Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bolondoshajráf a fejemen

2007.11.30. 15:40 | piroskaesfarkas | 16 komment

Amilyen bizonytalankodva kezdtem el rágni a tollam végét a szösszeneteim rögzítését ide, a régi kockásfüzetem itteni, modern kiterjesztésébe, ahhoz képest jól elkapott a lendület.....Bolondja vagyok a részleteknek, mondaná Joepapa.

Bcyke blogbarátom meglökött a lejtőn, vagy mondjuk úgy kinyitott egy új ablakot előttem, amin élvezettel nézegetek kifelé. Nem sajnálta megosztani velem új tapasztalatait a blogbogarászást illetően, s úgy gondolta, nekem ez tetszeni fog. Hát nekem tetszik is! Mer' Ő már ezt is tudta előre:-)

Tehát egy éve pakolom ki tálcára a lelkem egy részét, apró kis titkokat, képeket, hangulatokat. Furcsa.....

Igazából meg sem emlékeznék erről, csupán azért teszem, mert 1. szeretek ünnepelni, ha van mit, ha meg nincs, akkor kitalálok valamit, ami miatt zászlót lengethetek és a fejemre kis forgós hajráfot tűzhetek, 2. ennek alkalmából meg van már igazolásom a mai napra, úgyhogy nyugodt lélekkel megeszek egy csokissütit:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr62247904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meske 2007.11.30. 15:59:00

Pirosom gratulálok az 1 éves blogodhoz!!!! :)))))) Nagyon örülök, hogy olvashatom élménypillanataidat! Hiába tagadod, remek író lenne belőled!!!
pusszantalak!

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 16:07:38

Én is csak megköszönni tudom, hogy vagy nekünk :)

Piroska 2007.11.30. 16:13:33

Lányok, tündérgombócok vagytok!!! Köszönöm:-))) Cuppanós a homlokotokra!

Meskemucus! Túúdod, mit mondtam már erre!!!???:-))

Mikor jössz már???? Tűkön ülök!!!
Puszi

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.12.01. 22:25:44

Általam is légy üdvözölve e jeles alkalomból!

Érdekes és jópofa, hogy ebben a műfajban ilyenkor már lehet mondani, hogy meglett nagykorúságodban.:))

Mert egy év az szerintem itt nagy idő, és bejegyzések százai is szép teljesítmények,amik arról tanúskodnak, hogy nem laza fellángolás ez, hanem tartós és tartalmas játék.

Komoly adatok vannak, hogy mennyi bazi sok blog születik akár csak ezen komment írása is közben a nagyvilágban, és hogy ekkora lendülettel mennyibe is nem is történik semmi, szűnik meg hamar és üresen.

No a Tiéd nem ilyen!

Nagyon patent kis blog, teljesen egyben van, és teljesen olyan is mint Te, tehát teljesíti e játék legfontosabb jellemzőjét.

Ezért is szeretik olvasni sokan, és leled benne Te is örömödet.

Csak így tovább!

Lelkesítsen az, hogy már így, egy évvel magában is mennyire érekes visszaolvasni az elejét!

És hogy ahogy az idő halad, mennyire érdekesebb lesz ez a múlt itt a virtuális térben.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.12.02. 10:27:54

Bcyke! Köszönöm szépen!:-)))
Nagy elismerés nekem, ha Te azt mondod, hogy "patent dolog"!!!:-))

Cserke 2007.12.02. 20:12:17

Édes Pirosom, lovaglóscimborám, egy élmény volt veled idáig is, remélem még hosszasan így lesz:))
Gratulálok a kitartásodhoz és üdítően rettenthetetlen optimizmusodhoz!!
(ne feledd, a könyvedben icipici helyet ígértél nekem!!)

picidzé · http://librarian.blog.hu/ 2007.12.03. 10:19:19

A következő évhez is kívánok erőt, kreativitást és bolgod pillanatokat.

Piroska 2007.12.03. 10:21:59

Drága Picidz! Nagyon szépen köszönöm Neked!!!
Puszillak,Piros

Piroska 2007.12.03. 10:26:19

Cserkóci! Köszönöm szépen, nekem is élmény Veletek!
Ja, igen, a könyvben, hahahaha!!!!!! Ha lenne is, akkor úgy nézne ki, hogy Neked kéne minden élménypillanatfejezethez egy külön receptet kitalálnod:-)))) Ha, hajlandó lennék akkor még segítségemre lenni, mikor már az egymillió látogatón is túlleszel:-))

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.12.04. 21:33:03

Pirosom, ugyammá, nem gondolod ezt komolyan. Már hogyne lennék boldogan segélyedre bármikor??!! Nahát!!! Nem mintha rászorulnál:))
Egyébként hozzám receptért járnak, az nem kunszt, hozzád meg kizárólag miattad, ami, lássuk be, jelentős különbség.

Piroska 2007.12.05. 09:34:39

Ó Cserkókám!!! Teljesen nem jól mondod:-))))
Én sem receptekért járok Hozzád elsősorban, meg nem is főleg azért szeretlek! Bár igaz, ami igaz, mindig gyönyörködöm, sóhajtozok a finomságaid láttán, mennyire művészi módon csinálod....Pasinak is szoktam mutatni, hogy miket művelsz....
A stílus, meg a lelked, ami ott átjön, na az!!! És ahhoz jönnek a különleges fotók meg főzősokosságok. Így kerek ennyire!!!
Nade elég az udvarlásból!!!:-)))
Pusszantom a fejedet, de sokszor, meg várom majd amit küldesz!!!!
Jaj!!! Meg nem akarok célozgatni, de 11.-én este Meke barátnőmmel nagy beszélgetős, teázós mézeskalácsbulit rendezünk, melynek keretében mézeskalácsokat sütünk.....
:-)

Cserke 2007.12.06. 08:17:59

Egy édes vagy, de ezt tudjuk, ugye:)
Most, hogy így felvirágoztuk egymás lovasszobrát., mindjárt le is tarolom az enyémet.
Menjek és is kalácsot sütni??:) Vagy inkább jó receptet vársz;)? háááát...Az én mézesem egyszer lett igazán olyan későbbjópuha, inkább mézeskalácsházikónak valót tudok...Még szerencse, hogy az enyéim a ropogósat szeretik.
Esetleg tuti habcsók??

Piroska 2007.12.06. 10:16:49

Cserkókám!
Jöhetsz, persze!!!:-))) Akkor úgy látom, leporolom este a mézeskalácsos könyvemet.........:-)Majd megírom, hogy mi milyet tudunk Meskével:-)
Pusszantalak!!!

Piroska 2007.12.06. 10:19:07

Jaj, habcsókos jöhet, persze!!:-))

Cserke 2007.12.07. 11:54:14

Áhh, én is mézeskönyvből szoktam, valahogy engem a mézes nem szeret. Persze ha csak az a cél, hogy fel lehessen aggatni, azzal nincs gond. De olyat, ami pár nap múlva puha..., na az nem megy.
Habcsók fent van a velveten a borlevesnél, de este berakom hozzám.
Nagyon tuti recept, én ugyan enni nem szeretem, de formázgatni nagyon!!

Piroska 2007.12.07. 13:44:44

Cserkókám!
Úgyis betérek Hozzá este, jól megnézem a habcsókot, köszönöm!!!!!
Puszillak, P
süti beállítások módosítása