Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pöti gurul

2008.03.10. 12:13 | piroskaesfarkas | 16 komment

A legnagyobb motivációs tényező a "miértkellvégreletenniajogsit-listájukon" a következő volt: megnézni Anyi és Joepapa arckifejezését, mikor begurulnak az új kocsival a házuk elé.

Az én későnérős, de annál tüneményesebbcukorfalat öcskösöm tavaly megelégelte az állandó szülői zaklatást, a szurkálós célozgatásokat, akadékoskodó rákérdezéseket, majd az állapot stagnálásából eredő nemisvicces humorbombákat, melyek mindegyike a szülői házban érte, s úgy döntöttek Liussal, hogy végrevalahára papirt szereznek vezetéstudásukról, majd pedig megveszik életük első négykerekűjét (ha leszámítjuk a pótkereskesbicaját, meg a pedálos, piros versenyautóját, mellyel kispiskóta korában a tetőteraszon repesztett nyaranta).

Persze nem mert engem nem beavatni a dolgokba, ahhoz túl gyakran beszélünk mindenről, meg szerintem szüksége is van a támogatásomra (amit én imádok, mármint támogatni is, meg hogy szüksége van:-) így mi ketten Farkassal tudtuk az állomásokat, a vizsgákat, drukkoltunk az összes megmérettetésnél, telefonos összeköttetésben voltunk minden erőpróba előtt, de tartottuk a szánkat Anyiék felé, akik még a szándékról sem tudtak. Nem volt egyszerű menet megállni, hogy ki ne bökjem véletlenségből, elszólósan, amikor pl. már az autókinézésnél tartottak, s mentünk velük megnézni a kiszemelt járgányt (amely egyébként érett kora ellenére igen fickósan néz ki, látszik, hogy szerették és vigyáztak rá az előző gazdik, nagyon szépséges darab).

Hetek óta tűkön ülünk, szervezkedünk, tervezgetünk, miként kéne meglepni Anyikáékat, na és mégis mikor. Számtalan stratégia született a rajtaütésre, míg végül kijelöltük a múlt szombat délutáni fellépést. Büszke vagyok frissjogsis családtagjaimra, mert annak ellenére, hogy a papirjuk is ropogós még, a kocsi meg egy hete sincs náluk, máris kimerészkedtek az autópályára ( igaz, felvezettük őket, majd hazafelé is, de akkor is). Nem hiszem, hogy gyorshajtásért elkapják őket, mert ötvennel döcögtünk majdem végig, na de én aztán, aki egy gyávanyúlvazető, tényleg értékelem a bátorságukat!

Mi mentünk elől, Pötiék megálltak a sarkon, s várták a megbeszélt jelzést. Joepapáékat kihívtuk a ház elé, mondván, hoztunk valamit, amit segíteniük kell becipelni. Morgott is apu rendesen, hogy mit cipeltünkodamármegint, hol voltunk ennyi ideig, mennyirenagyonéhes, s pláne kiakadt a mutatója, mikor meglátta, hogy az öcsémék nem ülnek a hátsó ülésen, akiket nekünk kellett volna kihozni.......ilyenkor hiába próbálok a szavába vágni, mint egy verklire kapcsolt morgósmedve, csak darálja, darálja.....

Ám ekkor begördül a szuperjárgány, Öcskös egyik kezével a kormányt fogta, míg a másikkal lazán kikönyökölt a lehúzott ablakon, s büszke arcán kaján vigyor ült. Pontosan úgy sikerült, ahogy Pöti megálmodta: a szülők bambán néztek, ki az, aki lelessít a ház előtt, majd teljesen lefagytak. Öcskös meg csak azt kiabálta nagy boldogan, öklét az ég felé lóbázba, szökdelve, hogy "megérte ez a fej, megéééééérteeeee!!!!"

Érdekes mód Joepapa megfeledkezett lázadó bélbolyhairól, s eltűntek egy órás próbakörre, majd ebéd után az összes pasi körbejárta az új szerzeményt, nyitogatták, kapargatták, szagolgatták, nézték minden irányból fejbiccentve, időnként megveregetve Pöti hátát, meg a kocsi tetejét.

A várva várt eseményről filmfelvételt is készítettem a kisgépemmel, amin az elmesélt meglepődés, örömködés, ölelkezés, kocsirakönyöklős beállás, stb. jól látszik, azonban a hangját senkinek sem hallani rajta, mivel azt elnyomja az én folytonos, bántó, túllelkes visításom, hangos nyerítésem, pedig rögzítés közben észre sem vettem, hogy ezt művelem.... Csodálkozom, hogy kapok ilyenkor levegőt??!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr55372404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.03.11. 11:45:00

Jajjjjjj de szuper lehetett!!!! Nagyon megnéztem volna Pöti fejét, meg a mellette feszítő Lius arcát. Hát még a szüleidét!!!! Zseniális! :))))

lius 2008.03.11. 12:23:59

ööö, azert egy ket kiigazitassal elnek, ha szabad!:) a varosban otvennel mentunk - mert otven a megengedett sebesseg lakott teruleten, a palyan meg nemisigaz, mert 90-100-zal, a szelso savban persze, ahogy kell. :) es minden kilometere megerte!:)

Piroska 2008.03.11. 12:38:44

Lius! Farkast kell elkapnod az ügyben, mert Ő még 30-cat mondott!!!:-)))
De ahogy írtam, isteniek vagytok, s félő, már most lekőröztetek engem vezetésben.....Egyrészt ez szomorú, másrész meg megkönnyebbüléses örülés, mert én nem vagyok egy szint ezen a téren, vagy legalábbis nem egy említésre méltó:-) Majd veszek Tőletek leckéket!!!!:-)
Királyok vagytok Lius, és nagyon büszkék vagyunk Rátok, meg örülünk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meske! Majd megmutatom a filmet (kiváltásgos vagy:, hiszen ismered a szereplőket-))))

Ingrid 2008.03.11. 13:00:24

Imádlak! Úgy sikerült leírnod, hogy itt verdes a szívem már két perce, mióta olvaslak :) Nagyon izgultam, hogy jól sikerüljön a meglepi ;)
Na és a nyerítés a végén... ismerős, ezért utálok én is kamerázni ;)

Nagyon szép család vagytok! Pusszantás!

