Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Aprócska fodrosharisnya

2007.12.01. 19:00 | piroskaesfarkas | 9 komment

A legkisebb, falatka ruhácskákba is nőhet még egy picikét, annyira aprócska mindene, pedig már több mint három kiló. Olyan tökéletes!!!!

Pinduri fülecskéje szorosan hozzásimul kerek buksijához, melynek tetején szétállnak illatos hajpihéi. Szempillái sűrűsítőshosszítós szempillaspirál nélkül is felfeléívelőek, szépvonalú a szája és tündéri a nózija. Ő Kispeni.

Meskével úgy tolakodtunk be az ajtón, egymásba kapaszkodva, mivel napok óta azzal cukkoltuk egymást, hogy ki ér előbb oda Peniékhez, és látja meg legelőször a picilányt. Mikor a dugóban araszoltunk, rácsörögtem Hetyára, hogy lassan de biztosan közeledünk, felszólított, hogy mindenképpen várjuk meg a ház előtt Meskét, nehogy már én előnyökhöz jussak:-) Nem tudta, hogy Meskeférj nem tarthatott velünk, így asszonya egész úton a hátsó ülésen kuncogott a kocsinkban.

Békésen aludt az ágyában, fehér pólóban, farmer ruhácskában. Jaj, és az az aprócska fodrosharisnya???!!!!

Alig maradtunk két órát, mivel nem akartuk megzavarni a még kialakulóban lévő szokásaikat, meg egyébként is jó későn értünk oda. Annyira lekötött minket a babázás, meg a fényképezgetés, hogy alig emlékszem arra, miről is beszélgettünk......A szüléselbeszélést is meg kell hallgatnom legközelebb, mert nem tudtam odafigyelni.

Miután a sorbanállók átvették a karomban szuszogó babát, nem is tudtam, hogyan fejezzem ki magam, egyszerűen Peni nyakába borultam és átöleltem, s úgy maradtunk egy darabig. Bömbölt:-) 

Azt mondják, a nők elolvadnak, ha egy jóképű pasi kezében picibabát látnak...Tényleg így van! Egy tenyerében elfért az a kislány....

Mindig is lenyűgözött pasi magabiztossága, ahogy a nagy kezével megfogja a babákat, sokkal jobban csinálja, mint én. Sosem jön zavarba, vagy tétovázik, még akkor sem, mikor az egyik barátnőm alig kétnapos csecsemőjét nyújtották feléje a kórházban. Na nem az az egyemacuncifülimülidetaranycsillag-gügyügős fajta, inkább ugyanúgy beszél velük, mint valamelyik haverjával:-)

Lazán elnyúlt a kanapén, karján a picivel, s együtt pihengettek. Ahogy mondani szokta: "Jó lenne már nekünk egy gyerek....itt feküdnénk együtt az ágyon, a hasamra tenném, lazítgatnánk kettesben. Én olvasnék, Ő pedig it szuszogna a mellkasomon."

Hamarosan, hamarosan....  

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr14249017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.12.01. 19:37:27

Istenem, ez a PASIIIII :))))) Nagyon édes, aranyos és jól áll kezében Kispeni.
Én is várom, hogy legyen nektek ott a kanapén ;)

Ingrid 2007.12.01. 19:53:07

Öööö... Kispeni nagyon szééép! Igazi nagylány ebben a farmer-cuccban

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.01. 21:21:34

Ingrid!!!!!:-D Szegényt le kellett ugye fejeznem.....:-)
Látod, már hangolódom!!:-)))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.01. 21:29:17

Jaj, Ingrid! Elfelejtettem mondani Neked, hogy míg Meske dajkálta Kispenit, átadtam neki a talpuszit, amit küldtél (a babának:-), titkosan, suttogva, hogy a többiek ne hallják "Kispeni, Ingrid küldi" -suttogtam, és megpusszantottam a fodrosfenekű tapát:-))) Meske a tanum rá!
:-))

Ingrid 2007.12.01. 21:35:12

Látom látom :) Így is helyes pasid, és úgysem Ő a lényeg ;) Reméljük megbocsát Kispeni javára. és az incognitójára :o

Nem kell tanu, hiszek Neked :)

Cserke 2007.12.02. 20:13:38

Hű, ez igazán szép kisbaba!!
És hogy így hangolódsz....:))

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.03. 10:52:51

Cserkókám! Nem lehet nem hangolódni, mindenhol születik egy ilyen szépség, valaki meg még pocakosodó fázisban van és mutogatja a felvételeket DVD-n, a tündibündi ruhácskákat.
De ami a leginkább hangolódásba hoz, ahogy Pasi megfogja ezeket az apróságokat, amilyen természetesen viselkedik velük, ahogy mosolyog rájuk, meg ahogy lazán odaveti: "Kell nekünk már egy gyerek, olyan jól ellenénk vele...":-)))) Tisztára beleszerelmesedik az ember:-))))
De még nem hangolódtam rá annyira, hogy igent mondjak.

Cserke 2007.12.04. 21:35:00

Ja, hogy ez itt maga Farkas, aki a babát fogja?
Nagyon szakavatott!
Tisztára jól fog járni vele, akinek gyereke lesz tőle:)))

Piroska 2007.12.05. 09:36:11

Cserkókám! Igen, igen, Ő bizony!:-)))
Remélem, én leszek AZ.:-)
süti beállítások módosítása