Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mézeskedés

2007.12.14. 20:26 | piroskaesfarkas | 7 komment

"Mire készülsz, lefolyótisztításra, vagy a fogadat akarod ezzel fehéríteni???? Talán kiálltok a sarokra árulni? Mert sütésre ez ipari mennyiség!!!"-nevetett ki Era kolléganőm, mikor a pénztárnál kipakolásztam a kosaramba feltornyozott mézeshozzávalókat, köztük a négykilónyi lisztet, húsz tojást meg a tíz zacskó szódabikarbónát, amiből végül kettőt tartottam meg, mivel a pénztáros szerint (aki vállveregetve osztozott Era derültségén) így is félévnyi mennyiség......Na jó, de nem ismernek minket, számolni kell a félresiklott, elszenesedett tepsikkel is:-)

Az ördögös falfestésem ellenére simán vettük az akadályokat, s az egyetlen fennakadást (ha nem teszek említést arról, hogy képtelen voltam úgy megtölteni a habzacskót, hogy ne legyek nyakig tojásmázas, ne felül kezdjen kibuggyanni a cucc mikor megnyomom, így annyira használhatatlan legyen, hogy egyből a kukába végezze, majd barátnőm engem kiröhögve csináljon egy újat....) a medve felöltöztetése (fura módon a mézeskönyvemben egy állig begombokozott maci szerepelt, akit valószínűleg akkor örökítetek meg, mikor elegáns étterembe indult a nőjével, éppen csak nyakkendő nem volt rajta) , amit egyikünk sem akart elvállalni:

"Te jó ég, ez a medve totál fel van öltözve??? Én ezt nem bírom megrajzolni a zacskóval!??" -rémüldözött Meske, tétován felemelve a fehérmázas zacsit, s kigülült szemmel bámult az előtte lévő mézesfigurára.  

"Akkor legyen meztelen és kész, majd utólag a nyakába kötök egy nyakkendőt!" -javasoltam, s nem is cicóztunk tovább.

 

Sütés közben ittunk forró mézesteát, elmerengünk, beszélgettünk, s élveztem azt a megszokott fesztelenséget, ami köztünk kezdettől fogva megvan, s a meghitt egyszerűségétől olyan nagyon jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr36263002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.12.14. 22:43:04

Ügyesek vagytok és jó olvasni ezt az idilli sütögetést :)
Szépek lettek a mézeskalácsok!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.16. 17:24:20

Egyszerű, buta kis darabok, de mindenki úgy örül neki, mikor a kezébenyomom, celofánba, kis pirosfehér szalaggal átkötve:-)
Van még hova fejlődnünk.....
Remélem, jövőre Meske már nagy gömböcpocakkal fog sütögetni!!!!

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.12.16. 22:16:37

Piros, ne szerénykedj, ezek nagyon is szépek!!!

Fruzsi 2007.12.17. 09:27:29

Szépek lettek és a piros-fehér szalag nagyon klassz! Ugye te is sajnálod a macikat megenni? : ) Nekem is pont mézeskalácssütéssel ment el a fél hétvégém, én is nagyrészt ajándékba készítettem és celofánba csomagoltam, csak éppen zöld szalaggal : ) Majd küldök képeket : )

Piroska 2007.12.17. 10:17:26

Fruzsi! Adós vagy a cicásszerzeményesképpel, meg a bögrelelőhelyfelkeresős beszámolóval, meg most a zöldszalagosmézesekkel is:-)))

Piroska 2007.12.17. 10:18:48

Cserkókám! Azért köszönöm a bíztatást!!!:-)))
;-)

Fruzsi 2007.12.17. 13:24:58

Piroska, küldök emailt hamarosan, minden benne lesz : )
süti beállítások módosítása