Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bödönnel

2008.01.23. 14:17 | piroskaesfarkas | 10 komment

Édes mogyorókrémre vágyakozom. Nagyon. Mindig is izgatott, hogy meg bírnék -e enni belőle egy egész bödönnel, de sosem próbáltam ki. A bűnösélvezetek listámon szerepel, vastag, piros betűkkel szedve, hogy messzire elkerüljem a kísértést. Kerülöm is, de akkor meg mégis miért kísért?

A piroszászlós napok előtt különös erővel tör rám a rémes mogyorókrémvágy, s elképzelem, ahogy törökülésbe helyezkedem, lassan lecsavarom a műanyagtetőt, de olyan finoman teszem azt, hogy ki ne hagyjam, amint kipukkan a légmentesen záró fóliatető, apró pici szisszenést hallatva, s csukott szemmel kivárom, míg orrom végét elérni az édes illat.......Majd belemeríteném a nagykanalat, s már nem lenne megállás.

Sosem tettem meg. Talán ha mégis engedélyezném egyszer magamnak, megszűnne a vágy..... Vagy belesüppednék az édes bűn mogyorókrémmocsarába örökre?

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr82308626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2008.01.23. 17:03:47

Pirosom, mire jó ez az önkínzás?

(Persze kicsi mazochisztikus hajlamaid lehetnek, ha csak legutóbbi vállalásodra gondolok...:)))

Ne tartóztasd magad, legalább egyszer próbáld ki. Tutira nem tudnál megenni egy egészet és akkor kereshetnél újabb tárgyat vágyadnak:D

Ingrid 2008.01.23. 21:20:24

Én elmondom, mert majdnem kipróbáltam (pirul) azért majdnem, mert kb. a felénél kidőltem, annyira eltelített, hogy kidőltem és feladtam :)))))
Érdemes megpróbálni!

Piroska 2008.01.24. 09:00:10

Lányok! Annak örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a bödönvággyal!!!!! Ingrid, szuper vagy!
De attól tartok, nekem menne az egész bödön......

Cserkókám!!! Te kipróbáltad már, vagy nem is volt ingered rá soha?

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2008.01.24. 10:56:14

Én nagy nyugalommal adom az ilyen bölcs tanácsokat, ugyanis nemigen szokott ilyesmi rámjönni.
Ha tiltva lenne, akkor viszont rettentően szenvednék....
És nem számoltál be a fehérdobozos végeredményéről. Vagy még most is sanyargatod magad?

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.24. 11:07:16

Cserkókám! Nem véletlenül lapítok.....
eredményes volt nagyon, de aztán jött a rosszidő, s elkanászodtam rettenet mód....
Úgyhogy, most kezdhetek neki újfent.....És mogyorókrémen jár az eszem....
Most salátázós időszak van.
puszi

Cserke 2008.01.28. 17:11:49

Tudtam én, hogy valami lemaradt nálam.
Legalább egyszer ülj neki annak mogyorósnak, naaa!!
Aztán salátázthatsz megint. Van értelme sanyarogni?
Farkas biztos imád így, hogy nem 40 kiló vagy, tessék neked is megszeretni.Magadat.

Piroska 2008.01.29. 09:48:14

Cserkóci! Még jó, hogy így figyelsz! Jól belevilágítottál a szemembe, vallatósan:-D
Lehet, hogy egyszer megteszem......
:-)

Cserke 2008.01.29. 17:11:12

Mi tart vissza, ha vágysz rá??:))

Piroska 2008.01.29. 20:18:46

Csak bizonyos napokon vágyom rá annyiranagyon....Meg ha egyszer megteszem, talán azt gondolom, egytől nem lett bajom, mégegyszer megteszem, aztán megint, meg megint, míg ki sem férek az ajtón:-)

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.27. 11:47:50

Ha egyszer Horvátországban jártok (lehet, hogy Szerbiában is lehet kapni), feltétlen vegyetek Linolada-t!! Podravka-termék, itthon még nem láttam, van csak fehér és van barna-és-fehér, én csak a fehéret szeretem, a barnában semmi különös nincs, de előbbi majdnem olyan jó, mint a Nutella, imádom!!!!!! és garantáltan nem tudsz belőle megenni egy bödönnel (bár nehéz leállni vele, az tény!) mert nagyon tömény.
süti beállítások módosítása