Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Majomkenyérfa

2008.02.25. 08:05 | piroskaesfarkas | 12 komment

Majomkenyérfának hívom, a Kis herceg miatt...... Régóta rajongok a pozsgásokért, lenyűgőznek a sokféleségükkel, szívósságukkal, húsos, különleges leveleikkel. Laknak is jópáran nálunk. 


Ő a legidősebb sajátnevelésű majomkenyérfánk, aki hatalmasra nőtt, s az utóbbi években már virágokat is bont, miután kiélvezte a forró nyári napokat a teraszon, majd bekerül a szobába, s jó ideig elfelejtem meglocsolni. Úgy látszi, ezt csípi, a víztelenséget, valamint a hűvösebb kitelelős időőszakot, a fentifürdőszobában.

Hát nem gyönyörű????

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr88343731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.25. 11:09:21

Ennek az is a neve, nem? Majomkenyérfa? Legalábbis én így hívom :)
Gyönyörű, és a pozsgások is stimmelnek ;)

Piroska 2008.02.25. 11:12:16

Engem mindig kijavítanak, hogy az majomfa, vagy pénzfa, vagy pozsgafa, vagy crassula.
A majomkenyérfa, az igazi, az elvileg nem ez. De kit érdekel, ugye?:-))

katónéni 2008.02.25. 19:27:07

Drága Piroska!
Mi is majomkenyérfának hívjuk, szintén a Kisherceg miatt!
Anyósom majomfázza,persze nem olvasta a könyvet. Megbocsátom neki,de csak azért mert őrzött egy a férjemmel egyidős növényt.Most nálunk a fiammal egyidős lakozik! Remélem, a növény és én is megérjük az unokákat!!!!!!
Nagyölelés:Katónéni

Piroska 2008.02.26. 10:21:47

Katónéni! De jó!!! Akkor szerintem a többiek tudják rosszul, akik azt hiszik, nem is majomkenyérfa a neve, ha már Te is, Ingrid is így tudja!:-)

Hú, hány éves fád van akkor? Mekkora lehet!!!!
Lapogatósölelés, Piroska

Ingrid 2008.02.26. 11:16:37

Na, akkor a kishercegtelenek nem tudják milyen az igazi majomkenyérfa ;)

katónéni 2008.02.26. 19:53:42

Piroska Drága!

A fiam 21 éves.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.26. 21:31:26

21 éves majomkenyérfa???????? És Neked van hozzá Kisherceged is, saját????!!:-))

RKriszta 2008.02.27. 11:25:04

De gyönyörú ez a fa....majom. :-) Én is járok stikába ám ide, de most hivatalossá teszlek nálam.:-)ha nem bánod??

Piroska 2008.02.27. 11:49:46

RKriszta! Dehogy bánom! Örülök, amikor integettek nekem!:-)

jou 2008.03.04. 15:16:45

Szia Piroska! Nekünk is volt gyerekkoromban majomkenyérfánk, az is szép nagy volt, mint a tiétek. Akkor még nem ismertem a Kisherceget, nem tudtam, hogy onnan az elnevezés. Most saját fácskám van, és saját kishercegem:D Nevelgetem őket, had nőjenek szép nagyra! Integetés!!!

Piroska 2008.03.04. 15:24:19

Szia Jou! Na ugye, ugye, hogy ez az igazi neve!:-)
Ha elég hozzászólást gyűjtöttem, rovátkákat a majomkenyérfa elnevezés mellé, felterjesztem valami kertészeti fórumra a névhivatalosítást:-)
Nálam még csak a majomkenyérfák nődögélnek, s "csak" Nagyhercegem van mellé:-)
Integetés!!!:-)
süti beállítások módosítása