Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fogas

2007.12.16. 18:10 | piroskaesfarkas | 12 komment

Igazi morgós medve fazon, fehérszakállas, kopottruhás ószeresbácsi, kivel igen élvezetes alkudozásokat lehetett vívni, s néhanap kellemesen elbeszélgettünk a tárgyak eredetéről, ha éppen a jobbik lábát csúsztatta bele a prémes szélű, kockás mamuszába, mikor fogvacogtatós, nyirkos hajnaltájban felkelt.

Mert ha a ballal nyújtózott le elsőnek, s lábujjhegyével hiába kotorászott, tapogatózott hasztalan a hideg kövön, csak nem lelte sehol az este bekészített otthonicsosszanós lábbelit, bosszúsan a plafonra nézett, s elátkozta a napot, s bizony jaj volt a betérő kedvesvásárlóknak, nemhogy engedmény. Legalábbis én így képzeltem a reggeleit.

Mikor a régi faliórát megvettem Tőle, megakadt a szemem egy spárgával összecsomózott fogascsokron, melynek kopott, öreg darabjai, hideg, fémes tapintása megfogott, s nem eresztett, így lealkudtam az időmutatódobozkám mellé, egyszerjóleszvalamire céllal.

Évek óta lapulnak valamelyik doboz vagy szekrény alján, de a mai pakolászásom alkalmával mégsem tettem vissza a fiókba, eljött az ő idejük.

Farkas egyre jobban beletanul a házkörüli barkácsolásokba, pedig nagyon távol állt tőle minden ilyesmi, s most már nem csak azért veszi meg a szerszámokat, mert olyanjólnéznekki, hanem célzottan szerzi be azokat:-)

Amíg nincs előszobafalunk (természetesen a fejemben már látom is, milyen lesz), egy antik fenyőpad helyettesíti a lepakolóhelyet (melynek persze szintén különleges története van), így aztán nem győztük eltenni az ott felhalmozódott kabátokat, odavetett zacskókat, újságokat, sapkáimat, pórázokat, egyéb csaklerakomésmajdkésőbbelteszem dolgokat. Az ajtó mellé kell egy fogas!

Miközben Ő borzalmas zajjal fúrta a lyukakat, faragta a műanyagmeneteket (talán tipli a neve, de nem mertem leírni, annyira furán hangzik???!!!), méricskélt a Joepapától kapott vízmérővel, addig én szaladgáltam a konyha és az előtér között, s reggeli katonákat gyártottam a szájába a tegnapi piacosszerzeményünkből. Ez aztán a munkamegosztás!

Úgy tudunk örülni az ilyen apróságoknak! Mézesteával koccintottunk, s felakasztottuk a pad karfáján tornyosuló kabátkupacokat. A fogasra.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr43266014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.12.16. 20:31:57

Milyen karakteres fogasok! :) Nagyon szépek!

Ingrid 2007.12.16. 22:38:15

Nagyon szép lett!
És most kiokosítalak: tipli a neve :) Valóban hülyén hangzik, de tényleg így hívják, de szólíthatod dübelnek is. Profi vagyok, ugye?

Van még más idióta elnevezés is, mint például a vibrocsiszoló :)

Piroska 2007.12.17. 10:15:47

Óóóó, Ingrid! Úrilány nem mond ilyeneket:-)))))

Edina, köszönöm!!!:-)

Ingrid 2007.12.17. 11:12:44

de tényleg van ilyen!!!!!! :))))))))))))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.17. 11:20:05

Ingrid! Elhiszem Neked!:-))))) De szögezzük le (érted, szögezzük!!!!:-)))) tipli gusztustalan elnevezés, a vibrocsiszoló meg perverz....

Pöttye 2007.12.17. 11:40:13

:))) Vannak még ilyen hülye elnevezések...
Most nem jut eszembe, de vissza fogok jönni, és leírom Neked... :)
Na tipi!!!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.17. 11:43:42

Pöttye, eltipliztél, gondolom, nem tipiztél!:-)))

Pöttyr 2007.12.17. 14:36:03

Nah, ennyit erről... :D:D:D ...igen, elitpliztem:)))

mirwen 2007.12.18. 08:46:56

kérdezhetek? nem fogsz szeretni emiatt, de muszáj: a csavarok ugye ugye ugye rézszínűek? annyira bántja a szemem amikor egy réz, vagyis aranyszín dolog ezüstszínű csavarral van felfogatva...

Piroska 2007.12.18. 09:40:46

Mirwen! Dehogy réz, szörnyű lenne vele! De olyannyira foglalkoztat engem is, hogy pl. a bejárati ajtó kovácsoltvas kilincséhez, amit megrajzoltam és egy kovácsolósbácsi gyártott le nekem, külön csavarokat is készíttettem hozzá, csodaszép lett!:-)
Mivel fenti fogasok a hétvégén pasi hirtelen fellángolásából kerültek fel a falra, így nem pont hozzáillőek a csavarok. Nehéz is lesz olyanra kicserélnünk majd, mert maga a fogas igen érdekes színekben pompázik (rézszínű csavarral borzalmas lenne!). Igazából régi, kopott csavar kéne hozzá, ha találunk majd pont ilyen méretben....

Mirwen · http://newrim..freeblog.hu 2007.12.19. 13:57:26

oké, a kopott régi csavar lenne a legjobb, az már biztos! :-)

Piroska 2007.12.19. 14:43:34

Érdekes kis kutatómunka az ilyen:-))))
süti beállítások módosítása