Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Lecseng

2007.10.30. 11:27 | piroskaesfarkas | 12 komment

A reggeli kertipapucsos körülnézéseim egyre rövidebbek, pedig olyan szépségesek a színek! A mininek vásárolt bokrocskáink is lassan egészen méretes formát öltenek.

Az igazság az, hogy annyira élvezem a középreszúrogatást! Idővel majd biztosan lecseng ez is:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr76212905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.10.30. 11:47:55

Gyönyörű színek! középreszúrogatás :)

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.10.30. 19:24:09

Én is nagyon élvezném. Ha tudnám, hogy kell...
Szépek a növények!!

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.30. 20:09:04

Cserkókám! Ha kérdezel, szívesen elmondom amit tudok (nem túl sok:-)), melynek nagyobb részét segítőkész blogcimbiktől lestem el.

A középreszúrás Ingrid ajándéka nekem.

Beszúrod a képet ahogy eddig is, majd rákattintasz (kijelölöd), és a forráskód alatti stílusok dobozkában megjelölöd a szövegkörnyezet nélkül (vagy valami hasonló) részt. Majd a szövegrendezők közül azt, ami a középrerendezést mutatja. Ha nem érthető így, akkor holnap leírom levélben, csak szólj!:-)

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.10.30. 21:34:48

Pirosom, ha tudnád, hogy pont ott próbáltam idáig is...
Mert felfedeztem, hogy ott lehet valahogy, de nekem azt sem csinálja, meg a fejlécet sem, ez egy ilyen válogatós:((
De majd még1*, aztán ha nem sikerül, akkor kérem.

Piroska 2007.10.31. 11:02:58

Cserkókám!
Kérned sem kell!!!:-))) Leírtam fent, próbáld meg!
Ha nem megy, akkor írom mailen, meg a fejléceset is.
Csak légyszi dobj a szövegládámban egy jelzést, hogy írsz, és rögtön nézem is!
puszillak,
Piros

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.31. 12:30:25

Nagyon furcsa mostanában a blog.hu...
Kezdek aggódni, hogy egyszercsak majd jól elvesznek az élménypillanataim, amiket itt összeszedtem, és akkor mi lesz.....
Hogy lehet vajon a legkönnyebben eltenni magamank is a beírásokat, ha nem szeretném egyenként...vagy szeressem úgy????:-)

Cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.10.31. 21:20:03

Pirosom, köszi, és Ingridnek is!!! A kihagyott momentum nálam a végső művelet volt, de így már sokkal csinosabb!!
Kösziköszi!!
A fejlécessel abajgállak majd, csak nem volt időm semmire.
És tényleg furcsa a szerver mostanában, szerintem mentegesd le, amiket írsz, mert ha elvész, hogy fogok én a könyvedben receptmellékletként szerepelni???!!
Ha olyan végtelenítősen csinálod, mint nálam vannak a bejegyzések, akkor 25-vel, egyszerű kijelöl-másollal viszonylag haladós menteni.
Kár lenne..

Ingrid 2007.10.31. 21:51:51

Piroskám!
Nekem Firefoxom van és ott fent a menübaron a fájlra klikkelek, azon belül pedig az oldal mentésére. Majd megkérdezi, hogy hova szeretném menteni, megadom és elmenti. De csak az oldalt, a kommenteket nem. Ahhoz meg kell nyitni a bejegyzést.
Most erre az oldalra csináltam egy mentést. Sajnos a fejlécemet nem mentette el.
Próbáld ki, remélem érthető voltam.

Cserke! Nincs mit :)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.01. 08:22:28

Cserkó, Ingrid! Köszönöm, lassan elszánom magam és mentegetek....De annyit járt a szám, hogy közel 400 bejegyzést nyomtam ide. Amíg azt elmentem.

Cserkó! Jót nevettem a könyvünkön!!!:-)))

Mégegyszer köszi Ingrid a középreszúrást meg a mentőset!!!!:-)

Ingrid 2007.11.01. 08:34:02

Csak 12 mentést kell csinálnod, mert ennyi hónapod van eddig :) Ha tetszenek a kommentek, akkor kell csak bejegyzésenként.

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.11.02. 17:38:53

Szia Ingrid! Hát, nekem úgy nemmegyen......
Úgyhogy időnként majd kimásolom a beírásaimat egyenként:-(
Köszönöm a segítségedet!! Majd a másik képen, ahol rókás van, hátha így.....
süti beállítások módosítása