Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Sapkaleltár

2007.12.16. 17:00 | piroskaesfarkas | 19 komment

Legyen csíkos, pöttyös, virágmintás, tányéralakú vagy végén öklömnyibojtos, belülszőröskihajtós vagy fültakarósoldaltlógós, akár horgoltvirágocskás, mind kell nekem.

Imádom a sapkákat (a kalapokat is, de azokhoz gyáva vagyok, de azért akad pár nyári darab a fiókomban), az egyszerűbb alapdaraboktól kezdve egészen a bohókás, rémületeskiveszieztfel típusúakig, s előszeretettel veszem fel bármelyiket. Igaz, a legtöbbet munkábamenet sosem hordom, csupán hétvégenként nyomom a fejembe őket, s olyan is akad, amire edzenem kell, ezért eleinte csak az esti kutyasétáltatás alkalmával merem felvenni:-) 

 

    

Szerintem alig van a szekrényemben, szerinte meg külön fejfedőszobát kellett volna kialakítanunk, annyit zsákmányoltam már. Így aztán úgy döntöttünk, hogy megszámoljuk a sapkáimat, majd utána hirdetünk eredményt, de végül nem értünk a végére, mert minden egyes bemutatott darabon jót mulattunk a fejemen, majdpedig megnézve a szemkidugós felvételeket (igencsak röhejes, mikre vetemedünk, pláne, hogy még ide be is szúrom....:) a masina  nézőkéjén, ezért aztán igencsak lassan haladtunk. Készültek együttes sapkásképek, egysálbatekerőzősfejűek kettőnkről, meg egymás sapkáitfelvevősek, meg félresikerültálcázkodósak, amikor a nevetéstől nem bírtam ki mocorgás nélkül, így a képen igen jól látható a szám belülről, stb....

Így törntént, hogy feladtuk a sapkaleltárt, pedig ez csak a kezdet:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr69265926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.12.16. 17:07:30

Nagyon édes sorozat ez rólad :) No és a sapkákról, természetesen. Nekem az utolsó a kedvencem. Nagyon sikkes kis darab.
Vigyázz, oda lesz az incognitód, ha így haladsz!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.16. 17:21:57

Ingrid, szia!!!! Pontt itt vagy, de jó!:-)
Apró kis részletek, talán nem árulnak el túl sokat rólam:-))) Inkább a sapkák, így az "erőteljesebb" darabokat nem tettem fel:-)
Ha meg valaki véletlenül idetalál, aki ismer, az sajnos úgyis fel fog ismerni az ebekről, a házdarabkáimról, dekorációkról, szóösszetételeimről, stb. Pláne, hogy a történetek többségét elmeséltem már ismerősöknek, így az is csapda:-)
De remélem, nem árul majd el!:-)
Már sokszor írtam, hogy jobb ez így nekem....
Meskét kérdeztem érdeklődve, mikor majd egy év után lebuktam előtte, és elkezdte olvasni a füzetemet, hogy vajon másnak let -e a blogon keresztül, mint amilyen az életben vagyok, de azt hiszem, azt mondja, hogy egyáltalán nem. Neki szoktam modani, mikor átdobok pár fotót egy-egy közös megmozdulásról, amiről hátha írni akar, hogy "Küldök fejnélküli fotókat a füzetedbe":-)
Puszillak,Piros

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.12.16. 20:34:49

Olyan igazi kis ninjás a fekete! :)))

Ingrid 2007.12.16. 22:34:20

Meske lebuktatott? Ismerted még a blog előtt és ő nem tudta hogy itt írogatsz???? :o
Izgi :)

Szép estét Neked!

