!
A Pingvinek Vándorlását láttad? Szerintem az is tetszene...

Babi · http://diababi.freeblog.hu 2008.04.26. 08:25:54

Mi is nagyon szeretjük :))) A Pingvinek Vándorlása is jó!!!

Piroska 2008.04.26. 09:11:09

Babi! Na, azt még nem láttam, de nagyon szeretném megnézni. Múltkor megvettem, vagyis azt hittem azt teszem a kosaramba, de egy másik pingvines:-)

Ingrid Drága! Ha látom, megvszem Neked, szoktam látni a párszázforintosok között, pedig annál sokkalta értékesebb!

Edina! Nagyon jól megfogalmaztad!!!! A belső csend....

cserke · http://eteto.blog.hu 2008.04.26. 10:54:31

Igenigen!!! Nagyon szeretem én is, csoda egy film!
A másik ami régebbi, és ugyan nem madaras, de valami fantasztikus élmény, a Baraka.
Már csomószor láttam, de még mindig kiráz tőle a hideg.

Ingrid 2008.04.27. 08:16:39

Milyen kedves vagy.... de ne vedd meg, köszönöm! Van nekem egy csodálatos Párom, aki úgyis megszerzi! Nem kell elvenni Tőle ezt az élményt ;)
Viszont a Pingvinest én csak másolni tudom (olyan ritkán jutok el olyan helyre, ahol lenne...), úgy jó Neked??? Vagy azt is felajánlom, hogy megveszem, ha 100 év múlva valamikor ráakadok :)))) (húú, de negatív vagyok ma :) )
De vigyázat vele! Nagyon sírós film!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.04.28. 09:23:42

Köszönöm szépen, a pingvines is elvileg érkezik:-)
Ha nem is lenne sírós, akkor is biztos találok rajta valamit, amitől bömbölhetnélkem lesz...:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.04.29. 15:11:15

Olyasmi mint a Mikrokozmosz?
Nagyon jól hangzik.,..(A pingvines sírós, de nagyon jó...VAgy talán pont ezért?)

Piroska 2008.04.29. 16:48:30

Mimke! Na ezt a kettőt pedig én nem láttam.
Viszont ezen madarasat kötelezően meg kell nézned!!!!!
:-)

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.04.29. 17:14:37

Hú a Mikrokozmoszt mindenképp nézd meg! Francia film egy kis rét életéről..Nagyon jó :)

Piroska 2008.04.29. 21:09:21

Köszönöm az ajánlást Mimke, megkeresem és megnézem!:-)
süti beállítások módosítása