Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lék

2007.12.17. 11:20 | piroskaesfarkas | 3 komment

Ha magánnyomozónak szegődnék, netán fotóriportereskednék, valószínűleg páros lábbal rugnának ki az elmulasztott felvételek miatt......

Hiába a vízkeringetőbe szerelt fűtőszál, mert annyira nagyon fagyos az időjárás, hogy befagy a tó felülete, csak a sziklarésznél működik a csobogója. Ilyenkor pasi megfogja a kisbaltát és kivonul léket vágni.

Sétáltam a kertben, hógolyóztam az ebekkel, s néha kattingattam Farkas küzdelmét a jégpáncéllal, egészen addig, míg beleakasztotta a jéglemezbe a baltáját, hogy ne felülről csapkodja össze-vissza (féltve a halakat), inkább húzta volna, de a vaskos, rideg ellenfele dacosan ellenált, így mikor a könnyűnek vélt húzáshoz lendületett vett, amaz visszarántotta a vízbe....

Szerencsére ott nem túl mély a tó, neki meg jó hosszú a lába, "csak" combközépig fagyott le, de beszámolt arról, hogy így is fagyos egy érzés volt, rémületes lehet, ha valaki pl. korcsolyán suhanva belebukik a dermesztő jégkásába.

Ahelyett, hogy utánakaptam volna, vagy legalább dokumentáltam volna az eseményeket, a víz szélén ugráltam jajgatva, visítozva......majd később összegörnyedve a nevetéstől....a dögén.

Fejembehúzott fekete kalapban ravaszkodva ülök a kopott kocsimba, mellettem egy doboz fánk meg a mézestejesem elvivőspohárban, az anyósülésen a beélesített fotómasinám, s várok a leleplező pillanatra. Jönnek, jönnek!!!!! Az utca egyik végén feltűnik a nő, magasan felgombolt szövetkabátban és napszemüvegben, fején kendővel, míg a túloldalról öles léptekkel közeledik a férfi, többször áttekert sállal a feje alatt....Behúzom a nyakam, lecsússzanok az ülésembe, villámgyorsan készítem a képeket, s képzeletben már dörzsölöm a tenyeremet a nagy pénz reményében: "címlapfotón a sztárszeretők lopott csókja" Már majdnem egymás karjaiba borulnak, mikor hirtelen hatalmas erővel tör rám az orrbizsergés, szemembe könnyek szöknek, s bármennyire is igyekszem jobbra aztán balra mozgatni az orrom végét, nyelvemmel vadul kapiráglni a szájpadlásomat, a gigantikus tüsszentés elkerülhetetlen......Tovább nyomom a gombot, s a könnyfüggönyömön át homályosan látom az összeölelkezést, majd a csókot.......

Mikor előhívom a képetket, felcsíptetem a zsinórra, s türelmetlenül várakozom, s átkozom a fejemet, miért nem haladok a korral, s dobom ki a papirképesmasinámat?????

A másnapi beszámolónál kiterítem a főnök elé a a munkám gyümölcsét: az egyik kupacon látható a nő, jobbról balra haladva, míg a másikon egy férfi az ellenkező irányból, majd az épületekből következtetve mindketten ugyanazon az úton, külön-külön, visszafelé sétálnak......

Hát, a fenti képen a pasim látható, aki léket próbált vágni a kertitavon, s belepottyant a vízbe, de hősiesen megmenekült a jeges víz fogságából.....

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr4265992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2007.12.18. 15:49:22

Az egész hétvégét elmesélte Pasid részletesen tegnap, de ez kimaradt. Vajon miért??!! :))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.18. 16:10:34

Meske! Nem is értem.....:-)
Annyira nevettem rajta, pedig igyekeztem visszafogni magam...
Láttad volna, hogy igyekezett kifelé:-DDD

süti beállítások módosítása