Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Áááááá

2008.02.07. 09:00 | piroskaesfarkas | 18 komment

Vagyunk így egy páran....Pont a hangulatomnak megfelelő az aláfestés...Beborultam.

Megrugdosnám a gépemet, kigáncsolnám az asztalom támaszkodólábát, ha nem lenne Ebarátom, akinek utána rendbe kéne tennie a számítógépemet, neki meg csípem a fejét, úgyhogy csak ezért viselkedem.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr63321312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.02.07. 10:24:15

Remélem hamarosan elmúlik és visszakapunk a régiben :)
Nem tudom mi baj van vagy mitől vagy ilyen hangulatban, de ha tudnék, úgy segítenék.....
Öleléseket küldök és Helénától nyálas puszikat ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.07. 10:41:18

Ingrid! Már sokkal jobb! A nyálas puszik teljesen feldobtak, jót derültem rajta!:-)
Ó, én a régi vagyok, pont ilyen, nálam ritkán áll a víz, szinte mindig hullámzik.....Most így. De csak munkaügyileg borultam be, nagy döntések miatt vívódom.
De majd lecseng ez is.
Köszönöm szépen, puszillak,
Piros

Ingrid 2008.02.07. 10:54:57

Sejtettem, hogy munka... Remélem sikerül jól döntened. Igen, a régi, de mégis érzem, hogy ez a fránya döntősmegmozdulás kihat rád.
Puszillak sokszor! (nem nyálasan :) ) Heléna pedig mosolyog huncuctul... tudja mekkora sikere van. Kis bestia.... :)

Piroska 2008.02.07. 11:08:54

Ingrid Drága! Ezen vagyok, hogy végre megszüljem a jó döntést.......Maradok -e a jó meleg iszapba ágyazva, vagy vállalom a kockázatot, az újabb kihívást, ahol fel kell építenem mindazt előről, amit itt már megtettem.
Nem egyszerű......

Jaj, persze hogy tudja a kis Huncut, hiszen mekkora rajongótábort tudhat már magának:-)))

anyámlánya(lábasjószág) 2008.02.07. 12:44:26

Menj!
nincs min vívódnod.
mert amikor már vívódsz, az biztosan jelzi, hogy menned kell.

arról nem is szólva, mennyivel könnyebb dolgod lesz.
egy rakás értékes tapasztalat, remek kapcsolatok, szakmai sikerek, referenciák erősítik utadat.

arról nem is szólva, hogy másoktól sem vonhatod el tudásodat! :-))

Piroska 2008.02.07. 13:56:37

Anyámlánya! köszönöm a megerősítést, most minden morzsára szükségem van.
Nyilván egyedül döntök, de fontosak a vélemények, segítenek!
Pusszantalak,
Piros

csiribiri 2008.02.07. 14:00:45

Kibicnek persze semmi sem drága, de azért elmondom, hogy szerintem az ismeretlentől sosem szabad félni, csak az unalomig ismerttől...

Piroska 2008.02.07. 14:03:49

Igen, ingen, a menni oszlopom alatt vannak hasonló gondolatok, de közben a másik felem továbbbra is szorong az ismeretlentől.....
Már megválasztottam a kivonulásom aláfestőzenéjét is...:-)

csiribiri 2008.02.08. 09:30:23

Hát, ha úgy döntesz, hogy kivonulsz, legyen az legalább olyan hatásos, mint Bridget Jonesnak... :-)

cserke · http://www.cseresznyekert.blog.hu 2008.02.08. 09:44:19

Pirosom, drukkolok nagyon!!
HAJRÁ PIROS:)))
Lengetem a pomponokat a partvonalról, odalátszik??


(És fejlemények lesznek tudodmivel kapcsolatban, majd megírom.)

Piroska 2008.02.08. 10:12:11

Cserkókám! Látszik, nagyon jó vagy, köszönöm!!!! És milyen magasra emelgeted a lábadat, tuti csapattag voltál a suliban!:-)

A fejleményeket várom!!!!!!

cserke · http://www.cseresznyekert.blog.hu 2008.02.11. 16:05:45

Pirosom, a fejlemények lassan fejlődnek, de ígéret van rájuk:)

De ott mi újság, döntöttél-e, mitévő legyél?

Piroska 2008.02.13. 10:18:52

Cserkókám!
Na de mi, meg hogy? Mentem, de nem láttam...

Hát, még nincs végleges, de hajlok valamerre:.)

Piroska 2008.02.13. 10:19:27

14, huh.....(homlokrólizzadságcsepptörlés)

cserke · http://www.cseresznyekert.blog.hu 2008.02.13. 16:16:28

Mi 14, Pirosom?
És merre hajolsz?

Az ígért fejlemény várat magára, de ígérve lett....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.13. 16:52:18

Cserkókám! Nem szeretem, ha megáll a hozzászólásszámlálóm a 13. bejegyzésnél, babobonáskodásból...:-) Írtam egy 14-et:-)

Egy kicsit amarra, de még nem döntöttem.....Nehéz. Vagy könnyű kívülről, csak én lelkitépkedek itt belül.....Mer' igazi lelkitépkedős vagyok.

Puszillak, Piros
Ui: imádom azt, aki az oldalt lévő újat csinálta a találkozóhelyünkön, amit odatettél sajátok helyett!! Nekem is vannak tőle olyanjaim:-) Kedeseket csinál!

cserke · http://www.cseresznyekert.blog.hu 2008.02.14. 08:18:47

Éééértem:)
Biztosan nem könnyű eldönteni, de ha rossz ott, akkor megérett az idő a váltásra.
Tudom, hogy milyen, én sem vagyok egy fejestugrós, szóval értem én. Ha valami nem egészen egyértelmű, akkor meg még nehezebb.

Én is nagyon, van neki az oroszlános, hát az is annyiradeannyira.
Várom a kattinthatóst, csak várom..., de nem akar elkészülni.

Piroska 2008.02.14. 09:11:32

Egy csomó annyira van neki:-)

Túúúúdom. Meg egyébként is 5 évente szoktam váltani, most pedig már letelt decemberben, tehát amit kitűztem, megcsináltam.........

:-)
süti beállítások módosítása