Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fűtőtestköntös

2007.11.15. 20:35 | piroskaesfarkas | 6 komment

A bőséges kínálat ellenére sem találtunk kedvemravaló stílusú radiátorokat, meg úgy egyébként is szeretem magamrabonyolítani a dolgokat:-), ezért aztán a legtöbb helyre a fűtőtesteknek csak a belső szerkezetét vettük meg, vagy a legegyszerűbb fehér téglalapot, mert úgyis későbbi eltüntetésüket terveztem.


Jól kitaláltam egy bontottégláskovácsoltvasas kombinációt, amit végül elvetettünk, mert nehezen lehetett volna hozzáférni a kütyükhöz meghibásodás esetén, ami pedig aggódásra adna okot, mivel nálunk mindig minden meghibásodik.

A fenit képet egy régebbi újságból ollóztam ki, így már csak a vállalkozó kedvű mestert kéne becserkésznem (talán kovácsoltvas bácsi foglalkozik ilyennel?), aki először is megérti, hogy mit szeretnék aztán elkészíteni nekem a fűtőtestköntöseimet. Nem úgy, ahogy szerinte jó, hanem ahogy én szeretném.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr6230428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.11.18. 20:29:43

Nos, sok szerencsét a kovácsoltvas bácsihoz. Nem ismerek ilyen bácsit, de ha létezik, biztosan meg tudja csinálni.
Különben jó ízlésed van. Nagyon szép otthonod lehet, ha ennyire figyelsz minden apró részletre :)

Piroska 2007.11.19. 10:14:27

Ingrid Drága! köszönöm szépen!!!!
Az apró részletek felkutatása egyben a vesztem is:-)) Egyelőre nem találok olyat, aki ezeket mecsinálná nekem...
De azért élvezem az ilyen kutatómunkát!:-)

zsuzska 2007.11.19. 17:07:49

és nem tartasz attól, hgoy ezek a kis köntösök megváltoztatják a fűtés hatásfokát? Mármint leárnyékolják ? És akkor többet kell fűteni, és szennyezzük a környezet?
Szóval még gondolkodom rajta, csak azért gyorsan megírtam a kétségeimet, hogy zavarjalak...

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.19. 19:06:35

Zsuzska! Nem tartok ettől, mert ez a köntös vékonyabb és lyukacsosabb, mint a tényleges lenne. Ugyanis a külső dizájnos borítást meg sem vettük, csak a belső szerkezetek lógnak a falon. Erre jönne rá az eredeti burkolat, ami nekünk nem tetszik.
Mi is rákérdeztünk a fűtőtestesektől, hogy mi van akkor, ha nem vesszük meg a burkolatot, és valami hasonló köntöst építünk köré, mert féltünk a fűtésszámlától, de ha betartjuk az előírásokat, akkor nem lesz több a fűtés (a bontottéglás-kovácsoltvasrács változatot is meg lehet úgy csinálni, hogy megfelelő helyeken legyen kihagyva a rés).

Ingrid 2007.11.20. 12:37:03

Szerintem nem változtathat a fűtés hatásfokán. Főleg úgy nem, ahogyan Piros oldja meg ;) Olyan profin.

Piroska 2007.11.20. 16:04:33

Ingrid, jólesik a bíztatásod!:-))) De ugye előtte találjak egy mestert, aki megszerkeszti nekem.
Eddig csak fejcsóválósakat haraptam ki....
És mellette fut az ágyprojekt, de erről majd később.
:-)
süti beállítások módosítása