Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szalmazsák helyett

2007.11.21. 11:38 | piroskaesfarkas | 21 komment

Ráböknék én rögtön a boltban, ha megtalálnám az igazit, majd a hátamon is hazavinném, de nincs sehol....A legtöbb nem elég hosszú, így pasi lába lelógna róla, ahogy a mostaniról is, hiszen majd' kétméteresre nőtt. Találtunk stílusában is megfelelőt, de az meg kevéssé masszív, az az érzésem, ha rávetődöm összeroskad, vagy túl alacsonyan van a fekvőfelülete, esetleg magas az ágyvége, amit nem szeretnénk.

Nekem igazi hitvesi ágy kell, egy örök, családi darab (pasi jól kinevetett reggel, a kakaóbajusza alatt)! Ahová hajnalban befurakodhatnak a gyerekek közénk, akkor is kényelmesen elférünk.

Szokásomoz híven temérdek hálószobáságyas képet hordtam össze a stílusdossziémba, s hasonló hangulatot, ágykeretet keresek, mint ami a fotón látható, csak egy kicsit letisztultabb formában. Fontos, hogy beleférjen egy 210 centi hosszú és 180-200 cm széles matrac, legyen jó vaskos, magas (legalább combközépig érjen nekem), határozott fejvéggel, de túlnyúló ágyvég nélkül. A képen látható pont megfelelne, a vége nélkül....

Talán hétvégén eljutunk az ágyasbácsihoz, aki megígérte, hogy tobzódhatunk az általa felhalmozott régi, kopott ágyvégek között, majd a kedvencünkhöz készít egy ágykeretet, még karácsony előtt. Ez lenne az ajándékunk magunknak:-)

Kérném mellőzni az "anyáink is szalmazsákon, meg lószőrágybetéten tértek nyugovóra, mégis megszülettél" típusú, egyáltalán nem építőjellegű hozzászólásokat:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr41234475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi 2007.11.21. 13:55:24

Ágyak Házában körülnéztetek már? Mi tavaly onnan vettünk ágyat, hatalmas és strapabíró kellett, mert párom 120-130 kg között van : ))) És matracaik is vannak : )

Piroska 2007.11.21. 16:07:36

Szia Fruzsi!
Köszönöm a tippet, de sajnos ott sincs olyan (szomszédbarátnőm barátnőjének boltja:-), amilyet szeretnék......
:-)

Ingrid 2007.11.22. 09:17:19

Az utolsó bekezdés tetszik :)

Piroska 2007.11.22. 09:37:35

Na igen, mindig akadnak "mások meg éheznek..." típusú gáncsoskodók:-))

Cserke 2007.11.22. 10:05:24

Pirosom!Én pl. éhezem jelen pillanatban, így neheztelek is erősen, hogy ilyen dolgokkal foglalkozol, mikor én meg kanapét nem lelek az istennek sem normálisat.

Cserke 2007.11.22. 10:09:51

Ja, ezt akartam még, esetleg a fűtőtestre is találhatsz:www.fenyomano.hu

zsuzska · http://triticumaestivum.freeblog.hu 2007.11.22. 12:13:20

mivel odaszóltál hozzám, gondoltam jól írok neked. De aztán láthatólag nem olvasod ama emil címedet, melyet ott megadtál. Ez kicsit elszomorít.
Így aztán ide mondom, hogy miért nem csináltatod meg? Mármint egy _jó_ asztalossal? (én tudok ilyent, csak vidéken dolgozik) Szemed-szád eláll, miket megcsinálnak. És micsoda anyagokból. (de tényleg csakis ismert, jól bevált asztalosban bízzatok!)

Piroska 2007.11.22. 14:24:57

Cserkókám! Neked sincsen jobb dolgod? Hát eddig is ültetek valamin...:-))))Meg mások éheznek is, úgy klüönben.
Ölel,Piros

Piroska 2007.11.22. 14:34:28

Zsuzska! Bocsánat, nem olvasom minden nap a megadott levelesládámat, ezért légyszi, ha írsz, dobj egy sort kérlek az itteni üzenőfüzetembe, és rögvest megyek válaszolni!!! Most meg jól megnézem, mit is írtál!

Egy csomó mindent megcsináltattunk, ahogy pl. a könyvespolcot is. Akadt a mesterek között jó asztalos pl. vájtjozef, de van aki visszament határontúlra, míg másik mindig elfoglalt, megintmásik megdrágult, stb....

