Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kakajunka

2007.11.12. 11:55 | piroskaesfarkas | 6 komment

A fogvacogtatós napok enyhítésére beszereztem egy nagy csomag kakaóport, amit mézzel keverve készítek el, forrónszürcsölősen, felhabosítva, ahogy Ő szereti. A tetejére még bűnös tejszínhabot is szoktam fújni (csakis neki), amit megszórok fahéjjal, hogy teljes legyen az élvezet.

Ennek kapcsán megkerestem azt a régi fotót, a híres kakaóivósat, amelyen Anyi és ikertestvére, vagyis az én dárga, legkedvencebb nagynéném látható, a szintén legkedvesebb, imádott unokanővéremmel, meg én. Külön érdekes -amit a mamáink ikerségéből vezetek le-, hogy három hét különbséggel szültek meg minket (én igyekeztem felzárkózni, mert hetekkel korábban érkeztem), majd később az öcséink között is csak pár hónap volt:-)
Akkoriban még kakajunkának hívtuk a kakaót.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr80218321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.11.12. 13:49:08

Jaj de cukik vagytok :) És még "együtt is szültek" benneteket! Valóban ikrek :) Nekem is van egy ikertestvérem. Ő még nem akar babát. És még feleennyire sem vagyunk egy hullámhsszon...
Nagy kár.
A kakaózás finom mulatság :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.12. 14:04:57

Szia Ingrid! Láttam a szép képet Nálad, de nem tudtam, hogy ikrek vagytok!!!! Nem vagytok egy hullámhosszon????
Anyuék annyira nagyon egymásra vannak hangolódva, hogy sosem volt igazán barátnőjük, mert mindig csak egymással voltak elfoglalva.....Sokszor megérzik egymás bánatát, vagy betegségét is.

Tegnap láttam az egyik tudományostípusúcsatornán egy filmet, kutatósat, amelyben a testvéri kapcsolatokat vizsgálták. Nagyon érdekes volt!

Mondtam már Neked, hogy a BBCprime adón kedd esténként van egy nagyon jópofa gyerekneevlős műsor? Talán este 7-től.

Kakaó...Nálam bűnös listán van, a gombóctündérségem miatt:-) Pedig dejó!

Ingrid 2007.11.15. 13:02:34

Köszi a BBC-s tippet! Irigylem Anyudékat :)

Piroska 2007.11.15. 13:29:31

Picidz! És fel tudsz mutatni egy fotót sihuhástul?:-)

Na most erről eszembe is jutott egy másik régi, vonatos fotó, amin a párom papája van, beállítósan. Jól megkeresem.

Piroska 2007.11.15. 13:31:33

Ingrid! Szívesen, szerintem nagyon jó!
Igen, bár Anyi azért gyakran mondja, hogy sajnálja, hogy nem nagyon szerzett barátokat.....
süti beállítások módosítása