Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újberepülők

2007.12.05. 16:52 | piroskaesfarkas | 2 komment

Suták, elnagyoltak, bájosak. Ezért szeretem Őket. Minden évben gyarapodik a gyűjteményem ajándék- és saját beszerzésű angyalokkal.

Vannak olyanok, mint ezek az új berepülők, akik csak karácsonykor kapnak szerepet, az év többi részét a fenyődíszes dobozokban töltik. Másokat én veszem emlékbe barátoknak.

Már Anyit is teljesen megfertőztem az utóbbi években. Nála úgy kezdődött, hogy mikor nekem talált egy kedves darabot, magának is vett egyet belőle. Egyre sorakoznak Nála is konyhakredenc gombon, könyvespolcról láblelógatva, éjjeliszekrényen összeborulva az ébresztőórával. Úgyhogy én is meglepem időnként, mint legutóbb, a fenti, jobboldali párjával. Legalább úgy tud visítani miattuk, mint én. Anyjalánya.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr73249961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2007.12.06. 14:15:45

Imádom a jófej Angyalaidat! És nekem is van egy jófejAngyal Tőled, ami ilyek karácsonyos ajtódísz! Kint is van ám!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.06. 21:02:12

Remélem is, hogy őrizkedik Rád!!!
Viszont lilaelefánt sorsát át kel gondolnunk, mert nem volt túl jófej...............Addig is felhatalmazlak, hogy behúzz neki egyet....
Mást kell kitalálnunk!:-)
süti beállítások módosítása