Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kisbors új utakon

2007.10.24. 11:05 | piroskaesfarkas | 12 komment

Vigyorogva intettem a szembejövő smartosnak, de Ő csak bambán, értetlenül visszabámult....Ekkor jutott eszembe, hogy már nem is a kisborsban ülünk.

Szerettem, hogy a kisborsosok ismeretlenül is integetnek egymásnak az utakon.

Úgy döntöttünk, eladjuk mindkét kocsinkat, s megszabadulva a részletektől (mivel látszatjólétünkben mindkettőt így vettük:-) egy másikat veszünk helyettük. Sokat tépelődtünk, mi lenne a legjobb megoldás, figyelembevéve erős kötődésemet a kisfeketéhez, amit tulajdonképpen Mazsimama hagyott rám (egyszer már írtam róla, hogy akkoriban egyedül az én felvilágosult nagymamám értette meg rajongásomat eme pirinyó autócska iránt, s mielőtt örökre itthagyott minket, Anyinak a lelkére kötötte: rámhagyományoz egy kis pénzt, amiből meg kell vennem az autót........így lett kisbors)

Egyszerre öten is jelentkeztek érte, ahogy feltettük a képét egy autóeladós oldalra, sőt, utólag kiderült, hogy két barátunk is megvette volna, de mi aljasul nem szóltunk nekik (szerintük a "majd egyszer mi is veszünk egy ilyet" egyértelműen azt jelenti, hogy megvennénk a Tiéteket???!!!).

Szerintem lesz még nekünk kisborsunk!!!!

Most mindenhol kissmartokat vélek felfedezni, mintha csak bosszantani akarnának vele, hogy nekünk meg már nincs........   

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr10202169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirwen · http://newrim.freeblog.hu 2007.10.24. 13:38:59

hű, ez szomorkás :-/ .
és most milyen kocsi lett akkor?

de biztos vagyok ám benne hogy lesz még neked kisborsod!! :-)

Piroska 2007.10.24. 15:01:06

Szia Mirwen!
Én is biztos vagyok benne!!!! A nagy hondával közlekedünk, ami eddig is volt, szeretjük is, de túl nagy, túl sokat fogyaszt, és Őt is el kell adni.
És a kettőből lesz egy:-)

Ingrid · http://www.terhessegem.blog.hu 2007.10.26. 19:28:40

Sajnálom, hogy megváltál a kis Smartodtól, de úgy látom nem adod fel, lesz még neked ilyened :)
És milyen lesz a következő darab? Diesel?? Azok jól fogyasztanak nagyon, én a Corsammal max 5 literrel eljárok! Imádom!
Remélem sikerül beszereznetek valami nagyon jó kis jószágot :)

Piroska 2007.10.27. 10:45:31

Szia Ingrid! Egyszermajd, ha megint második kocsira gyúrunk, és végre hajlandó leszek vezetni, akkor szerintem lesz.
Diesel volt Ő is, a Kisbors, és 3,5 l körül fogyasztott....
Ha sikerül a Hondát is eladnunk, akkor beszállunk egy Amercibe, most ez a terv. MIért pont?
-Szerelem első látásra
-Olyan egyterű kéne, ahol a 3. sorban elférnek a kutyák
-Minek vegyünk nagy, családi egyterűt, mikor még kétszemélyes a családunk? Egyelőre felesleges.
-De ha meg már veszünk, és jön a baba, akkor olyan kéne, hogy azért megfeleljen családi autónak is.
-És így jutottunk el az A mercihez.
Most nézegetünk több hasnzáltat is, majd meglátjuk....Van egy diesel is, ami esélyes, még babaülés is van benne:-)))

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.10.27. 20:14:34

Hummer, az a megoldás!

Nem túl nagy, csak amennyire éppen kell ebben az eszement országban, hogy biztonságban érezd magad, és még sokat se fogyaszt, már egy Boeing-hez képest!:)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.28. 18:36:04

Érzek egy aprócska, macerálós szurkás beütést:, Bcyke-)))
Volt egy ügyfelem, aki egy ilyen vasdobozzal közlekedett, brrrrr....

bcyke blogberlo, aki ott sem volt · http://kacatvilag.blog.hu/ 2007.10.28. 18:48:37

Ne érezz, mert nincs!
Ha lenne szólnék.

Mindössze azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a Ti általatok prezentált tök értelmes döntési algoritmust ebben az országban még milyen eszement szempontok is befolyásolhatnák, illetve, hogy még milyen eszement más algoritmusok is működnek.

Lásd ügyfeled!

Piroska 2007.10.29. 10:07:44

Bcyke!:-)
Be is jött neki (mármint ügyfelemnek), mert féltem rettenet mód tőle, meg tudtam, temérdek pénze lehet a zsebébem, és sehogyan sem akartam megsérteni, mert az volt az érzésem, hogy kilő majd az ablakon, aztán én meg hiába csúzlizom, a vasdoboza megvédi:-))

Egyébként, mikor aprócska micrámat lecseréltem egy öreg (10 éves elmúlt), ámde álmodozós, kis, fekete, háromajtós Rav4-re, amire úgy vágytam, máris kevésbé éreztme magam béna vezetőnek, mert másként kezeltek az utakon:-)))) Pedig bizton állíthatom, ma is nagyon ügyetlenül közlekedek......

Pusszantalak!

Ingrid 2007.10.29. 13:50:35

Az A merci nagyon jó! Mi is erősen gondolkodtunk rajta, mert használtan elérhető az ára. Csak később a szervizelési költsége igen magas számomra.
Majd írd meg mi lett a vége :) Remélem nem Hummer... hahaha

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 17:23:59

Ingrid! Nadeha, nem is kell szervizelni?:-))) Legalábbis reméljük, hogy nem kell madj, ha sikerül megszerezni egyet.
Persze mi is használtan nézzük, és egyelőre az lenne az egyedüli kocsink, amíg én el nem kezdek végre eszeveszetten lelkesedni a vezetésért, és majd jól kisírok egy smartot mellé (meg egyelőre nem bírnánk a kettőt megfinanszírozni egyszerre)
Hahahahammer!:-)))

Ingrid 2007.10.29. 18:26:29

Minden autót kell szervizelni :) Itt a rendszeres kötelező szervizelére gondolok.
Én sem vagyok nagy sofőr, ne aggódj. Majd egyszer jön egy löket neked is és belelendülsz :) Én egy ideje kezdtem el csak, de Helénával még nem mernék útnak indulni ;)

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.29. 19:46:30

Ingrid! Én a legeslegjobban attól félek, mikor lejtőn felfelé kell megállnom, főleg dugóban.....Rettegek, hogy hátragurulok, és az egész sort összenyomom:-))
De úgy egyébként is mindentől megijedek az utakon, és ha végre hazaérek, akkora kő esik le a lelkemről....:-)

De mivel kiköltöztünk Bp környékére, ideje lenne rászánni magam......Bár igaz, nagyon jó dolog ám, hogy Pasi hoz-visz mindig, és évek óta nem mentem BKV-val:-) (lusta dög)
süti beállítások módosítása