Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fátyolos

2008.03.12. 17:00 | piroskaesfarkas | 5 komment

Hiába próbáltak ötletesebb jelmezek felé terelni, én mindig csak fátyolosmenyasszony akartam lenni, s csak azért lettem később tavasztündér, majd pedig királylány, mert elhittem, hogy kétszer ugyanaz nemér lenni, és Dagimamáék meggyőztek, hogy a tündérnek van koszorúja, a királylánynak meg koronája, s mindegyik majdnem olyan szép, mint a fátyol....

Mama varrta a pörgősszoknyáimat, és az összes jelmezemet is, amire mindig büszke voltam. Azonban az esküvősruhám, amit az akkori szegényes anyagválaszték miatt függönyből próbált megalkotni, botrányosra sikeredett, inkább úgy néztem ki benne, mint valami csipkeszellem, aki visszatért, hogy az ovifarsangon kísértsen.... 



Nyilván az szóba sem jöhetett, hogy eltérítsenek a menyasszonyosditól, idővel is szűkösen álltunk, így nem volt mit tenni, egy részét megcisnálták Anyival kreppapírból, s bár a fenti képen nem látszik jól, de még színes papirvirágcsokrom is készült hozzá.
Rettentő büszkén viseltem, s ahogy látható, még a celofánkoronás királylány is megirigyelte!

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr52372355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.13. 08:54:03

Én is észrevettem azt a kislányt, ahogy érdeklődve néz Téged.
Az első kép olyan természetes, magától érthetődően spontán... valahogy így képzellek el akkor is, amikor majd készülődsz, mert Farkas vár az oltárnál...

Piroska 2008.03.13. 11:27:00

Ingrid! És látod ott mögöttem, van ott egy piroska is:-)))
Jaj, oltár az tuti nem lesz.
:-)

Ingrid 2008.03.13. 12:27:30

láttam Piroskát is. de csak most, hogy felhívtad rá a figyelmem....
ha nem is lesz oltár, valami csak lesz ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.03.14. 11:51:57

Arra már nem is emlékszem, lefoglalt a fátylam meg a ruhám:-)
süti beállítások módosítása