Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kanális

2008.02.01. 19:18 | piroskaesfarkas | 4 komment

Tátott szájjal képes nézni a rajzfilmeket, teljesen kikapcsolják. Most ez a legújabb, amit levadászott magának egy gyerekcsatornán, s számomra érthetetlen, mit lehet szeretni egy ilyenen, ami (a beszúrt bemutatóval ellentétben) szinte másból sem áll, mint sziszegésekből, csihi-puhi kalimpálásokból, a főhős meg valami hegyet akar megmászni, de általában odafagy, amikor valami mesterféleség hangja bíztatja odaföntről, hogy ne adja fel, úgyhogy végül összeszorított fogakkal, zúzmarás szemöldökkel néz, és nem adja fel.

Egyébként akkora szemei vannak, hogy betöltik az egész arcát, az ajkaira meg egyáltalán nem mondhatom, hogy teltek és húsosak, szerintem a rajzoló aznap bedurcázott, mikor a száját rajzolta, az állára meg szavakat sem találok, mer' az olyan, de olyan....

Beszéltem hozzá, s egy idő után vettem csak észre, hogy egyáltalán nem figyel rám, inkább a vastagszögletesszemöldökűért szorít, olyannyira, hogy még a kanál is megállt a kezében félúton, s csak a feszült helyzet enyhülését követően jutott el a joghurt a szájáig..........

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr7321332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.02.03. 18:44:28

bocsánat, de ez rettenetes!!! :))))))))) Tudoooood őszinte vagyok. :))))

Edina · http://edinalorincz.com 2008.02.03. 19:39:40

Szerintem meg nagyon jól visszaadják a kungfu világát! :))

Meske 2008.02.04. 09:39:44

Hááát azt vissza! Ezért is lehet érdekesebb valószínűleg egy Pasinak ez. :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.02.04. 12:25:07

Ő sem tudja pontosan megmagyarázni, mit csíp rajta ennyire....:-)
süti beállítások módosítása