Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Napsütötte ajánlás

2008.03.18. 06:50 | piroskaesfarkas | 5 komment

Feltúrtam érte az összes otthoni filmlelőhelyet, s már kezdtem legörbíteni a számat, hogy valakinek kölcsönadtam, aki nem szolgáltatta vissza, és nemisemlékszem ki lehetett az, s már sosem lesz meg, pedig imádjuk ezt a filmet, és így a barátnőmet is megfosztom az élménytől.....De ráleltem. Egy becses helyen lapult, a legkedvencebbek között.

Az írónőt átejti a gaz pasi, aki besokall, s hirtelen ötlettől vezérelve hagyja magát sodródni, leszáll a kirándulóbuszról, s vesz egy házat egy idegen, varázslatos tájon, ahol új életet kezd. Tulajdonképpen ennyi, pedig mégsem. Annyi mindenről mesél még....Remélem Téged is elragad!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr75385749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pazzo · http://pazzo.freeblog.hu 2008.03.18. 20:37:49

Szeretem.Bár az elején elmondják,hogy az azonos címü regényből készült,köszönőviszonyban sincs a könyvel.De mindkettő jó.
Na meg a bor,mámor,provance...

Ingrid 2008.03.19. 07:53:59

El bizony ... Jól esne most megnézni ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.03.19. 09:21:09

Pazzo! Igen, mindkettőt élveztem én is! Nemisolyanrégen pedig jött a bor, meg a mámor, meg provance:-)

Ingrid! Egyetértek!:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.29. 15:28:28

Piros, csekkold a Tangó és tulipánt. Most nincs időm linket keresni, mert nyűglődés van :) de nézz utána, ha még nem láttad, tetszene, ha ez is tetszett!
süti beállítások módosítása