Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kuckóspad

2008.01.07. 07:00 | piroskaesfarkas | 11 komment

Hivatalos beosztása szerint nálunk "kertipad", tavalyelőtt vettük egy leárazáson, két székkel és egy asztallal együtt. Mindig is tetszettek a hasonló, fonott padok a magazinokban látott fotókon, főleg, ha már egy kicsit megkoptak az időjárástól meg a használattól.

Mikor egy őszi, esős napon átmenetileg behúztuk az étkezőbe, hogy majd később lekerüljön a pincébe, s ott várja ki a jövő tavaszt, az ebek rögtön rákifliződtek, s kijelölték maguknak. Olyan nagyon szeretnek odafeküdni, hogy nem volt szívünk levinni, inkább leterítettük a matracát kockáspléddel, s meghagytuk nekik azétkező egyik oldalán, a hosszú komód melett.

          

         

Megfigyeléseink szerint Alfici törzshelye, s ha tehetnének rá névtáblát, biztosan az Ő neve lenne ráírva, de nincs ellene kifogása, ha a többiek is mellékuckózódnak.

Így lett az egyszerű kertipadunkból fontos kuckóspad.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr4286311

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Effective Money management 2017.11.10. 17:36:41

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2008.01.07. 12:19:45

Jajj mennyire Cukkerek!!!! :))) Jól meggyömöszölném most őket!!! Beni halűlos a nézésével! :) Hát még Alfi! :) Fügi meg olyan csajszis! :))

Fruzsi · http://erdeszgyorgy.net/tiki-view_blog.php?blogId=5 2008.01.07. 13:07:02

Annyira édesek ezek a kutyik, dédelgetni valóak! És milyen tiszták!
Nálunk a macskák telepszenek mindenhová, ha le akarunk ülni, előbb át kell őket helyezni, mert tuti hortyog valaki a fotelben/széken/ágyon.
Csak nálunk hurkásodnak, nem kifliződnek ; )))

Ingrid 2008.01.07. 14:53:03

Valóban nagyon cukorfalatok :) Jól kinézték maguknak ....

Piroska 2008.01.07. 15:45:30

Jófejek, az már igaz:-))
Köszönöm a nevükben:-)

Nálunk én hurmásodom Fruzsi!:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.01.08. 13:32:55

Jaj, most látom, hogy Te is hurmásodsz???
Én inkább hurkásodom:-)

Fruzsi · http://erdeszgyorgy.net/tiki-view_blog.php?blogId=5 2008.01.08. 13:38:35

Jó hát én nagylelkűen átsiklottam a gépelési hiba felett : )
Hurkásodom persze, de ennek is megvan a maga előnye. A macskák meg inkább kolbászosodnak (párom így hívja).

Piroska 2008.01.08. 14:59:39

Hú Fruzsi! Most már igen érdekes vizekre eveztünk:-))) Hurka, kolbász....
:-D

Piroska 2008.01.08. 15:03:57

Jaj Fruzsi! El is felejtettem! Most jövök az ajándékpolcos boltodból!:-)))
Meg betértem a mellette lévő nosztalgiázósba is, ahol belekapaszkodtam egy, a plafonról lelógó, kissé giccsbe hajóan lengedező, damillal felerősített angyalkába, s csak nagyon erős rábeszélés árán voltam hajlandó elengedni...
Ugyanitt kezemhezragadt egy ovális fa képkeret, kifakult, megkopott............Otthagytam.
Csak reménykedem, hogy Meske olvassa a soraimat, majd továbbadja a "főnökének", hogy mit hallott, és hamarosan mégis a házunkban láthatom viszont ezeket:-))))
De félre a tréfát (komolyan mondtam egyébként), sok kedves tárgyat találtam ott!!!!

Fruzsi · http://erdeszgyorgy.net/tiki-view_blog.php?blogId=5 2008.01.08. 22:06:17

Örülök neki, valamiért sejtettem, hogy tetszeni fog neked is : ) Engem mindig úgy kell kivonszolni onnan és csak felügyelettel mehetek (pedig közel lakom), mert veszélyes helynek lett minősítve : )

Piroska 2008.01.09. 09:26:10

Arrafelé van egy pár veszélyes terület!:-)
süti beállítások módosítása