Ingrid 2008.03.11. 13:01:12

upszi... nem nyerítés, visítás ;) Nyeríteni én szoktam.

Piroska 2008.03.11. 15:05:52

Jaj Ingrid! Hát én is nyerítek, meg vonyítok is!!! :-)
Mikor visszanézzük, mindig elhatározom, hogy visszafogom magam a társaságban, de kicsúszik kezeim közül az irányítás....:-)
Puszillak!

lius 2008.03.12. 15:16:40

elkapom majd ezugyben Farkast, abban biztos lehetsz_:) es en is buszke vagyok Rad, tudod milyen ugyben...!:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.03.12. 16:41:40

Liuskám! Anyikát is meg kell szorongatnod, ez egy ilyen szövevényes vádaskodás:-)))) Ugyanis pont ma reggel mondta, hogy Pöti megnyugtatta őt, hogy úgyis csak harminccal mertek még megnni:-)))!!!
Most itt röhögök magamban a halammal:-)))

De félre a tréfával! Tényleg szuperul vezettek, és örülök is, ha nem száguldoztok! Remélem Pötit sem kapja el a sebesség!:-)

lábasjószág 2008.03.12. 16:44:36

hát ez nagy volt!

a sztori is, a leírás is! :-)

Piroska 2008.03.12. 20:45:45

Lábasjószág! Örülök, ha mosolyt csaltam ki belőled!:-)
Puszillak!!

zsuzsó 2008.03.16. 14:43:23

Milyen jó is, mikor végre szabadon közlekedhetsz, és nem vagy hozzákötve valakihez, aki tud vezetni, te meg nem.Szabadságérzés fokozódik...Én imádok vezetni.Főleg egyedül.Szól a zene, énekelek, bámulom az őzeket a földeken, és a hegyeket, ha olyan idő van.Persze ideális autóvezetéshez napsütés, tiszta ég, kevés autó, és sok erdő, meg szép táj kell. :o))
Autópályán félelmetesen gyorsan megy mindenki, és eddig még csak egyszer mertem próbálkozni rajta.Valahogy kicsinek, és védtelennek érzem magam.Maradok a főutaknál, és a kisebb kevésbé forglams, és sajnos kevésbé jó állapotú utaknál.:o)

zsuzsó 2008.03.16. 14:44:26

Ja, és egy integetés és egy hello nyugat-magyarországról.:o))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.03.16. 16:49:11

Szia Zsuzsó! Igen, jó lenne, ha én is rávenném magam a vezetésre.....főként azóta lenne fontos, amióta kiköltöztünk a főváros vonzáskörzetébe.
Ja igen, úgy én is szeretek vezetni, ahol nem jönnek se mögöttem, sem pedig szembe, süt a nap és gyönyörű a táj!!!:-)
Mi minden nap kénytelenek vagyunk érinteni az autópályát, vagy forgalmasabb utakat.....

Neked is ngy integetés nyugat-magyarországra!!!:-))) (Ha van kedved, szívesen venném az ajánlásodat kirándulóhely ügyben, amolyan egynapos kiruccanásokhoz! Előre is köszönöm!!!!)
Puszillak, P

zsuzsó 2008.03.16. 18:36:51

Hát sokat tudnék mondani.Sopron, és Brennbergbánya, a Fertő-tó, a Fertőrákosi kőfejtő, és környéke, jókat lehet enni a Tercia étterem-lánc egyikében.Persze ha túrázós kirándulásra gondolsz.Ajánlom még a Schneeberget, meg a Raxot, igaz,azok már Ausztria hegyei.Kőszeg, és az arra vezető út szerintem csodás.Ha annyira nem akartok messze menni, akkor a Bakonyban is rengeteg lehetőség van túrázni.
Fürdőzni Sárvár, Bük, bár utóbbiban még nem voltam.Elbújni a világ elől Dunakiliti Szigetköz Wellness Hotel, vagy Lipót Hotel Orchidea.Ott tényleg nyugi van.Olvastam nem is olyan régi bejegyzésed egy elromlott hosszú hétvégéről, a hotel miatt.:o(
Ha szeretnél még részletesebb infókat, akkor írj nyugodtan.Nem tudom, hogy az emilcímem kiírja -e neked,én nem vagyok "blogolós".:o)Ha igen, akkor várom a leveled.Ha nem,akkor találnunk kell egy megoldást a címcserére.:o)
Üdv. szió.

Piroska 2008.03.17. 08:57:00

Köszönöm Zsuzsó! Megnézem az ajánlásaidat a neten, és jelentkezem!:-)

Pöttye (törölt) 2008.09.28. 08:46:58

Csak úgy véletlenül rákattintottam Pöti toplistás bejegyzéssére.. (Mert hogy jómagam is Pöti volnék).. :)
És hát a nyerítéses résznél fülig érő vigyorral gondolok rátok... Azt hiszem Piroskám..nekikkezdelek az elejétől olvasgatni... Jó kis délutűn lesz:D:D:D:D
süti beállítások módosítása