Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pótolható

2007.12.03. 15:22 | piroskaesfarkas | 7 komment

Hallottam azt a fura kis hangot, ahogy a forralóból beleöntöttem a gőzölgő teavizet, majd lassan csöpögni kezdett belőle a barna lé....Elrepedt a kedvenc macskáskannánk!!!????

Fontos volt nekem. Akkor kaptam az unokanővéremtől, mikor az ikrei megszülettek, annak pedig már több mint két éve, s azóta majdnem minden nap teáztunk belőle, a napjaink részévé lett ez a kékkancsó és a hozzá illő bögréi. Gondosan elmosogattam, megtörölgettem, de nem volt szívem kidobni......

Szombaton megkezdtük a karácsonyi bevásárlást. Tömegre, tolongásra számítottunk, de a belvárosban alig találkoztunk vásárlókkal, talán bevásárlóközpontokba tömörültek, mert az apróbb boltocskákban szinte egyedül válogathattunk kedvünkre.

Az asztali koszorúnk beszerzése után beugrottunk egy kézműveslelőhelyre, ahol annak idején Enci a mi kékünkre rábukkant, hátha ennyi idő után még vár ránk egy ugyanolyan.....Láss csodát, ott figyelt a kirakatban egy majdnem pontolyan!!!!!:-))) A kedvünkért kiszedték, letörölték róla a port, majd jól bebugyolálták selyempapirba. Gondoltam, ha hazaérünk gyorsan kicserélem, s kidobom a csorbát (ahogy pasinak ígértem, majd akkor megválok tőle, ha lesz egy új), s majd úgy csinálok, mintha semmi sem történt volna......

Lényegtelen apróságnak tűnik, de mégsem az. Repkedtem a boldogságtól, bolondosan lépkedtem az egyébként lehangoló kutyakakiaknákkal tarkított, koszos, belvárosi mellékutcában a kocsink felé, s a déli harangszónál harangozósölelgetést hirdettem ki, hivatkozva egy régi, nemlétezős népszokásra:-)

Otthon egymásmellé tettem a töröttet és az újat. Szinte megszólalásig ugyanolyanok. "Na, most már végre kidobhatod a töröttet!"-mondta pasi, miközben rajtam mosolygott, ahogy nézegetem a teázósainkat, és emlékül megörökítem a kopottabbat. Hát nem dobtam ki.....Annyira sajnálom!!!! Igaz, hogy teázásra nem használható többé, mert elfolyik belőle a víz, de kívülről semmi sem látszik rajta.......Haladékot kértem, és új funkciót keresek neki.

Mikor elkezdtem írni ezt a bejegyzést, még úgy akartam befejezni, hogy "bárcsak minden ilyen egyszerűen pótolható lenne!" Valóban jó lenne....

De valamiért mégsem tudok könnyen megválni a régitől, felhőtlenül örülni az újnak........ 

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr80249504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi 2007.12.10. 09:06:44

Szia Piroska! Megírod nekem kérlek emailben, hol van ez a bolt? Mert cicásbögre mindig kell az ünnepekre és ez nagyon tetszik : )

Fruzsi 2007.12.11. 15:39:48

Elnézést, csak most tudtam ide visszatérni...azt hittem látod, mert be kell írni a bejegyzéshez. sik.fruzsina.@gmail.com és köszönöm előre is : )

Piroska 2007.12.11. 22:55:58

Fruzsi, elküldtem Neked!!!
Remélem, hamarosan ilyenből teázgatsz!!:-)

Fruzsi 2007.12.12. 09:14:34

Igen, köszönöm szépen! Lehet, hogy rááldozom az egyik napi ebédszünetemet és kiszaladok bögrét venni : )))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.12. 10:23:02

Fruzsi! De kérek szépen jelentést a bögrevadászatról!!!
:-)
süti beállítások módosítása