Most megyünk (bár nem biztos, mert úgy köhögök, hogy hétvégét paplan alatt kéne töltenem) vidékre egy asztalso bácsihoz, aki régi ágyvégek felhasnzálásával alkot fekvőhelyeket. Már le is beszéltem vele az elképzelésemet telefonon. Remélem, Ő az én emberem:-)

Köszi Zsuzska!!!!

Meske 2007.11.22. 15:53:14

Pirosom a témához érdemben nem tudok hozzászólni, de aggódásomat kiefejezem, miszerint valóban meleg ágyban kellene maradnod hétvégén, sőt most is, nem csak hétvégén!
Puszillak nagyon és mostmáraztángyógyuljmeg!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.22. 18:39:21

Meskemucus! Köszönöm szépen az aggódást!!!:-))
Itt fekszem, ölemben a kutyákkal és a laptoppal:-)
De sajna megyek dolgozni holnap is......az pedig nem egy gyógysziget:-)

Érdemben is hozzászólhatnál Kisfiam, mert ígérted a matracotok származásának felfedését:-) Pasi szerint olyan a Tiétek, hogy nem egy nagy, hanem kettő egymás mellett. De nem hiszek neki:-) Úgyhogy mondd meg!

Meske 2007.11.23. 12:42:13

Pirosom tényleg így van! Így nem ravarjuk egymást a forgolódásnál, de mégsem érezzük, hogy külön ágyon fekündénk! Meg az valamilyen csuda ergonomikus, gerincvédő matrac, ma este jól megnézem és megírom vagy hívlak!

Piroska 2007.11.23. 14:25:58

Meskemucus! Jól beleültetted a fülébe ezt a kétmatraconfekvős dolgot....Ugyanis, váltig állítja, hogy nekünk olyan kell, én pedig egybematracot szeretnék, ahol nincs kijelölve demarkációs vonal:-)))

Piroska 2007.11.23. 14:27:56

tizennégy

Meske 2007.11.23. 14:54:59

mi a 14??!! De rajta van egy matracvédő, meg lepedő, szóval nem is lehet érezni a választót!!!!:) én is hadakoztam ellene, de nagyon bejött!

Piroska 2007.11.23. 16:14:47

Most már tizenhat:-)
Nem szeretem, ha ott van egy 13-as szám a hozzászólsok mellett, így gyorsan csináltam egy 14.-et:-)))

Meske 2007.11.26. 10:46:00

Szia Kisfiam! Hogy vagy? No és van szép ágyatok??!! Meg szuper matrac?! Kérünk beszámolót!!! :))

Piroska 2007.11.26. 10:57:00

Meskemucus!!!! Tudod, hogy alig bírtam ki, hogy ne hívjalak hétvégén???!! Csak hogy ne legyek túl kivácsi, ugye....Pedig annyit gondoltam Rád!
Igen, lassan lecserélhetjük majd a szalmazsákot, de addig még sokat kell aludni! Majd beszámolok!:-) De szerintem Te már sokmindent tudsz, ott a szigeten:-))

Mindjárt hívlak, vigyázz!!!!!!!!!!

Csók,P

Meske 2007.11.26. 11:04:29

Már én is akartalak hívni, csak soha nem tudom, hogy alkalmas-e. Hát persze, hogy tudok sokmindent!!!!! :))) Mint általában! ;) Csörögj, én bármikor tudok beszélni, tudoooood! :)))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.11.27. 09:38:19

Jó lesz az az ágy!

Most azt nem mondom, hogy persze antik ágyvégem is van!:)))

Piroska 2007.11.27. 09:50:48

Bcyke! Nem is kell mondanod, mert úgyis tudom:-)
Az igazság az, hogy nekem is van régi ágyvégem a Tiszán, olyan, melyiknek az egyik fejvége pasis, a másik meg nős, merthogy régen ilyenek voltak. De a kerete annak túl kicsi, meg nem is bírjuk felhozni onnan, aztán igazából úgy gondoltam, hogy meghagyom lentre, hátha egyszer lesz pénzünk felújítani az ottani kis kunyhót, és akkor jók lesznek az ott felhalmozott parasztbútorok....

Van lent bölcső is, amit viszont felhozunk, kipucoljuk, felújítjuk, és megy kölcsönbe kismama barátnőmnek .
süti beállítások módosítása