Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nem a tevirágod

2008.03.09. 23:50 | piroskaesfarkas | 6 komment

Ha kiszúr valamit a polcon, komód tetején, asztalon, konyhapulton, megáll előtte, majd feszülten figyeli a céltárgyat. Mikor úgy látja, senki sem veszi észre, halkan morog, nyüszög, hátha felfigyelünk rá. A harmadik fázisban már "mutogat", vagyis szaladgál a megfigyelőállás és a lábunk között, felszólítva minket a terepszemlére.

Nem mindig egyértelmű, mi az, ami felkeltette az érdeklődését, ilyenkor felemeljük, hogy mutassa meg, mit szeretne. Most éppen Lius nőnapos virágát pécézte ki, amit addig fixírozott, míg végül megmutattam neki közelről. Letettem a földre, hogy lássa, ez nem egy izgalmas labda, vagy sípolósjáték. De úgy tűnt, Bendőzt mégis megfogta valami benne, mert rögtön böködni kezdte az orrával, mire a pozsgás visszavágott, s beleszúrt a szimatolójába. "Fúúúúúj, nem szabad, ez nem a tevirááágod!"

De nem adta fel. Szerintem órákig képes lett volna őrizni a kaspót. Én úgy tíz percenként  megörökítettem a kitartását:-) Ha a másik két eb éppen csak arra sétált, már morgott rájuk, s szívósan őrízte a virágot, s csak néha feküdt le pihenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr97372387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimoza.freeblog.hu 2008.03.10. 10:49:39

Már akartam mondani, olyan gyönyörűek a kutyáitok:)

Fruzsi 2008.03.12. 09:01:09

Olyan édes, komoly pofival őrzi! : )))

Piroska 2008.03.12. 09:39:35

Hát mert komolyan őrzi!!!!:-)

Pöttye 2008.03.14. 15:09:29

Az a nézés:))))
süti beállítások módosítása