Élménypillanatok lapozgatása

Mindig is szerettem a meséket, kisgyerekként, elalvás előtt félálomban ringatózva, akár hangosan felolvasni egy számomra kedves valakinek, vagy kockás plédbe burkolózva belelapozni varázslatos történetekbe. Most én mondok mesét, és én leszek benne a tündér, mert mindig ők voltak a kedvenceim!:-) Lapozgatok porosodó és új élménypillanataink között....Csak úgy, mert lelkes gyűjtőjük vagyok:-) Kérlek, a blogomban található írásaimat és fotóimat ne használd fel az írásos engedélyem nélkül! Köszönöm!

MEGBESZÉLÉSEK

A blogomban található szövegek és képek felhasználása csak az írásos engedélyemmel lehetséges! Kérlek, ne használd a fotóimat a megkérdezésem nélkül! Köszönöm!



éppenmost bekukkantó kedves valaki

Napszámolgató

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tesztlelő

2007.10.12. 11:28 | piroskaesfarkas | 9 komment

A szokásos blogcimbiskopogtatós látogatásom során ma megakadt a szemem Mirwen kísérletezésén, tesztkitöltős elemzésén, amit melegében meg is csináltam (ha felcsigáztam az érdeklődését valakinek, itt kitölthető). Lássuk az eredményeket.

1.Érzelmi intelligencia (EQ)

A pontszámod: 70
A nők átlagosan 47, a férfiak 42 pontot érnek el. A legtöbb Asperger szindrómás, vagy súlyosan autista 20 pont körül teljesít. A pontszáma alapján Ön kiemelkedő képességekkel rendelkezik mások érzéseinek megértése terén, ezért reakciói is helyénvalóak. Tud bánni az emberekkel, nem hiányzik Önből az ehhez szükséges érzékenység, figyelem és empátia.

2. Rendszerező intelligencia (SQ)

Ön 29 pontot ért el.

A nők átlagosan 24, a férfiak 30 pontot érnek el. Az Ön rendszereket elemző, feltáró, megértő képessége átlagos.

Na jó, ezzel meg is vagyok, már csak el kéne helyezni magam a fenti grafikonon. Úgy látszik, hogy a grafikonértelmezési- és értékbelövési intelligenciám igen alacsony, mert nem egyértelmű, hogy a világos- vagy a sötétkék mező az, ahová tartozom. Mert a sötétk az extrém E típus, míg a világos az a női agy...Hm?

E típusú, női agy
A beleérzés, a szociális jártasság képessége erősebb, mint a rendszerező képesség - az ilyen agyat nevezzük női agynak.

Extrém értékek
A bal felső sarokba az extrém mértékben női aggyal rendelkezők tartoznak, Baron-Cohen szerint az ő agyműködésük pontosabb megismeréséhez további kísérletekre van szükség a jövőben.
A jobb alsó sarokba az extrém férfias aggyal rendelkezők kerültek, közülül a 20 pont körüli EQ-val rendelkezők nagy valószínűséggel autisták.

A bejegyzés trackback címe:

https://piroskaesfarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr33194169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piroska 2007.10.14. 09:01:37

Csak tömören, Bcyke!:-))))
Kevesebbet nem is gondoltam Rólad!:-)

bcyke 2007.10.14. 16:26:22

Kyga vírus

zsuzsó 2007.10.14. 20:19:13

Én tök átlag, szürke és világoskék.52, 25

piroskaesfarkas · http://piroskaesfarkas.blog.hu/ 2007.10.15. 10:13:44

Zsuzsó! Olyan nincs is, hogy tökátlag!!!!!:-)
Én is kék vagyok.


Bcyke! Nem vagyok elégpontos a kyga vírus értelmezéséhez:-)

anyámlánya(lábasjószág) 2007.10.15. 23:53:02

van még mit fejlődnöm: 69

Piroska 2007.10.16. 10:04:28

Anyámlánya! Ezen most jót nevettem!!! Fejlődni Neked???:-))) Meg a 69 az olyan, mintha 70 lenne, ami meg már olyan, mintha 71.:-))))

anyámlánya 2007.10.16. 15:40:49

Pirosom!
hát tudod, valahogy csak ösztönözni kell magam, elvégre én vagyok az utolsó a sorban! :-))

meg a legkicsibb, meg a legöregebb, meg a........
süti beállítások módosítása