Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Foltnövelő

2007.12.10. 08:34 | piroskaesfarkas | 7 komment

Ártatlan reggeli kávépöttynek indult az egész, ami a reggeli kocsibanzötykölődés közben kicsusszant a szívószálam végéből, egyenesen a fehér pólóm közepébe. Farkas azonnal a jobbját nyújtotta, s széles mosollyal gratulált, majd közölte, hogy egész nap begombolt kardigánban ücsöröghetek a forgósszékembe.....

A KVpaca pontosan ott helyezkedett el, ahol a teljesen felgombolt kardigán sem tudja kitakarni, sőt, a V alakú kivágása még rá is irányítja a figyelmet a nemkívánatos pecsétre. Torkosborz hófehérben.....le sem tagadhatom.

Ma jó korán értem be, ami kapóra is jött a reggeli folteltávolítási akcióra. Ledobtam a kardigánomat a fürdőszobában, majd az áldozatulesett fehérpólót, majd vissza a gombolósat, hogy azért mégse álldogáljak egy szál cicifixben és nyakláncban az irodában. Óvatos mozdulatokkal próbáltam bevizezni az akkor még csak apróbb, de annál sötétebb foltot, majd szappan- és mosogatószeregyevleggel bedörzsölni. Egészen jónak tűnt az ötlet, amíg meg nem láttam, hogy a víz lecsordogált úgy hastájig, átitatva az egész mellkasi részt....Feltekertem a fűtést a szobámba a maximumra, majd szépen elegyengettem rajta az átáztatott egyszervolthófehér felsőmet.

Arra persze nem számítottam, hogy a fűtőtest porcicagyűjtőként funkcionál, a takarítások alkalmával nem jár erre még egy ártatlan, puha rongy sem, hogy ezeket begyűjtse, így mikor az imént felemeltem a megszáradt ruhadarabot, a következőket találtam az elején:

-az egykor volt apró Kvpöttyöm elhalványodott, terebélyes folttá duzzadt pacáját

-porcicapecsétek hullámrajzát

-valami halványkék, ismeretlen eredetű felhőszerű mintázat (gyanakszom, valakinek kifolyt a tintája a kezére, majd mikor az én fűtötestemre támaszkodott, gyanutlanul beszélgettem vele, addig Ő alattomosan, előre megfontolt szándékkal belekente a mutatóujját az oldalába...)

Kelletlenül bújtam bele a pacapólóba, s reménykedem, hogy sehová sem kell kimozdulnom, nem jön közbe egy hirtelen tárgyalás, és ma nem süt ki a nap, ugyanilyen sötét marad az irodai szobámba, ahogy most is, így a karácsonyifüzér meg a monitorom fényében észre sem vehető a mellkasomon lévő foltnövelő csatatér.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr11258753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hullocsillag · http://hullocsillag.freeblog.hu 2007.12.10. 11:29:16

szerintem, azért colával leöntött nadrágban végigülni egy mozifilmet a,mi kb. 2 órás, sem leányálom:)részvétem azaz együtt érzek veled.

Ingrid 2007.12.10. 11:51:31

én is nagyon sajnálom, szerintem már mindegyikőnkkel fordult elő ilyen vagy hasonló. Kívánom, hogy gyorsan teljen el ez a nap, így foltosan...

Piroska 2007.12.10. 12:25:42

Lányok, soha ennél kellemetlenebb foltosodást!!!:-)))
Cola sem rossz...:-)

cucka 2007.12.10. 19:54:35

Természetesen, ismét kedves Ingridünk hívta föl a figyelmet erre a blogra! :) Nagyon eredeti a humorod, csodálatosak és nagyon szórakoztatóak az írásaid... ha nem baj, jönnék máskor is! :)
És írj... mi meg isszuk szavaid! :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.10. 20:10:42

Cucka Kedves! Köszönöm szépen a látogatást, és külön az integetést Tőled, meg a kedves, bíztató szavaidat!!:-) Tündérgombócság Tőled!
Bármikor szívesen látlak itt egy épzeletbeli mézestejesre:-)))

cucka 2007.12.11. 19:33:08

Köszönöm a meghívást...érzem a számban az édesmézestejest! :) Jó itt megpihenni...

Piroska 2007.12.11. 22:51:49

Cucka! Köszönöm szépen!!! Örülök:-))
süti beállítások módosítása