Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Autóválasztó

2008.03.10. 07:00 | piroskaesfarkas | 6 komment

"Megmutatom Neked, milyen az, amikor arra kényszerítenek, hogy beüljek egy utálatos autóba és vezessem!" - toltam elé egy régi fényképemet, ami után feltúrtam az összes kiskori albumot. Meg kellett támaszkodnia a székkarfába, s még a könnye is kibuggyant a nevetéstől. "Ezt az arcodat jól ismerem, most is szoktál így révedezni!!!!"

Az elmúlt tizenöt év alatt, mióta együtt gurulunk az utakon legalább ugyanennyi autó volt a fenekünk alatt, ha nem több. Volt közöttük szétesőstrabant a legelején, aztán kedvenc, öreg terepjárósvillantós, ami már akkor a tizenegyedik születésnapját ünnepelte, amikor megvettük, meg vadiúj részletfizetős ezüstvillám amit mégsem szerettem, családinagyböhöm, amellyel körutaztunk kettesben míg el nem lopták a házunk elől. 

Most megint itt állunk, hogy deakkorhogylegyen? Eladjuk a mostani nagyot (amit egyébként sem merek vezetni, olyan böszme), vegyünk belőle egy piciautót, amit én fogok kormányozni Farkas mellett, hogy belerázódjak? Legjobban egy kisborsot szeretnék, de elvetettük, mert kitűnő választás második autónak, de első és egyetlennek semmiképpen sem (dombtetőn lakunk, lassan családalapítunk talán, stb).

Úgyhogy most megint nyakig benne vagyunk az autóválasztásban.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr46372379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.03.10. 11:26:35

Milyen jól áll (t) a révedezés :)
Drukkolok, hogy találjatok valami közös ( nevezőt ) autót. Bogyóapuét én sem szeretem vezetni, akkora, így megértelek. De mindenképp támogatom a vezetés gyakorlását :)

Puszillak, ment egy titkos ;)

Meske 2008.03.10. 14:14:05

Jaaaaaaaj de cuuuuki vagy ezen a képen!!! Igaza van Farkasnak már ln is láttalak ilyen ábrázattal! :))

Piroska 2008.03.10. 15:40:46

Ingrid! Titkos ment vissza!:-)
Puszillak!

Fruzsi · http://vegablog.net 2008.03.12. 08:59:23

Még jó hogy nem lett belőle karambol, hát nem is az utat nézed!!! ; )))

Piroska 2008.03.12. 09:40:20

Pont mint az életben:-) Révedezek...
süti beállítások módosítása