Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pocsék

2008.01.29. 22:03 | piroskaesfarkas | 6 komment

Nem először vettem fontolóra. Elegánsan belibbenek, kedvesen mosolygok majd bájosan előadom a mondandómat, keményen ellenállok a felajánlott fizetésemeléseknek és egyéb kecsegtető ígérgetéseknek, majd pátintve sarkonfordulok, s ahogy az az amerikai filmekben lenni szokott, kartondobozba dobálom a cuccaimat, hónomalákapom a gömbakváriumot az egyszem aranyhallal, majd emelt fővel távozom. Örökre.

Miközben öles léptekkel vonulok, hátradobom a hajam, s búcsúzóul a vállam fölött odavetek egy humoros ámde epés kis szurkamegjegyzést a vezetőségnek, majd begyűjtöm a kollégák elismerő pillantását, végignézek rajtuk, ők tapsolnak és irigykedve éjjeneznek, a lányok pedig a könnyeiket törlik. Hagyom becsapódni magam mögött az ajtót, s elégedetten szippantok a benzingőzös levegőből, élvezem a szabadság édes ízét.

Ez egy pocsék munkanap volt. Csalódtam. Megint. Balek vagyok. Mindig. Nem tanulok belőle. Most sem.

Kár, hogy nincs gömbakváriumom.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr47317104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.01.29. 22:25:53

Annak ellenére, hogy átérzem a helyzetet most mosolyognom kell. Főleg az utolsó sorodon. Hiszen most is, mint mindig tele van humorérzékkel, érzésekkel, öniróniával és szeretnivaló Piroskaságokkal minden sorod :)

Fruzsi 2008.01.30. 11:15:07

Úgy látszik ez egy ilyen időszak. Én arra szoktam gondolni, hogy milyen jó lesz majd, amikor megpocakosodom és akkor majd rájönnek, hogy kit veszítettek ; )))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.30. 15:11:45

Ingrid! Ha megmosolyogtatlak, az leglább jó! Már ezért megéri a helyzet a fontolgatást!:-) Köszönöm!:-)

Fruzsi! Én nem hiszem, hogy várok addig, míg pocakosodni vágyom, amúgy teljes mellbedobással:-) Bár elég gyáva vagyok, hiába a bennem tomboló szabdságharcos, ha a nyúl az erősebb...
:-)

Meske 2008.01.30. 15:55:05

minden zsigeremben átérzem, amit keresztülmentél....ma jól megölelgetlek!!!!!!

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2008.01.30. 19:52:30

Pirosom, ne szomorkodj, hagyd ott őket a fenébe, nem is érdemelnek meg Tégedet, ha egy ilyenek!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.31. 16:05:51

Ölellek Cserkókám!!!:-)))
Mérlegelek, számolok, számvetek, alszomrá....
:-)
süti beállítások módosítása