Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ő előbb

2007.11.20. 11:50 | piroskaesfarkas | 7 komment

Mióta mondogatom már neki, hogy jelentkezzen be a körzetisfehérköppenyeshez egy kivizsgálásra, ill. a beutalókért, de mindenféle kifogással élt. Ebben az anyura ütök, egyértelmű, gondoljunk csak a nőgyógyászkerülésemre. Vagy inkább ne gondoljunk rá! (megőrültem? minek irányítom a reflektorokat a saját szemembe???:-)))

Eleinte arra hivatkozott, hogy nincs bejelentve még az új lakhelyére, amihez két évre volt szüksége (múlthéten egy nap alatt elintézték...), hogy megszerezze, de a héten végre eljutottak Joepapával a nekik kijelölt ellenőrzőpontra (ahol én anno először kopogtattam, akik jól lehordtak, hogy minek lakom a dombtetőn, mer' az már nem hozzájuktartozi....) és a határozott utasításaimat követve, kértek egy teljes laborcuccot.

Nagyon aggódtam, mert míg apunak alig volt csillagos adata, Anyinál tizenegy eltérést jelöltek meg.....Mindegyiket bediktáltattam vele tegnap telefonon, majd nekiálltam kutakodni a neten, hogy értelmezni tudjam a sok kusza értéket. Sokra nem jutottam, mert összefüggéseiben kéne látnom az összeset, de előképzettség hiányában nehezen igazodtam ki a szakszavak között. Mégis úgy láttam, hogy nem jelentősek a határértékektől való eltérések, meg úgyis megnyugtató akartam lenni, így visszahívtam Anyikát, és áltudományosan előadtam, hogy izgalomra nincs ok, szignifikáns eltéréseket nem állapítottam meg, majd a lelkére kötöttem, hogy kérjen további vizsgálódásibeutalókat mindenfelé, és addig nem nyugodtam, míg fel nem írta ezeket egy listára. Hiába, most már nekem kell menedzselnem a szülőket.

Most beszéltünk telefonon, és szerencsére a dokijuk sem mondott mást, mint amit doktorpiroska leszűrt a csillagos eredményekből....Magamban örültem, mert nehogymár azt érezze, hogy nem voltam biztos a dolgomban, túlaggódom érte!!!?? Pedigde.

A feltétel nélküli szeretetben ritkán lehet részünk. Szerencsés vagyok, hisz nekem megadatott a nagymamáim által, akik ölelése nagyon hiányzik, de itt van nekem Anyi....

Bájosbuta kis beszélgetéssel raktuk le a telefont:

"Na szia Anyikám.....-majd örömömben hozzábiggyesztettem-...imádlak!"

"Szia Csillagom, én mégjobban imádlak!"

"Nem hiszem, mert én annál is jobban!"

"........Öööööö.....de én már előbb imádtalak, Drágám!"

Tényleg. Ő előbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr32231315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.11.20. 12:03:22

Gyönyörű ez a kép :)
Biztosíthatlak, hogy majd lesz valaki, akit te előbb ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.20. 12:07:42

Ingrid Drága, köszönöm!:-)
Azt nem tudom, hogy tudtam ennyire lekonyítani a szám szélét?????:-)
Igen, időszerű lenne már, akit énelőbb:-)

Ingrid 2007.11.20. 12:22:54

A kiscsajok tudnak ilyen érdektelen pofit vágni :) Látnád néha Helénát !

Te előbb :))) Lesz majd az is. Alig várom. Itt fogunk asszisztálni ;)

Meske 2007.11.20. 14:33:52

most is van, mikor ennnnnyiiiiiire le tudod biggyeszteni a szád. :))
ezt az aggódást én is érzem a szüleim irányába.
Mostmár rényleg mi menedzseljük őket, kicsit mintha fordulnának a szerepek...

Piroska 2007.11.20. 15:57:43

Meske! Te már csak tudod:-)) Mármint a szájlebiggyesztésemet!:-)
Anyukám 10 éve volt kb. utoljára vérvételen....Nőgyógyásznál meg velem....Horror....

Ingrid! látnám is Helénát!!!:-))

seresv · http://gyerekkonyvkritika.blogspot.com 2009.06.24. 12:08:31

Ohhhhoohhhoo, egy régi Mütty-kép bukkant volna elő...?? :))
Tisztára ugyanolyan az arca, de főleg a biggyesztett szája!!!
Látod milyen jó, hogy most olvaslak vissza? Ilyenekre bukkanok!! :)
És csak várom a mailt.... :(

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2009.06.25. 12:10:41

Igen tényleg!!! De Ő persze szebb!!!:-)
Mingyá!!!!! megy a mél!
süti beállítások módosítása