Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Zsákolás

2007.12.02. 10:37 | piroskaesfarkas | 4 komment

Egy zacskóba bele se fért a szétálló szarvai miatt, így speciális csomagolásba kellett bebugyolálnom, hogy Ő idő előtt érszre ne vegye.

 

Az nem tudom, hogy tényleg örül -e az ilyen ajándékaimnak, vagy csak belemegy a játékba és örömét leli a titkos szervezkedéseimben, de mindenesetre jókat derült, mikor meglátta a falon a huszonnégy zsákot cipelő szarvast.:-)

Az előző évi hóemberes nyitogatóst kölcsönadtam, úgyhogy most másnak okoz örömet.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr71249491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina · http://edinalorincz.com/photoblog 2007.12.02. 11:55:20

:-)))))
És mi van a zsákocskákban? :DD

Ingrid 2007.12.02. 20:23:55

Dejó dejó! Nekem is az a tervem mindig, hogy készítek valami hasonlót, 24 zsákocskával.... de sajnos nem jön össze soha :(
Talán Helénának, ha már élvezni tudja.... jövőre.

Szerencsés lesz a jövendőbeli kis babátok, ha ilyen figyelmes, talpraesett és ötletes vagy.

Pusszantás!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.03. 10:43:49

Ingrid! Volt olyan év, amikor pl. botokból kötöztem össze falraakaszthatós fenyőfát, majd varrtam rá 24 zsákocskát, hozzá vettem kis facsipeszeket, aprócska fa télapókkal, angyalokkal, díszekkel...Hetekig barkácsoltam.
Azóta nem nagyon marad időm erre, sajnos, így inkább megveszem, ha látok valami szépet, különlegeset.
A tavalyi hóemberes (amiről 1 éve írtam:-) most egy kislánynál díszeleg, Ő nyitogatja a fiókjait:-)

A Tiétek már most szerencsés!:-)

Pusszantás vissza:-)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.05. 17:09:55

Edina!
Régen láttalak!!! Voltam Nálad, írtam a kókuszgolyósfotódhoz, de nem tudom, hogy megjelent -e, mert nem láttam. Egy csomószor nem engedett be innen az utóbbi időbe .......

A zsákocskák tele vannak finomságokkal!!!!
A télapó viszont ma főként magvakat, szárított gyümölcsöket tesz a csizmájába, esetleg csokiba mártott mazsolát, diót, mandulát.
Szia,
Piros
süti beállítások módosítása