Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mintha

2008.01.25. 07:00 | piroskaesfarkas | 18 komment

Megrendelnéd -e kisdeded hasonmását műanyagból? Igazán érdekelne a a babavárók és a már babázók véleménye is, vajon csináltatnátok -e az eredetihez megszólalásig hasonló nemigazit?

Aprólékos mestermunka, az biztos. Babáztam volna hasonlóval copfoskoromban, de az mégiscsak furcsa lett volna, ha egy napon a kezembenyomják a saját babahasonmásomat....

Ha mégis kedvet kaptok, itt lehet kopogtatni.

     

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr15303774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.01.25. 09:04:59

Lehet hogy mestermunka, de engem nyomaszt...picit olyan mintha éltek volna, de már nem...és eszembe jutott a réges régen játszott "Örvény" c. thriller is róluk :((

Cserke 2008.01.25. 09:14:46

Nekem is eléggé elborzasztó.És hátborzongató és bizarr és nem is értem.


Viszont dolgozgatás közben belebotlottam ebbe:www.stileinterio.hu/termek.php?id=1142
és rögtön eszembe jutottál!!

buboreka 2008.01.25. 09:21:38

Pfujj!!!....hatborzongato, ilyeszto...en felnek vele egy szobaban aludni. Meg szerencse, hogy nekem van ilyen igazi( ketto is)....Udv. Piroska!...Egy hatarontuli rajongod(mivel neked ilyen is van :))..

cucka 2008.01.25. 09:23:09

Fúú, ez nagyon morbid... borsódzik a hátam ettől...
Biztos, hogy kihagynám ezt a "csodás" lehetőséget... tényleg olyan, mintha valaha éltek volna, de már nem...:(((

Fruzsi · http://erdeszgyorgy.net/tiki-view_blog.php?blogId=5 2008.01.25. 09:46:04

Én is inkább egy igazira szavazok...: )
Nekem Stephen King filmje jutott róluk eszembe, amikor a gonosz játékbabák életre keltek...brrrr....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.25. 09:50:23

Gondoltam, hogy libabőröztető lesz Nektek is!:-)

Cserkókám, köszönöm a rámgondolást!:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.25. 09:52:19

Buboreka! Köszönöm, hogy integettél nekem!:-)

anyámlánya(lábasjószág) 2008.01.25. 12:24:38

szerintem ez az egész, egy ügyes manifaktúra részleg eltitkolt klónozási kísérletének leképeződése.

horrorisztikus elmekkel.

bizarr dolog önmagunkkal ily formán szembenézni.

mikor már azzal sem nagyon tudunk mit kezdeni, ha egy másik élőlény érzelemtől mentes arcát nézzük, mely már szinte félelmet is ébreszt bennünk, mit is kezdhetnénk egy szinte élő, ám mégis rideg dologgal?

Ingrid 2008.01.25. 12:59:38

Nekem is az Örvény jutott eszembe :) Számomra félelmetesek ezek a babák.
Nem csináltatnék ilyen babát a lányomról. Még a neve is rémisztő: KOBOLDkinder... brrrr...

Ingrid 2008.01.25. 13:00:14

Amúgy valóban mestermunkák! Még az anyatejes kiütés is ott van némelyik babán...

Piroska 2008.01.25. 16:05:15

Meske barátnőm telefonon felszólított, hogy jó lenne, ha levenném ezt a bejegyzést, mert nem illik a füzetembe:-)

De ha már megláttam, elgondolkodtatott, és kiváncsi vagyok a véleményetekre, muszáj volt megmutatnom.

Kiegyeztünk abban, hogy gyorsan előveszek egy befőttbejegyzést, hogy ha megint meglátogat, ne kelljen szembenéznie rögtön a műbabákkal.

Így jó, Kisfiam?:-)))

mirwen · http://newrim.freeblog.hu 2008.01.28. 11:23:47

a babák hátborzongatóak valóban, elleben a ruhácskák!! meseszépek!! ilyeneket vajon hol lehet kapni??

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.28. 12:00:07

Ha majd ott járunk már, akkor Nagymamát meglepni egy horgolós-kötős könyvvel, s bejelölni a kedvenc oldalakat:-)

zsuzsó 2008.01.28. 19:50:22

Hááát.Valahogy olyan ijesztőek szegények.Mert hát valljuk be, lehet, hogy az a pici baba csak az anyukának annyira szép az első pár hétben.Még ha annyira imádjuk is a gyerekeket.És szerintem akkor igazán édesek már, amikor kicsit kerekedtek, már figyelnek, és vannak gesztusaik, mozognak, valamikt gügyögnek is, és már nem csak egy esetlen kis rongydarabok.Én nem szívesen ajándékoznék ilyen babát sem rokonnak, sem saját gyerkőcnek, (aki még nincs). És szívesebben babáznék már igazival.MÉg ha először olyan csúnyácska is lenne, mint a fenti babák.Nekem akkor is ő lenne MINDEN.És ezzel szerintem minden leendő, és már igazi anyuka így van.

Piroska 2008.01.29. 09:36:14

Zsuzsó! Ha kislányként kaptam volna egy hasonlót, nagyon örültem volna neki (ha nem úgy nyomják a kezembe, hogy ez voltál Te, vagy a nagymama kisbabaként, brrr).
sokszor játszottunk szülésest, és a hosszúlábú, szőke babámat kellett világrahoznom, vagy a moncsicsit:-)

Igazira vágysz?

zsuzsó 2008.01.31. 20:48:17

Valamikor nem is olyan rég még nagyon vágytam rá, hogy Ővele majd...mert olyan jó páros voltunk mi ketten.Aztán vége lett.Most is szeretnék, csak egyedül nem megy.:o) Így várom, hogy kopogtasson a még Igazibb.:o)

Piroska 2008.02.01. 08:17:39

Zsuzsó! Akkor kívánom, hogy a tavasz meghozza a fehérlovúdat!:-)
süti beállítások módosítása