Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A tigrissel vagyok

2008.03.21. 07:10 | piroskaesfarkas | 8 komment

Vacsora után megrohantuk a hungarocelszerűségből (később kiderült, hogy purhab) kifaragott állatokat, melyek bamba, jóságos tekintettel várakoztak az ölelgetésünkre. Anyi a nyulat kapta el (majd a bárány is kellett neki), én a tigrissel hagolódtam össze, de hogy Lius kivel barátkozik???? 

Mer' az olyan, mintha béka lenne, csak A) időközben elfogyott a zöld festék, B) elfáradt az alkotó, vagy lejárt a munkaideje, randira sietett, ami előtt meg még meg kellett borotválkoznia, így érthető, hogy nem tudta befejezni az arcát.....:-)

A művész oldalán megtaláltam az ezüstarcút, ami nem is béka, inkább sárkányféleség vagymi. Van egy sajátos vonzereje, az biztos.

Jópofa, színes, megmosolyogtató figurák a kocka üzletközpontban. Ha látjátok valamelyiket,  tessék megölelni (remélem szabad?)!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr57390050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi 2008.03.21. 21:35:13

Az ezüst mintha a csőre lenne, nem? Bár a lába határozottan sárkányé. Nekem a bari és a maci is tetszik : )

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.03.23. 09:09:45

Fruzsi! Régen láttalak!:-)
Igen helyesek:-)

Fruzsi 2008.03.24. 21:28:15

Pedig elég gyakran jövök, sőt még emailt is írtam neked!

Piroska 2008.03.25. 09:29:16

Szia Fruzsi! Megkaptam, köszönöm, már ment is a titkos válasz rá:-))

Fruzsi 2008.03.25. 21:46:24

Nekem nem jött semmi : ( Vagy az lehet, hogy olyan titkos volt, hogy én sem kaptam meg (azért valószínűbb, hogy valami miatt automatikusan spam-nek minősült és ment a kukába)...lehet kérni ismétlést?

Piroska 2008.03.26. 09:11:55

Fruzsi!!! Nem ment át???? Pedig a Te beszámolódra válaszoltam benne, meg a facsirkére:-)))
Megyek, megnézem!

Puszillak, Piros

Fruzsi 2008.03.27. 22:06:49

26-ra már ideért, ma válaszoltam is.

Piroska 2008.03.28. 08:54:20

Fruzsi! Eddig kardozott a levelem egy vírussal, vagy hol járt???:-)
Megyek, nézem!:-)
süti beállítások módosítása