Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mézesszarvaskiszúró

2007.11.26. 16:45 | piroskaesfarkas | 7 komment

Nincs bevált titkos receptem, megsárgult lapokból álló, kopottas mézessüteményeskönyvem amit a nagymamától örököltem volna (kaptam ugyan valakitől egy bájos, kifejezetten mézeskalácsokra fókuszáló könyvecskét, de az nem ugyanaz), csak egyszerűen kipróbálom a kezemügyébe akadó első mézesleírást, amivel mostanában telis-tele vannak az újságok.

Persze, azért figyelem Cserkó blogbarátnőmet, nála biztosan találok valami különlegeset, ami attól lesz az, hogy tőlenekem, és onnantól már hagyományosan majd azt sütöm. 

Minden évben nekiállok, hol egyedül, hol pedig barátnősösszetoborzós, forraltboros esemény keretében készülnek a mézeskalácskák a fára, ünnepi asztalra névtáblának, de jut belőle ajándékozásra fémdobozkába téve, majd december közepére már mindenhonnan illatozva lógnak a lakásban.

Az enyémek sosem finomak, de legalábbis nem ízlett még senkinek, ami az én konyhatündérségem ismeretében nem is meglepő, de nem is az íze miatt szeretem, inkább a orroknak és a szemeknek kedvezek vele, s nagy élvezettel rajzolgatok rá fehér mázzal.

Kiszúrtak velem, mert sajnos itthon nem nagyon bukkantam rá jópofa formára, mint amilyet a fotón is levadásztam, majdnem mindenhol ugyanazokat lehet csak kapni, hiába vágyakozom én bárányosra (melynek szőrét magokkal, mákkal raknám ki) meg szarvasosra!!!???? A sok mindenféle mellett a szarvasok a gyengéim!!!

Piros-fehér aprókockás szalaggal kötöm őket a fára (persze azt sem lehet ám mindenhol kapni, külön kellett rendelnem, pedig szerintem annyira karácsonyis), amit tavaly már az ünnepek után tudtam csak beszerezni, majd gondosan elpakoltam, idén meg nem találom sehol.....

Szóval, kéne nekem egy kurtalábúbárányos-, meg egy mézesszarvaskiszúró.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr36238616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.11.26. 18:42:05

Már megint valami különcség :)

Cserke 2007.11.26. 20:42:02

Pirosom, szívemből szólottál, pont tegnap nyafogtam a barátnőmnek, hogy nem lehet semmi izgalmas sütikiszúrót kapni, még egy nyavalyás Rudolfosat sem:))
Sajnos a mézes nem erősségem, de majd felkötöm a gatyóm, jó?!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.26. 20:47:44

Szia Ingrid! Pont ez az, hogy ez különcködős, pedig annyifélét lehetne csinálni, hajlítgatni.....:-)

Cserkókám! Most már becserkóztalak erre a feladatra, kell egy tőlednekemmézesrecept:-))))
Ha találok valahol jókat, esküszöm, veszek Neked is, és beteszem valamelyik szobor hóna alá, hogy titkos akció legyen:-))

Cserke 2007.11.26. 21:36:51

Jaja, látom az orv becserkózást:DD
Szép is lenne, jársz mostanában külhonban? Mert itthon és sehol nem láttam a megszokottól eltérőt.
Illetve nem is igaz, mert bárányos volt tavasszal a Kikában. ..

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.26. 21:41:00

Természetesen angyalos is kéne nagyon, de nem olyan, amilyet láttam......Az műangyalalakos...
Lehet, hogy össze kéne fognunk, és nyissunk egy sütiformakiszúrós mézesboltot, hm?
:-)

Ingrid 2007.11.27. 08:31:09

tudod, hogy nem úgy értettem ;) Szeretem, hogy ilyen vagy

Piroska 2007.11.27. 09:55:18

Ingrid Drága! Túúúúdom, át is jött, meg láttam is az arcodat, ahogy mosolyogtál, miközben írtad:-))))
Én meg szeretem, hogy szereted:-))))
Puszi,
P
süti beállítások módosítása