Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kuckósodás

2007.10.15. 10:50 | piroskaesfarkas | 12 komment

Méltó helyre kerültek az öreg, kopottas, textilborítású klasszikusok, ahogy Mamánál is sorakoztak a polcokon. Nem gondoltam, hogy könnyeket csal majd a szemembe, ahogy a kartondobozokból felpakoljuk a polcra a nagyi által rámhagyományozott köteteket, és nagyokat nyelve simítom végig, majd ölelem magamhoz a rejtvényes lexikont, amit mindig az ágya mellett tartott.....

Péntek este pasi meglógott pókerozni (annak ellenére, hogy romantikus estével kecsegtettem, ha marad. egy ideig bizonytalan volt, még azt is beígérte, hogy lemondja, de nagylelkűen, felhúzott orral elküldtem:-), Luci pedig lemondta a csajos, romantikusfilmnézős, salátakészítős, kandallósbeszélgetős átjövetelét (még mindig maga alatt van, és inkább hazament aludni), így nekiálltam leviaszozni az új könyvespolcunkat, hogy másnap birtokbavehessük.

Több óráig tartott, míg felhordtuk és bepakoltuk a könyveket, de nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel! Hétvégén sokszor felmentünk és gyönyörködtünk benne, összepacsiztunk és vállonveregettük egymást, hogy milyen jó ötlet volt tőlünk az olvasókuckó kitalálása és kivitelezése!

Hiányzik még két rozsdásféle lámpa, amit már levadásztam, de nem szereztem meg, mely a polc tetejére kerül majd és megvilágítja az egészet. Aztán vágyom még egy igazi, régesrégi fülesfotelra (most egy ideiglenes, találtfotelt tettem oda, amit áthúztam a vendégszobából), hozzávalós lábtartóval, valamint egy hangulatos állólámpára, amit már le is rajzoltam, már csak rá kell bukkannom valahol:-)

De így is egészen pofás kis kuckó lett belőle, ahol este a kislámpa fényénél üldögéltem, és néztem a távoli fényeket, reggel pedig bámultam a bárányfelhős messzeséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr36196636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fruzsi 2007.10.15. 13:27:54

Ennek a könyveskuckónak még így fényképen is csodajó hangulata van : )

Piroska 2007.10.15. 14:02:17

Fruzsi, köszönöm!:-))))
az angyalok teszik, amelyek rögtön meg is szállták a könyvekkel együtt (ahogy a képen is látható:-)

mirwen 2007.10.15. 17:28:41

tényleg nagyon nagyon hangulatos lett!!

Cserke 2007.10.15. 21:42:48

Nagyon csinos, tényleg.
És olyan fikuszotok van, mint nekünk, amiről egyik látogatónk rendszeresen megkérdezi, hogy milyen színű leánder is?? :)

Piroska 2007.10.16. 10:02:57

Köszi Cserkókám! Szegény fikuszt tönkretettem.....vagy legalábbis nem tettem jót vele. Nyár végén kipakoltam egy esős napon, csupa jószándékból, hogy élvezze ő is az égi áldást, és kintfelejtettem....Másnap a forró nap megperzselte a leveleit. Csupa foltos lett.
Most lábadozik.
Tényleg olyan leanderes:-)

anyámlánya 2007.10.18. 01:22:07

Pirosom!

minap láttam a kötúton agy angyalt, kiről ki más, mint Te jutottál eszembe.
egy régiségkereskedés kirakatablakából nézte a külvilágot.

különös arca engem is megfogott.
sajnos nem tudtam meg róla többet, de szerintem kivételes darabja lenne az angyalseregletednek.

amolyan faliképjellegű.
az Európa kvház oldalán van, egy drogéria melletti üzletben.
talán épp Rád vár! :-))

Piros 2007.10.18. 10:52:02

Anyámlánya, tündérgombóc vagy!!!!!!!!! (az nem ugyanaz, mint a gombóctündér:-)))
Köszönöm szépen!!!!
Mennyire különleges és szépséges, hogy ismeretlenül is nyomot hagyunk egymás lelkében!!! Köszönöm!!!!!!!

anyámlánya 2007.10.18. 12:02:34

:-)

érzékeltem ám én a két dolog közt a másságot! :-))

fájdalmasszépséges arca van annak az anygalnak, és ha nyitva lenne akkor, mikor én arra jövök. megyek, meg is vettem volna Neked, de sajna sosenincsen akkor!

piroska 2007.10.18. 14:20:03

Tündérgombóc, Tündérgombóc!!!!!!!
Jól megnézem magamnak, köszönöm!!!
Puszillak, de sokszor:Piros

anyámlánya 2007.10.19. 01:33:29

kicsit aggódva közeledtem a szelíd homályba burkolódzó rideg felülethez.

kicsit várnom kellett még.
vidám fiatalok alakjának árnyéka takarta a titkot.

vajon ott van még?
vagy édesbúsfájdalommal telt tekintete már másra réved?

megvárja e azt, ki érte jő majd?

igen.
ott van, és már társa is van. épp olyan, mint ő.

így talán könnyebben telnek a várakozás lassan múló, merev órái.

elválnak-e majd útjaik, vagy együtt élnek majd tovább valahol?

most még nem tudom. talán majd nem oly sokára ez is kiderül.

addig is értük szurkolok, ne vigye el őket senki!

Piroska 2007.10.19. 09:34:31

Anyámlánya, köszönöm, köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Megpróbálom megnézni őket a napokban.
Ölelés,
Piros
süti beállítások módosítása