Piroska 2007.12.17. 10:14:17

Edina! igen, ez a szemkidugósstílus igen érdekessé teszi a sapikat:-)))


Ingrid! Persze, ismerem Őt ,régóta összefűz minket a barátság. Tudtam, hogy előbb vagy utóbb lebukom, mert én noszogattam, hogy írjon ki magából mindent, és barkácsoltam össze a füzetét...Vállaltam a kockázatot:-D És a Piroska névről egyszer megtalált a főoldalról.....:-)

Ingrid 2007.12.17. 11:31:21

Ez nagyon aranyos :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.17. 11:34:44

Aranyos volt, tényleg! Izgatottan berohant a munkahelyi wc-be, s onnan hívott fel, hogy tejóégmegtaláltamablogodat felkiáltással!!!:-)
"Ma nem merem még megnézni, annyira nagyon izgatott vagyok!!!"-mondta. Akkorra már régóta fűzött, hogy áruljam el, úgy szeretné olvasni...Már éppen azon lettem volna, fontolóra vettem, mert nem ér, hogy én olvasom az övét, Ő meg nem az enyémet....
De megtalálta:-)

Pöttye 2007.12.17. 11:43:40

Milyen szép is ez...:))))

Pöttye 2007.12.17. 11:44:47

Mármint a barátságotok....egyébként dícséretes a sapkagyűjteményed...nagyon jól állnak...és a szemed is csodálatos;-)
Én a másik véglet vagyok...nekem egy darab sapkám sincs!!:(((
Pedig úgy tetszenek....

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.17. 11:56:21

Pöttye! Köszönjük!:-)
Figyu, a sapkához is be kell érni! Volt időszak, mikor semmi pénzért nem takartam volna el a hajamat, inkább fagyoskodtak a hajhagymáim.
De aztán tessék!! És még mennyi van ám!!!
:-)

Pöttye 2007.12.17. 14:38:33

Én meg midnig elcsúsztam a sapka-vásárlásról..mert mindig télvíz idejn,a mikro amúgy is annyi kiadása van az embernek...
Lehet, hoyg hihetetlen, de soha nem futotta rá... :S
:((((
Úgyhoyg marad a kapucni....
Aztán majd egyszer..ha lesz dőzsölés..végre veszek magamnak..vagy megkérek valakit, hoyg kössön nekem....

Meg lehet éretlen vagyok:)))

Piroska 2007.12.17. 14:58:24

Pöttye! A dúúúrvábbakat Anyi köti nekem! Érdemes befűznöd azt, aki tud kötni!

Jaj, nem vagy általánosan éretlen,, ez az ún. sapkaéretlenség csupán!:-))))

Pöttye 2007.12.17. 15:18:54

Tudom-tudom... :)))))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.12.20. 14:05:33

Atom ez a képsorozat, de a jó rejtőzködéses megoldással együtt is még a végén rád fognak mindenkik ismerkedni!:))

De ahogy nézem és érzem, ez már egyre kevésbé zavar, sőt nem is nagyon érdekel Téged, kezd átmenni az egész egyre nyíltabb verzióba, ami szerintem csak még jobbat tesz neki!:)

Ez a fajta énblog szerintem pont attól lesz még jobb.

Én vagyok, ez vagyok, nincs mit ezen pakolnom, ettől még aki amúgy ismer is más szitukból, azoknak is új dimenziói nyílnak meg kapcsolatunknak.

Kalapoktól ne félj, jó játékok!

Piroska 2007.12.20. 14:16:07

Bcyke Drága!
Nem, nem akarom, hogy ismerősök idetaláljanak! Még mindig jobb ez így, de van, amit nem lehet kihagyni, nem bírok említés- és bemutatás nélkül elsuhanni mellette:-DD

Túúúdom, hogy jó, de gyáva vagyok még a kalapokhoz:-)
Puszillak,
Piros

Piroska 2007.12.21. 15:24:31

Tudom, tudom, de hátha maradok titkos kis sziget, ahogy szeretném:-)

Pankababa 2008.11.25. 12:29:50

Nagyon szép szemed van, remélem Mütyürke örökli:-)
A sapik is nagyoooon jóóók!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2008.11.25. 18:28:08

Pankáék! Ez igazán nagyon kedves Tőltek, köszönöm!!:-)
Ó, és vannak idei újítások is ám!:-)
süti beállítások módosítása